Εγώ δεν έχω βγάλει ένα εκατομμύριο από το Instagram, δεν κάνω διαφημίσεις, πρόσθεσε η κωμικός
Η Χρύσα Κατσαρίνη σχολίασε τις δηλώσεις της Super Κικής σχετικά με τις απολαβές της από το Instagram.
Η κωμικός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣού» και ανέφερε αρχικά, πως η ίδια δεν έχει καταφέρει να βγάλει ένα εκατ. ευρώ από το Ιnstagram, σε αντίθεση με την Super Κική.
«Εγώ δεν έχω βγάλει ένα εκατομμύριο από το Instagram, δεν κάνω διαφημίσεις, απλά προωθώ τη δουλειά μου σαν κωμικός», είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε μιλώντας στη δημοσιογράφο: «Σοκαρίστηκες; Αλήθεια; Δεν ξέρεις πόσα βγάζουν οι παρουσιάστριες από το Instagram; Ξέρεις. Άρα δεν είναι και τόσο σοκαριστικό».
Στη συνέχεια, εξήγησε ότι η Super Κική δεν το είπε αυτό για να ακουστεί, αλλά η ίδια θεωρεί τη δήλωση άστοχη.
«Επειδή ξέρω την Super Κική, καταλαβαίνω ότι δεν το είπε με αυτόν τον τρόπο. Προσπαθούσε να εξηγήσει το πώς βίωνε την κατάσταση πριν, πόσα στερήθηκε και πώς τη βιώνει τώρα. Απλά θεωρώ πως στην εποχή που ζούμε δεν χρειάζεται να αναφέρουμε αυτά τα ποσά», τόνισε η Χρύσα Κατσαρίνη.
Πρόσθεσε επιπλέον: «Είναι πολύ ευτυχές, όταν πετυχαίνεις κάτι. Απλά ο κόσμος αυτή τη στιγμή, πεινάει πραγματικά. Και δεν την κατηγορώ την Κική, γιατί ξέρω πολύ καλά ότι δεν το είπε με αυτόν τον τρόπο».
Διαβάστε επίσης:
Kατερίνα Βρανά: Για πρώτη φορά δημοσιεύει φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο στη Μαλαισία
Δημοφιλή
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεσμεύθηκαν οι περιουσίες δυο κτηνοτρόφων – Είχαν πάρει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 1,7 εκατ. ευρώ
Παλαιό Φάληρο: Σοκαριστικές μαρτυρίες γειτόνων για το τρίχρονο κορίτσι (βίντεο)
Επεισόδια μεταξύ αλλοδαπών στην Χανιώπορτα!
Πένθος στη Μεσαρά για τον θάνατο του αγαπητού Αντώνη Βαρδουλάκη
Χανιά: Συναγερμός για φωτιά σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων - Μεγάλη κινητοποίηση της πυροσβεστικής
Αύγουστος 2025: Τα 5 ζώδια που θα πλέουν σε πελάγη επιτυχίας
Το συγκλονιστικό σκίτσο που ζωγράφισε η Κυριακή Γρίβα και αποκάλυπτε την κακοποίησή της - Βρέθηκε τετρασέλιδο γράμμα
«Κανόνι» από μεγάλο τουριστικό πρακτορείο με πακέτα διακοπών και στην Κρήτη
Κόλλησε ως «φωτογραφικός» ο διαγωνισμός του ΤΕΕ για το rebranding - 3η χρονιά χωρίς εθνική καμπάνια για τον Τουρισμό