Επίσημη παρουσίαση του ονόματος και των στόχων της ενοποιημένης Credia Bank
Το όνομα ”Credia Bank” φέρει πλέον ο νέος τραπεζικός οργανισμός που δημιουργείται από τη συγχώνευση της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας, ο οποίος διαμορφώνει τον πέμπτο τραπεζικό πυλώνα της χώρας, δίπλα στις τέσσερις συστημικές τράπεζες.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank, Ελένη Βρεττού, κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων την Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2025, παρουσίασε κι επίσημα το νέο brand του ενιαίου σχήματος, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής για την αγορά.
«Η νέα μας ταυτότητα εκφράζει τη σχέση εμπιστοσύνης, τη ροή της εξέλιξης και τη δυναμική της κοινής προόδου. Είμαστε δίπλα στον άνθρωπο και οικοδομούμε τη νέα εποχή της τραπεζικής με νέο πρόσωπο, επιστρέφοντας στις βασικές αρχές της σχέσης τράπεζας με πελάτη, μιας σχέσης που χτίζεται στην αμφίδρομη εμπιστοσύνη», σημείωσε αρχικά η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank.
Σύμφωνα με την κυρία Βρεττού, η λειτουργική συγχώνευση των δύο τραπεζών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2025. Μέχρι τότε, θα έχουν ολοκληρωθεί και οι σχετικές ενέργειες για την ενοποίηση των πληροφοριακών και λειτουργικών συστημάτων, με στόχο τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διεύρυνση της προϊοντικής βάσης του νέου τραπεζικού σχήματος.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank, Ελένη Βρεττού
Η ίδια τόνισε ότι, ήδη εντός του 2024, η τράπεζα πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα, με πιστωτική επέκταση ύψους 1 δισ. ευρώ και νέες εκταμιεύσεις συνολικού ύψους 2,3 δισ. ευρώ, που αντιστοιχούν στο 13,5% της συνολικής πιστωτικής επέκτασης της αγοράς.
Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει την αναβάθμιση της εικόνας των καταστημάτων, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, στο πλαίσιο της μετάβασης στο νέο brand.
Η κ. Βρεττού σημείωσε ότι βασική επιδίωξη της νέας τράπεζας είναι η αναβάθμιση της τραπεζικής εμπειρίας και η επανατοποθέτηση της σχέσης με τον πελάτη, με γνώμονα την εμπιστοσύνη, την προσβασιμότητα και την τεχνολογική καινοτομία. «Θέλουμε να είμαστε η τράπεζα που υποδέχεται τους πελάτες της χωρίς ραντεβού», δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως παρότι ο στόχος δεν είναι να γίνει η Attica η μεγαλύτερη τράπεζα, «θέλουμε να γίνουμε η καλύτερα τράπεζα» για τον πελάτη.
Στα προϊόντα της τράπεζας περιλαμβάνονται νέες λύσεις χρηματοδότησης, όπως η χρηματοδότηση έναντι POS και η χρηματοδότηση με εγγύηση μετρητών, στοχεύοντας κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες. «Αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας και θα δημιουργήσουμε πλατφόρμες e-banking και mobile banking και προωθούμε λύσεις πληρωμών με POS, λανσάροντας προσεχώς νέα προϊόντα, όπως η χρηματοδότηση έναντι POS και η χρηματοδότηση με εγγύηση μετρητά για την καθημερινότητα, για μικρομεσαίες και πελάτες μας», τόνισε η κ. Βρεττού.
Η επίσημη ανακοίνωση της τράπεζας:
«CrediaBank είναι η νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank – Παγκρήτια Τράπεζα, η οποία παρουσιάστηκε από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο, κυρία Ελένη Βρεττού, και εγκρίθηκε από την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Τράπεζας, την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025.
Δέκα μήνες μετά από τη νομική συγχώνευση των δύο τραπεζών, η παρουσίαση της CrediaBank σηματοδοτεί μια νέα σελίδα και την εκκίνηση της Νέας Τράπεζας, που βρίσκεται δίπλα στον πελάτη. Ευέλικτη, αξιόπιστη, δυναμική, σταθερή αλλά κυρίως προσβάσιμη και ανθρώπινη.
Πρόκειται για μια ιστορική αλλαγή, όχι μόνο στην εικόνα αλλά και στη διαδρομή της Τράπεζας: Η νέα επωνυμία και το νέο σήμα της Τράπεζας είναι εμπνευσμένα από τους δεσμούς συνεργασίας της Τράπεζας με τους ανθρώπους – πελάτες, εργαζόμενους, εταίρους. Η εμπιστοσύνη, η δέσμευση, η αξιοπιστία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν την ταυτότητα της CrediaBank.
Η αλλαγή της επωνυμίας είναι το πρώτο βήμα σε μια πορεία μετάβασης: Το επόμενο μεγάλο βήμα είναι η λειτουργική ενοποίηση των δύο τραπεζών, που θα ολοκληρωθεί πριν από τα τέλη του έτους, και θα προσφέρει στους πολίτες πρόσβαση σε μια βελτιωμένη και απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα, η εμπειρία του φυσικού καταστήματος αλλάζει ριζικά: ένα νέο concept τραπεζικής εξυπηρέτησης θα συστηθεί στο κοινό μέσα στο Φθινόπωρο, έχοντας ως επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη.
Στην Τακτική Γενική Συνέλευση, παρουσιάστηκε η θεαματική εξέλιξη της Τράπεζας για το 2024 και το πρώτο τρίμηνο 2025, με αιχμή την επαναλαμβανόμενη αυξανόμενη κερδοφορία και την ενισχυμένη κεφαλαιακή της βάση. Πιο συγκεκριμένα, το 2024 ήταν χρονιά ισχυρών επιδόσεων, με την Τράπεζα να καταγράφει καταθέσεις 6,1 δισ. ευρώ, καθαρή πιστωτική επέκταση 952 εκατ. ευρώ και επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα αυξημένα κατά 96%.
Η δυναμική πορεία συνεχίζεται και το 2025, με αύξηση κατά 132% στα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη το πρώτο τρίμηνο, και ενδείξεις υψηλής ρευστότητας και υγιούς ανάπτυξης, που επισφραγίζουν τη στρατηγική της τράπεζας για ενίσχυση της ποιότητας της σχέσης με τον πελάτη και προστιθέμενη αξία στην πραγματική οικονομία. Σημαντικό ορόσημο αποτέλεσε και η πρώτη ταυτόχρονη διεθνής έκδοση ομολόγων ΑΤ1 και Tier 2, τον Ιούνιο, που συγκέντρωσε πάνω από 1,2 δισ. ευρώ σε προσφορές κορυφαίων ξένων επενδυτών.
Παράλληλα, αυτό το διάστημα, η Τράπεζα ενίσχυσε τις πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, τις διαδικασίες εταιρικής διακυβέρνησης, τις προτάσεις προϊόντων για όλους, τις υπηρεσίες της – ψηφιακές και μη – , τις δράσεις κοινωνικής προσφοράς και τη δέσμευσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Έχοντας αποδείξει ήδη την αξιοπιστία και τη δυναμική της, η Τράπεζα προχωράει με προσήλωση και αφοσίωση στους επόμενους υψηλούς στόχους της για το 2025, με γνώμονα την υγιή ανάπτυξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη από το ψηφιακό περιβάλλον έως το κατάστημα:
- Η ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης, με την ενοποίηση όλων των πληροφοριακών συστημάτων της Τράπεζας
- Η ολοκλήρωση των βασικών ενεργειών αναδιάρθρωσης με μείωση του λειτουργικού κόστους
- Η αναβάθμιση και σταδιακή ανακαίνιση των φυσικών καταστημάτων
- Η ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος, προσφέροντας νέες λειτουργικότητες
- Η χρήση αυτοματοποιήσεων και τεχνολογίας, με στόχο τη βελτίωση του χρόνου απόκρισης
- Η δημιουργία νέων καινοτόμων ανταγωνιστικών προϊόντων σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών, αποδεικνύοντας την έμπρακτη στήριξη στην πραγματική οικονομία και τις ανάγκες ιδιωτών και επιχειρήσεων.
Η νέα ταυτότητα αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου της Τράπεζας μετά τη νομική συγχώνευση και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Με μια δυνατή θέση στην αγορά, η CrediaBank προχωράει μπροστά, με βήματα που θα τη φέρουν πιο κοντά στον στόχο: μια Νέα Τράπεζα δίπλα στον πελάτη».
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα
Δημοφιλή
Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών στην πλατεία Σούδας
Κρήτη: Δείτε το βίντεο με την viral μαντινάδα που γράφτηκε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - «Όλη την επιδότηση την έχω φαγωμένη»
Ηράκλειο: Σε αυξημένη επιφυλακή την Κυριακή 13 Ιουλίου το Λιμεναρχείο Ηρακλείου
Βόλος: Συνελήφθη ο κυβερνήτης του πολυτελούς γιοτ του Κριστιάνο Ρονάλντο
Έρχεται ο πιο παρατεταμένος καύσωνας - Προειδοποίηση για την Ελλάδα
Ποιο πρόσωπο «παίρνει» την θέση του Γιώργου Παπαδάκη στο «Καλημέρα Ελλάδα»
Αυτά τα 5 ζώδια θα έχουν μόνο χαρές για το υπόλοιπο του 2025 - «Μετά τη θύελλα, έρχονται καλύτερες μέρες με πολλές ευκαιρίες»
ΟΠΕΚΕΠΕ: Έρχονται νέες διώξεις κατά βουλευτών και υπουργών για το σκάνδαλο των μαϊμού επιδοτήσεων
Τα 2 ζώδια που θα ζήσουν το πιο όμορφο καλοκαίρι