Η Black Friday πλησιάζει και οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται πιο αποφασισμένοι από ποτέ να εκμεταλλευτούν τις μεγάλες εκπτώσεις.
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία της έρευνας, η συντριπτική πλειοψηφία –87,9%– δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει αγορές, με τα είδη μόδας και τα προϊόντα τεχνολογίας να βρίσκονται αδιαμφισβήτητα στην κορυφή των προτιμήσεων.
Οι καταναλωτές φαίνεται πως αντιμετωπίζουν τη Black Friday όχι μόνο ως ευκαιρία προσωπικών αγορών, αλλά και ως προθάλαμο των εορτών: μια μεγάλη μερίδα ερωτηθέντων σκοπεύει να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα αξιοποιώντας τις μειωμένες τιμές.
Online η… πραγματική “μαύρη” δύναμη
Σχεδόν 6 στους 10 (58%) θα εντοπίσουν και θα αγοράσουν προϊόντα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές δείχνουν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο το online shopping, τόσο για την ταχύτητα όσο και για την ευκολία στη σύγκριση τιμών.
Πιο υποψιασμένο κοινό – Στροφή στη διαφάνεια και στον ορθολογισμό
Παρά τον ενθουσιασμό, οι Έλληνες κρατούν και μια επιφυλακτικότητα. Το 41,2% δηλώνει ότι θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις ώστε να σιγουρευτεί πως το όφελος είναι πραγματικό, ενώ το 34,3% βάζει αυστηρά οικονομικά όρια, αγοράζοντας μόνο ό,τι πραγματικά αντέχει το πορτοφόλι.
Παράλληλα, το 25,3% αμφισβητεί τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ωστόσο το ποσοστό αυτό σημειώνει μείωση σε σχέση με προηγούμενες χρονιές – ένδειξη ότι η εμπιστοσύνη στην αγορά αρχίζει να βελτιώνεται.
Πώς θα πληρώσουν οι καταναλωτές
Στις πληρωμές, οι χρεωστικές κάρτες κυριαρχούν με 54,9%, επιβεβαιώνοντας ότι οι περισσότεροι θέλουν άμεσο έλεγχο των εξόδων τους. Σημαντική άνοδο καταγράφουν και οι ευέλικτες λύσεις εξόφλησης, όπως τα προγράμματα Buy Now, Pay Later, τα οποία ενισχύθηκαν κατά 28,89%, δίνοντας περισσότερο χώρο σε καταναλωτές που θέλουν να μοιράσουν το κόστος χωρίς τόκους.
Η Black Friday ως βαρόμετρο της αγοράς
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Black Friday έχει πλέον εδραιωθεί ως κορυφαίο αγοραστικό γεγονός στην Ελλάδα. Με τους καταναλωτές πιο ενημερωμένους και στρατηγικούς, αλλά και με τη στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο να ενισχύεται, η φετινή χρονιά αναμένεται να αποτελέσει ένα ακόμη κρίσιμο τεστ για το λιανεμπόριο – όχι μόνο σε επίπεδο τζίρου, αλλά και εμπιστοσύνης.

Δημοφιλή
Πένθος στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή η Άννα Μαστρογαμβράκη
Σκηνές πανικού σε κηδεία: Η νεκρή άρχισε να χτυπά το φέρετρο!
Τελευταία ευκαιρία για χιλιάδες Κρητικούς για να....σώσουν τα οικόπεδα τους!
Μεγάλη επιχείρηση κατά της οπλοκατοχής στο Ρέθυμνο: Τους «τσάκωσαν» με πολεμικά όπλα, πιστόλια μέχρι υποπολυβόλο - Δείτε εικόνες
Κρήτη: Κλειστός αύριο Τρίτη 25/11 ο ΒΟΑΚ λόγω εργασιών
Σοβαρό τροχαίο με σύγκρουση δύο νταλικών: Εγκλωβίστηκε στην καμπίνα του ένας οδηγός - Δείτε εικόνες
Άγριος ξυλοδαρμός 50χρονης πάνω στο πλοίο από τον σύζυγό της
Ηράκλειο: Καραμπόλα 3 οχημάτων στην παραλιακή - Σοκάρουν οι φωτογραφίες
Σεισμική δόνηση 3,4 ρίχτερ στα Χανιά