Προσέθεσε άλλες δύο στις ήδη υπάρχουσες
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει τραβήξει τα φώτα της διεθνούς ναυτιλίας επάνω του αφού κινείται συνεχώς στον τομέα των ναυπηγήσεων για λογαριασμό του ομίλου Capital.
H ιδιωτική-μη εισηγμένη Capital Maritime & Trading διπλασίασε τις παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2.
Πιο συγκεκριμένα έβαλε άλλες δύο παραγγελίες για πλοία μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων το καθένα στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους στα τέσσερα.
Το συνολικό κόστος για τα δύο πλοία ανέρχεται στα 160 εκατομμύρια δολάρια ήτοι 80 εκατομμύρια το καθένα. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές είναι ακριβότερα από τα δύο πρώτα που παρήγγειλε η Capital Maritime & Trading 72,5 εκατομμύρια το καθένα ήτοι 145 εκατομμύρια στο σύνολο.
Τα πλοία αυτά θα μπορούν να υγροποιούν και να μεταφέρουν CO2 αλλά και LPG και αμμωνία έχοντας μία διαφοροποιημένη μεταφορική δυνατότητα.
Η παραγγελία της Capital για πλοία μεταφοράς CO2 είναι η μεγαλύτερη που υφίσταται σήμερα. Παγκοσμίως έχουν δοθεί συνολικά εννέα παραγγελίες για ναυπήγηση τέτοιου είδους πλοίων εκ των οποίων τα τέσσερα είναι της Capital.
πηγή: newmoney.gr
Δημοφιλή
Απόφαση σταθμός για τους άνω των 60 - Ποιοι δεν βγαίνουν στη σύνταξη
Πένθος στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού
Ηράκλειο: Συγκίνηση για τον θάνατο του Θεόδωρου Χαλκιαδάκη
Νησιά σε καθεστώς… take away - Οι τουρίστες γυρνούν την πλάτη στην εστίαση
Τι λέει ο Γεωργιάδης για τη γυναίκα έχασε τη ζωή της στην Αίγινα εξαιτίας έλλειψης οδηγού ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική αντικατάστασή τους
Με αίμα βάφτηκε ξανά η άσφαλτος: Νεκρός 30χρονος οδηγός μηχανής σε τροχαίο
ΕΦΚΑ: Σήμερα η πληρωμή των αναδρομικών – Ποιους αφορά
Ήταν λάθος μου, έπρεπε να τον είχα πάρει μαζί μου, λέει η αδερφή του 5χρονου στα Καμίνια