Θα εξαιρούνται από το όφελος επιδότησης που παρέχει η γαλλική κυβέρνηση
Η κυβέρνηση στη Γαλλία σκοπεύει να περιορίσει την εισαγωγή και την πώληση καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που κατασκευάζονται στην Κίνα, ακόμα κι αν αυτό πλήττει και τις εγχώριες εταιρείες της, σύμφωνα με το Reuters.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η κυβέρνηση της Γαλλίας θα επιβάλλει περιορισμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στα κινεζικά εργοστάσια, έστω κι αν πρόκειται για μοντέλα εταιρειών της χώρας.
Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο Μπρουνό Λε Μερ, ο Γάλλος Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, αυτά θα εξαιρούνται από το όφελος επιδότησης που παρέχει η κυβέρνηση για την αγορά καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο φτάνει ως τα 7.000 ευρώ, το μέγιστο.
Αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται αυτομάτως το ποσό που κάποιος θα πρέπει να καταβάλλει τελικά για να το αποκτήσει. Κατά συνέπεια, αυτό ενδέχεται να περιορίσει τη ζήτηση για τα συγκεκριμένα οχήματα τα οποία θα ακριβύνουν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως με αυτό το μέτρο επηρεάζεται και το Dacia Spring, το οποίο είναι από τα δημοφιλέστερα ηλεκτροκίνητα στην εγχώρια αγορά. Το μοντέλο κατασκευάζεται στην Κίνα, στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Shiyan. Το Spring παράγεται εκεί από την εταιρεία που έχουν συστήσει από κοινού η Renault με τον Όμιλο Dongfeng Motor.
Άλλα μοντέλα που θα επηρεαστούν από το νέο μέτρο είναι τόσο το Tesla Model 3 όσο και το MG Motor MG4, τα οποία επίσης κατασκευάζονται στην ασιατική χώρα. Το ίδιο ισχύει και για το νέο smart #3 αλλά όχι για το smart fortwo το οποίο παράγεται στη Γαλλία.
Το σκεπτικό των αξιωματούχων της γαλλικής κυβέρνησης για τη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης και εφαρμογής του νέου μέτρου αφορά στον περιορισμό της συνολικής εκπεμπόμενης ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα τόσο κατά τη διαδικασία κατασκευής ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου όσο και μεταφοράς του στην Ευρώπη.
Μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για το γεγονός ότι σε αυτή την περίπτωση το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ενός οχήματος είναι μεγάλο.
Τα κινεζικά εργοστάσια αυτοκινήτων χρησιμοποιούν ως επί το πλείστον ορυκτά καύσιμα για την παραγωγική διαδικασία και την εν γένει λειτουργία τους. Αντιθέτως, στην Ευρώπη οι αντίστοιχες βιομηχανικές μονάδες αυξάνουν διαρκώς τη χρήση ενέργειας που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Έτσι, μειώνουν τη συνολική ποσότητα εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα ανά αυτοκίνητο, ενώ δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον με αυτή που εκλύεται κατά τη θαλάσσια μεταφορά του από την Κίνα.
Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή ο Παναγιώτης Χατζάκης
Νίκη για την Ελλάδα και την Κύπρο: Υπερψηφίστηκε η τροπολογία Αρναούτογλου κατά της παράνομης Tουρκικής αλιείας
Οι συλλήψεις άργησαν 10 χρόνια - «Βούιζε ο κόσμος» στα Χανιά
Τραγωδία στα Πατήσια: Αυτή είναι η 34χρονη που βρέθηκε νεκρή δίπλα στο νεκρό μωρό της
Απόστολος Γκλέτσος για «μαφία της Κρήτης»: «Πέφτω από τα σύννεφα, τον γνωρίζω από τα 19 μου»
Βαθιά θλίψη στα Χανιά για τον θάνατο της παρουσιάστριας Χριστιάννας Γερεουδάκη
Σοκ στο Περιστέρι: Άνδρας κυκλοφορεί ξυπόλυτος και παρενοχλεί γυναίκες στον δρόμο
Αλέξης Τσίπρας: Αύριο η ομιλία του πρώην πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη: Ηχηρές παρουσίες και οι απουσίες με νόημα...
Νέος Κόσμος: «Την σκότωσε και αυτοκτόνησε», λέει γειτόνισσα του ζευγαριού που βρέθηκε νεκρό