Ηράκλειο: 26oC

Στον «αφρό» των επενδύσεων η αγορά μπύρας

27.03.2024, 0:59

«Δυνατή» περίοδος για την αγορά της μπύρας η τουριστική σεζόν

Για τη «μάχη» της τουριστικής σεζόν που αποτελεί και τη «δυνατή» περίοδο για την αγορά της μπύρας προετοιμάζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου συνεχίζοντας τις επενδύσεις και ενισχύοντας το αποτύπωμά τους.

Σημειώνεται ότι την προηγούμενη χρονιά, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, της συνεχιζόμενης ουκρανικής κρίσης αλλά και με τις καιρικές συνθήκες να μην ευνοούν την κατανάλωση σε σημαντικές για την αγορά περιόδους, ο κλάδος εντούτοις, εμφανίστηκε ανθεκτικός στις πιέσεις.

Όπως αναφέρει το cnn.gr, στην παρούσα φάση, μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς μπύρας εστιάζουν στην ανάπτυξη του on trade καναλιού, δηλαδή στην κατανάλωση σε µπαρ, εστιατόρια, καφέ κ.λπ., λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης στη χώρα μας αλλά και της δυνατότητας υψηλότερων περιθωρίων κέρδους στο συγκεκριμένο κανάλι ενώ παράλληλα δίνουν έμφαση και στην ενίσχυση της παραγωγικής τους δυνατότητας.

«Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε στο πώς θα επωφεληθούμε από το on trade κανάλι και την αύξηση του τουρισμού» υπογράμμισε ο νέος επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, κ. Henrik Fredvig, περιγράφοντας τον έναν εκ των τριών πυλώνων της στρατηγικής της εταιρείας κατά τη διάρκεια πρόσφατης δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εστιάζει και στα premium προϊόντα του χαρτοφυλακίου της, όπως η Kaiser, η Carlsberg αλλά και η Νήσος στο μετοχικό κεφάλαιο εισήλθε με μειοψηφικό ποσοστό τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Σημειώνεται πως η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ το 2024, οι οποίες θα αφορούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, υλικά συσκευασίας, ψυγεία, και εξοπλισμό παγίων για την κρύα αγορά. Για την τριετία 2024-2026 συνολικά οι επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 30 εκατ. ευρώ.

Ο άλλος μεγάλος «παίκτης» του κλάδου, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, υλοποιεί από την πλευρά της επενδυτικό πλάνο ύψους 85 εκατ. ευρώ για την τριετία 2024-2026, εκ των οποίων περίπου το 50% θα αφορά σε πράσινες επενδύσεις ενώ το υπόλοιπο σε μία σειρά από κομμάτια της δραστηριότητάς της, όπως σε γραμμές παραγωγής για την αύξηση της παραγωγικότητας, υλικά συσκευασίας, κτίρια κτλ.

Η εταιρεία δίνει έμφαση στην αύξησης τη παραγωγικής της δυνατότητας καθώς όπως χαρακτηριστικά είχε επισημάνει πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης «τα παραγωγικά ζυθοποιεία αποτελούν διαβατήριο για το μέλλον». Όπως υπογράμμισε ο ίδιος, «συνεχίζουμε να επενδύουμε τεράστια ποσά για να αυξήσουμε την παραγωγική μας δυνατότητα και να προσθέσουμε όγκους κάνοντάς τα παραδείγματα για το μέλλον».

Διαβάστε επίσης:

Eurostat: Στο 3,1% ο πληθωρισμός τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα

Οι καταναλωτές στρέφονται σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Ακρίβεια: Νέες αυξομειώσεις στα προϊόντα

πριν από 1 λεπτό
Αθλητικά

ΕΠΣΗ: Το πλήρες πρόγραμμα των πρωταθλημάτων και του Κυπέλλου

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 λεπτό
Ελλάδα

Τραγωδία στον Πειραιά: Ταξιτζής πέθανε πάνω στο τιμόνι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Ελλάδα

Γυναικοκτονία στον Βόλο: Στη φυλακή ο 40χρονος – Τι υποστήριξε στην απολογία του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Πλεύρης: «Το δόγμα στο μεταναστευτικό είναι φυλακή ή επιστροφή»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Αθλητικά

Ο Τσιτσιπάς προκρίθηκε στον Β` γύρο του US Open

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Ελλάδα

Γνωστοποιήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες δικαιούχων για Voucher βιβλίων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Style

Έμα Χέμινγκ Γουίλις: «Είμαι ευγνώμων που ο Μπρους είναι ακόμα μαζί μας»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Κόσμος

Αυστραλία: Τραγωδία με δυστύχημα σχολικού λεωφορείου, μια μαθήτρια νεκρή και 11 τραυματίες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Ελλάδα

Απεργία 28ης Αυγούστου: Τι θα γίνει με τις πτήσεις – Πως θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 27 λεπτά
Ηράκλειο

Το νερό τρέχει και χάνεται, η ΔΕΥΑ Χερσονήσου σιωπά (φωτογραφίες και βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα