Σε τρία δευτερόλεπτα καταφέρνει να βγάζει 14 εκ. δολάρια η live streamer, Zheng Xiang Xiang
Η Zheng Xiang Xiang, δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin – κινεζική εκδοχή του TikTok – με την ίδια να επιδεικνύει διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα και να κάνει επιθετικό marketing, συγκεντρώνοντας έτσι 100 εκατομμύρια γιουάν (14 εκατομμύρια δολάρια) κάθε εβδομάδα.
Την ώρα δηλαδή που οι περισσότεροι live streamers, καταφεύγουν σε τεχνάσματα για να μετατοπίσουν τα προϊόντα που προωθούν, η Zheng ακολουθεί μια πολύ πιο μινιμαλιστική προσέγγιση.
Η νεαρή έχει γίνει viral, ενώ σήμα – κατατεθέν της θεωρείται το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί. Κατά τη διάρκεια του Live, κάποιος περνάει στη Zheng ένα κουτί, εκείνη παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του, το σπρώχνει στην άκρη και αυτό είναι όλο. Με αυτό τον τρόπο κερδίζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα..!
Αν και δραστηριοποιείται στον χώρο του live streaming από το 2017, η δημοτικότητά της έχει εκτοξευθεί στα ύψη τους τελευταίους μήνες και πριν από λίγες ημέρες έφτασε το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου followers.
Οι ειδικοί των media αποδίδουν την επιτυχία της στο γεγονός ότι έχει διαφοροποιηθεί από το πλήθος με την ιδιαίτερη προσέγγισή της στις πωλήσεις, η οποία μοιάζει πολύ πιο αυθεντική και αξιόπιστη από τα κόλπα των ανταγωνιστών της.
Μετά την επιτυχία της, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής και έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά. Όσοι παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.
Ο λογαριασμός της Zheng εξακολουθεί να λειτουργεί με το γνωστό απλό στυλ πώλησης, ωστόσο με τα νέα δεδομένα, ίσως χρειαστεί να αλλάξει την προσέγγισή της για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες.
Δείτε τη live streamer:
Influencer Xiang Xiang Zheng has made headlines after making $18.2m showcasing these products for not more than 3 seconds🤯. She also gained over a million followers in less than a week.
What type of marketing would you call this? Let us know👇🏽#marketing #tech #Innovation pic.twitter.com/MvxKuIkJdj
— Smart Foundry (@SmartFoundry_) November 20, 2023
Πηγή: lifo.gr

Δημοφιλή
Λασίθι: «Βροχή» οι μπαλωθιές σε γλέντι λίγα 24ωρα μετά τις ανακοινώσεις Χρυσοχοΐδη
Βορίζια: Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της 56χρονης πριν ξεψυχήσει
Η Κρητικοπούλα που «μάγεψε» με τον χορό της - Δείτε το βίντεο
Ηράκλειο: Αυτός είναι ο πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας που... «έσκισε» τον ουρανό της πόλης
Βορίζια: Μαρτυρία «βόμβα» του 25χρονου Φραγκιαδάκη
Βορίζια: Ταυτοποιήθηκε το άτομο που έβαλε τη βόμβα και ξεκίνησε το μακελειό - Σε ποια οικογένεια ανήκει
Το σκοτεινό παρελθόν του Φανούρη Καργάκη: Ο καβγάς που οδήγησε στον θάνατo έναν 59χρονο
Δυνατός σεισμός τα ξημερώματα μεταξύ Κρήτης και Κυθήρων
Βορίζια: Η μητέρα του 39χρονου νεκρού επιτέθηκε στην αδερφή της 56χρονης «Με έλεγε βρώμα και μπ… τα παιδιά μου» (βίντεο)