Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

6 λόγοι για να τρώμε κάθε μέρα σοκολάτα σύμφωνα με την επιστήμη

20.08.2024, 9:29

Φυσικά θα πρέπει να κάνουμε σωστές επιλογές και όχι απλά να πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ και να παίρνουμε όποια σοκολάτα δούμε μπροστά μας

Για να αποκομίσουμε τα μέγιστα οφέλη για την υγεία θα πρέπει να επιλέγουμε μαύρη σοκολάτα με 70% ή και παραπάνω κακάο. Ας δούμε επτά λόγους που θα πρέπει να τρώμε κάθε μέρα σοκολάτα.

  1. Υγιέστερο δέρμα

Η σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά έτσι η κατανάλωση της οδηγεί σε ένα πιο υγιές και λαμπερό δέρμα. Επίσης μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Nutrition,  διαπίστωσε ότι όσοι κατανάλωναν κακάο για 12 εβδομάδες μπόρεσαν να καταπολεμήσουν τη ξηρότητα και να διατηρήσουν την επιδερμίδα τους ενυδατωμένη. Το κακάο ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στα τριχοειδή αγγεία στο ανώτερο στρώμα του δέρματος, με αποτέλεσμα να διατηρείται υγιές και ενυδατωμένο.

  1. Καλύτερη υγεία των δοντιών

Στην πραγματικότητα αυτό που χαλάει τα δόντια είναι η ζάχαρη και όχι η σοκολάτα. Ο φλοιός του κακάου περιέχει αντιβακτηριακές ενώσεις που αναστέλλουν το σχηματισμό της πλάκας και ενισχύουν την υγεία των δοντιών. Σε μια μελέτη που διεξάχθηκε στην Ινδία σε παιδιά που δεν βούρτσιζαν τα δόντια τους, αλλά χρησιμοποιούσαν για 4 ημέρες ένα στοματικό διάλυμα με βάση το κακάο, παρατηρήθηκε ελάττωση της πλάκας κατά 50% και μείωση των βακτηρίων κατά 21 %.

  1. Μείωση του σωματικού βάρους

Ερευνητές από την Ολλανδία διαπίστωσαν ότι όσοι έτρωγαν μαύρη σοκολάτα που περιείχε 85% κακάο ανέφεραν ότι τα επίπεδα της όρεξης τους μειώθηκαν κατά το μισό. Φυσικά οι επιστήμονες εξέτασαν κυρίως το κακάο και όχι τις σοκολάτες που συνηθίζουμε και τρώμε.

  1. Υγιέστερη καρδιά

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως για άνδρες και γυναίκες. Το κακάο όμως περιέχει φλαβονοειδή, τα οποία βελτιώνουν την ελαστικότητα των αγγείων και βοηθούν στη μείωση της συσσώρευσης των αιμοπεταλίων.

  1. Καλύτερη συγκέντρωση

Μελέτες έχουν δείξει ότι η σοκολάτα ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο και κατ επέκταση βελτιώνει την ικανότητα εστίασης. Μελέτες έδειξαν ότι όσοι ενήλικες έτρωγαν κακάο για πέντε ημέρες είχαν καλύτερα αποτελέσματα στα γνωστικά τεστ σε σχέση με εκείνους που δεν έτρωγαν καθόλου κακάο.

  1. Λιγότερο άγχος

Το άγχος ωθεί το σώμα να παράγει κορτιζόλη, μια ορμόνη που προκαλεί συσσώρευση του σπλαχνικού λίπους και επίσης μπορεί να συμβάλει στην κατάθλιψη και στην εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ωστόσο μια μελέτη που έγινε το 2009 διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν 40 γραμμάρια μαύρη σοκολάτα κάθε μέρα για δύο εβδομάδες, παρατηρήθηκε μείωση στα επίπεδα της κορτιζόλης σε σύγκριση με πριν που δεν έτρωγαν καθόλου σοκολάτα.

Για το τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι το κλειδί για να αποκομίσουμε όλα τα οφέλη είναι να τρώμε περίπου 40 γραμμάρια κάθε μέρα μαύρη σοκολάτα που να περιέχει πάνω από 70% κακάο. Και ακόμα καλύτερα θα ήταν αν καταναλώνατε βιολογικό κακάο σε σκόνη χωρίς ζάχαρη.

Πηγή: jenny.gr

Διαβάστε επίσης:

Ο Βασιλιάς των Λιονταριών επιστρέφει στις αμερικανικές αίθουσες για την επέτειο των 30 χρόνων

«Inside Out 2» – Έγινε η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία της Pixar

Η ταινία «Shrek 5» στη μεγάλη οθόνη το 2026

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 5 ώρες
Κόσμος

Στενά του Ορμούζ: Σε απόλυτο αδιέξοδο ΗΠΑ και Ιράν – Σχεδόν μηδενική διέλευση πλοίων και φόβοι για παγκόσμια ύφεση

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 ώρες
Ελλάδα

Αχαΐα: Αυτοκίνητο κατέληξε σε γκρεμό – «Άγιο» είχαν τρεις επιβαίνοντες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 ώρες
Κρήτη

«Κόκκινος συναγερμός» στην Κρήτη τον Δεκαπενταύγουστο – Ριπές πάνω από 100 χλμ./ώρα και υψηλός κίνδυνος φωτιάς

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 ώρες
Ελλάδα

Πυροσβεστική: 53 πυρκαγιές εκδηλώθηκαν το τελευταίο 24ωρο, τέσσερις συλλήψεις σε Μυτιλήνη, Πάτρα και Κάλαμο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 ώρες
Κρήτη

Κρήτη: Με κατάνυξη η παραμονή του Δεκαπενταύγουστου στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στην Παλιόχωρα (βίντεο, φωτό)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Ελλάδα

Σύγκρουση δύο ΙΧ στον Έβρο με έξι τραυματίες, μεταξύ των οποίων και παιδιά

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Κρήτη

Δεκαπενταύγουστος στην Κρήτη: Πλήθος πιστών στα προσκυνήματα της Παναγίας!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Κόσμος

Βρετανία: Η Shein έχασε τη δίκη για τα πνευματικά δικαιώματα κατά της Temu

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Κόσμος

Κριμαία: Συνελήφθη 32χρονη Ρωσίδα συνοδός για τη δολοφονία Ουκρανού λιποτάκτη αξιωματικού με βόμβα σε κάδο απορριμμάτων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Κρήτη

Ρέθυμνο: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς – «Πάμε πολύ καλύτερα, δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο»

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →