Ηράκλειο: 34oC

Έρευνα – ελληνικά ξενοδοχεία: Τα θετικά και αρνητικά σχόλια των επισκεπτών το 2023

17.03.2024, 21:16

Το ΙΝΣΕΤΕ χρησιμοποίησε τις κριτικές των χρηστών σε 9 πλατφόρμες

H κατηγορία φαγητού-ποτού, με τη λέξη κλειδί «πρωϊνό», συγκέντρωσε τις περισσότερες θετικές αναφορές. Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των θετικών και αρνητικών αναφορών, που επεξεργάστηκε το ΙΝΣΕΤΕ, μέσα από τις κριτικές των χρηστών σε 9 πλατφόρμες (με κύριες την Booking και την Google).

Συνολικά προέκυψαν οι top 8 θετικές αναφορές και οι top 18 αρνητικές. Όπως, ωστόσο, υπογραμμίζεται, οι θετικές είναι πολλαπλάσιες των αρνητικών.

Οι top 8 θετικές αναφορές:

  • Στην πρώτη θέση με 194 χιλ. αναφορές βρέθηκε η κατηγορία φαγητού-ποτού, με τις περισσότερες θετικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη κλειδί «πρωϊνό».
  • Ακολούθησε η κατηγορία εγκατάσταση με 115 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη «ξενοδοχείο».
  • 112 χιλ. θετικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία του προσωπικού.
  • Ακολούθησαν η κατηγορία της εμπειρίας με 90 χιλ. και η κατηγορία της καθαριότητας με 76 χιλ. αναφορές.
  • Περίπου 43 χιλ. θετικές αναφορές προέκυψαν στην κατηγορία παραλία με τις περισσότερες αναφορές να περιέχουν τη λέξη-κλειδί «θάλασσα».
  • Ακολούθησε στην έβδομη θέση με 33 χιλ. αναφορές η κατηγορία της ατμόσφαιρας και λέξη-κλειδί «ησυχία».
  • Τέλος, στην όγδοη θέση βρέθηκε η κατηγορία της εξυπηρέτησης με 33 χιλ. αναφορές.

Οι top 18 αρνητικές αναφορές

Mέσω της σημασιολογικής ανάλυσης των σχολίων προέκυψε το top-18 των κύριων θεματικών κατηγοριών που δημιούργησαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές (mentions) ξενοδοχεία που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο το 2022.

  • Στην πρώτη θέση με 55 χιλ. αναφορές βρέθηκε η κατηγορία δωματίου με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-οδηγό «κλιματισμός».
  • Ακολούθησε η κατηγορία φαγητού-ποτου ξενοδοχεία, με 54 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη-κλειδί «ποτό».
  • Έπεται η κατηγορία των τεχνικών εγκαταστάσεων με 28 χιλ. και λέξη-κλειδί «νερό». Οι αρνητικές αναφορές που περιείχαν τη λέξη νερό ανάφεραν συγκεκριμένα παγωμένο νερό στις πισίνες, ελλιπή καθαρισμό των πισίνων καθώς και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.
  • 25 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία της εγκατάστασης με λέξη-κλειδί «κτήριο».
  • Στην πέμπτη θέση βρέθηκε η κατηγορία της καθαριότητας με επίσης 25 χιλ. αναφορές και λέξη-οδηγό «βρωμιά» και έπεται επίσης με 25 χιλ. αναφορές η κατηγόρια του μπάνιου.
  • Ακολουθήσε με 22 χιλ. αναφορές η κατηγορία ατμόσφαιρα και λέξη-κλειδί «φασαρία».
  • Στην όγδοη θέση βρέθηκε με 15 χιλ. η κατηγορία της αξίας με λέξη-κλειδί «πληρωμή».
  • 12 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν στην κατηγορία εμπειρία με τις περισσότερες αναφορές να περιέχουν τη λέξη-κλειδί «επισκέπτης».
  • Στην 10η θέση βρέθηκε με 11 χιλ. αναφορές στην κατηγορία τοποθεσία, με τις περισσότερες αρνητικές αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-κλειδί «ταξί», κυρίως λόγω της έλλειψης σύνδεσης με λιμάνια και αεροδρόμια.
  • Με 10 χιλ. αναφορές η κατηγορία προσωπικό είχε ως κύρια λέξη αναφοράς την επικοινωνία με κύριο άξονα την δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό λόγω της κακής χρήσης πρωτίστως των αγγλικών και δευτερευόντως των γερμανικών.
  • Στην 12η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα κρεβάτι με 8 χιλ. αρνητικές αναφορές για τα στρώματα.
  • Ακολούθησε η κατηγορία διασκέδαση με 8 χιλ. αναφορές εκ των οποίων οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη-οδηγό «μουσική» είτε λόγω δυνατού ήχου είτε λόγω έλλειψης.
  • Στην 14η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα συντήρηση με σχεδόν 7 χιλ. αρνητικές αναφορές με λέξη-κλειδί «σπασμένο/α (broken)».
  • Στην 15η θέση βρέθηκε η κατηγορία της διακόσμησης με λέξη-κλειδί «έπιπλα» (ως προς την παλαιότητα). 8 χιλ. αρνητικές αναφορές προέκυψαν για τη θεματική κατηγορία της εξυπηρέτησης με λέξη-κλειδί «ουρά» και ακολούθησε η θεματική ενότητα υποδοχή με σχεδόν 7 χιλ. αρνητικές αναφορές για την «επικοινωνία» με την υποδοχή.
  • Τέλος, στην 18η θέση βρέθηκε η θεματική ενότητα παραλία με 7 χιλ. αρνητικές αναφορές.
  • Τύπος Ταξιδιού με βάση την Ανάλυση των Σχολίων

Το 80% των σχολίων προέρχεται από δύο κατηγορίες τύπου ταξιδιών: το 49% αντιστοιχεί σε ταξίδια ζευγαριών και το 31% σε οικογενειακά ταξίδια. Από τα υπόλοιπα, το 11% προέρχεται από μοναχικούς ταξιδιώτες ενώ το 6% αφορά σε γκρουπ. Τέλος, μόνο το 3% αντιστοιχεί σε επαγγελματικά ταξίδια.

Τοp – 9 Πηγών Προέλευσης Σχολίων

Δύο ήταν οι κύριες πηγές προέλευσης σχολίων για το 2023: το Βοοking με 61% και το Google με 23%. Στην τρίτη θέση βρέθηκε τo Τripadvisor με 8% ενώ οι υπόλοιπες πηγές είχαν ποσοστό μικρότερο από 5%. Στο Ηolidaycheck αντιστοιχεί το 2%, στο Εxpedia το 2% και στο Hotels.com και το Check24 το 1% αντίστοιχα. Τέλος, το top-9 συμπληρώνεται με το Αgoda 0,4% και την ΤUI με 0,3%. Σημειώνεται ότι το top9 αντιπροσωπεύει σχεδόν το σύνολο των πηγών.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης:

Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Τo Cretaone.gr στη μεγαλύτερη γιορτή της αποκριάς (βίντεο & φώτο)

Καρναβάλι στο Αρκαλοχώρι: Ξεφάντωσαν μικροί και μεγάλοι (βίντεο & φώτο)

Το Cretaone.gr στην Ημαθία για το έθιμο «Γενίτσαροι και Μπούλες» (βίντεο & φώτο)

Κισαμίτικο Καρναβάλι: Δείτε Live την καρναβαλική παρέλαση

Πατρινό Καρναβάλι 2024: Δείτε live τη μεγάλη παρέλαση