Στο χώρο βρέθηκαν… γυαλιά, πλαστικά, μηχανάκια και λοιπές «βραδυφλεγείς βόμβες»!
Τι κοινό έχουν ένας επιστάτης, μερικές αδήλωτες κυψέλες και μια φωτιά στους πρόποδες του Υμηττού; Το καυτό μέλι του ΕΚΠΑ δεν είναι ανέκδοτο, αλλά η εικόνα της χώρας εν γένει. Πληροφορίες μου λένε πως εκτός από τα βαριά πρόστιμα στους επιστάτες της πανεπιστημιούπολης για τα αδήλωτα μελίσια από τα οποία φέρεται να ξεκίνησε η τελευταία πυρκαγιά στον Υμηττό, βεβαιώθηκαν πρόστιμα και στον πρύτανη του ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος επειδή στον χώρο γύρω βρέθηκαν… γυαλιά, πλαστικά, μηχανάκια και λοιπές «βραδυφλεγείς βόμβες»!
Η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού της Πυροσβεστικής εντόπισε την αρχική εστία της πυρκαγιάς της 28ης Ιουλίου εντός της Πανεπιστημιούπολης. Κοντά στο σημείο εντοπίστηκαν μελίσσια χωρίς σήμανση, χωρίς πυρασφάλεια και –το κυριότερο– χωρίς καν να έχουν καθαριστεί από την ξηρή βλάστηση γύρω τους. Δηλαδή ό,τι πρέπει για πυρκαγιά κατηγορίας 4!
Ο επιστάτης που φέρεται να διαχειριζόταν τις κυψέλες έχει άλλοθι, λένε οι συνάδελφοί του. Δεν ήταν εκεί. Όμως στη σκηνή του «εγκλήματος» η Πυροσβεστική κατάσχεσε δύο καπνιστήρια, για τα μελίσια τα οποία «καπνίζονται» δεκαετίες…
Η φωτιά έσβησε χάρη στην προσπάθεια 110 πυροσβεστών, 30 οχημάτων, 11 αεροσκαφών και 8 ελικοπτέρων. Ενας μηχανισμός που ενεργοποιήθηκε για το «μελάκι» της πανεπιστημιούπολης!
y
Δημοφιλή
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεσμεύθηκαν οι περιουσίες δυο κτηνοτρόφων – Είχαν πάρει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 1,7 εκατ. ευρώ
Παλαιό Φάληρο: Σοκαριστικές μαρτυρίες γειτόνων για το τρίχρονο κορίτσι (βίντεο)
Επεισόδια μεταξύ αλλοδαπών στην Χανιώπορτα!
Πένθος στη Μεσαρά για τον θάνατο του αγαπητού Αντώνη Βαρδουλάκη
Το συγκλονιστικό σκίτσο που ζωγράφισε η Κυριακή Γρίβα και αποκάλυπτε την κακοποίησή της - Βρέθηκε τετρασέλιδο γράμμα
Αύγουστος 2025: Τα 5 ζώδια που θα πλέουν σε πελάγη επιτυχίας
Χανιά: Συναγερμός για φωτιά σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων - Μεγάλη κινητοποίηση της πυροσβεστικής
«Κανόνι» από μεγάλο τουριστικό πρακτορείο με πακέτα διακοπών και στην Κρήτη
Κόλλησε ως «φωτογραφικός» ο διαγωνισμός του ΤΕΕ για το rebranding - 3η χρονιά χωρίς εθνική καμπάνια για τον Τουρισμό