Η F1 ανακοίνωσε την δεκαετή συμφωνία της με την IFEMA
Η πίστα στην οποίαν θα διεξάγονται οι αγώνες θα αποτελείται από δημόσιους δρόμους αλλά και από ορισμένα τμήματα ειδικά κατασκευασμένα για το GP γύρω από το εκθεσιακό κέντρο της IFEMA.
Αυτό σημαίνει ότι η Βαρκελώνη που φιλοξενεί το ισπανικό GP από το 1991 μάλλον θα χάσει τη θέση της στο πρόγραμμα. Οι εκεί διοργανωτές πιέζουν εδώ και πολύ καιρό για πολυετή ανανέωση του συμβολαίου τους με την F1. Ωστόσο έπειτα από την σημερινή εξέλιξη θα είναι πολύ δύσκολο για εκείνους να κρατήσουν την πίστα της Καταλούνια στο καλεντάρι πέραν του 2026.
Την χρονιά εκείνη λήγει η τρέχουσα συμφωνία της πίστας με την F1 ενώ ο πρώτος αγώνας της Μαδρίτης θα διεξαχθεί επίσης το 2026. Αυτό σημαίνει ότι για τουλάχιστον έναν χρόνο η Ισπανία θα έχει δύο αγώνες.
Ο CEO της F1, Στέφανο Ντομενικάλι δήλωσε ενθουσιασμένος με την συμφωνία. «Η Μαδρίτη είναι μία καταπληκτική πόλη με τεράστια παράδοση στα σπορ. Σήμερα ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την F1 στην Ισπανία» δήλωσε ο Ιταλός.
Εξίσου ικανοποιημένος με τον νέο αγώνα στη Μαδρίτη εμφανίστηκε και ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ. «Η προοπτική του να δούμε αγωνιστικά της F1 να τρέχουν στους δρόμους της Μαδρίτης είναι εξαιρετικά δελεαστική» υπογράμμισε ο πρόεδρος της FIA.
Η τάση συνεχίζεται
Οι άνθρωποι της IFEMA -του οργανισμού ο οποίος έτρεξε την όλη προσπάθεια- είναι πεπεισμένοι ότι το GP της Μαδρίτης θα θέσει νέα στάνταρ για τους αγώνες σε πίστες πόλης. Βέβαια, να σημειώσουμε ότι η στροφή προς τις πίστες πόλης έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια από την F1.
Οι νέοι αγώνες, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, διεξάγονται εντός αστικών κέντρων. Οι άνθρωποι της F1 έχουν επιλέξει αυτήν την πρακτική κυρίως για την καλύτερη προβολή του σπορ αλλά και των πόλεων που τους φιλοξενούν. Και ήταν αυτή η λεπτομέρεια που φαίνεται να έγειρε την πλάστιγγα τελικά υπέρ της Μαδρίτης στην εσωτερική της κόντρα με την Βαρκελώνη.
Το εάν οι πίστες αυτές (Μαϊάμι, Βέγκας, Μπακού κλπ) προσφέρουν και θεαματικούς αγώνες, είναι ένα θέμα ανοικτό προς συζήτηση. Πάντως η επικείμενη μετακόμιση του ισπανικού GP στην Μαδρίτη συμμορφώνεται πλήρως με την τάση αυτή.
Η πίστα στη Μαδρίτη -η οποία ακόμη δεν έχει πάρει την έγκριση της FIA- θα είναι 5,47 χιλιομέτρων και θα αποτελείται από 20 στροφές. Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις ένα φετινό μονοθέσιο F1 θα ολοκλήρωνε τον γύρο σε 1 λεπτό και 32 δευτερόλεπτα περίπου.
πηγή: newsauto/protothema.gr
Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή ο Παναγιώτης Χατζάκης
Νίκη για την Ελλάδα και την Κύπρο: Υπερψηφίστηκε η τροπολογία Αρναούτογλου κατά της παράνομης Tουρκικής αλιείας
Τραγωδία στα Πατήσια: Αυτή είναι η 34χρονη που βρέθηκε νεκρή δίπλα στο νεκρό μωρό της
Οι συλλήψεις άργησαν 10 χρόνια - «Βούιζε ο κόσμος» στα Χανιά
Απόστολος Γκλέτσος για «μαφία της Κρήτης»: «Πέφτω από τα σύννεφα, τον γνωρίζω από τα 19 μου»
Βαθιά θλίψη στα Χανιά για τον θάνατο της παρουσιάστριας Χριστιάννας Γερεουδάκη
Σοκ στο Περιστέρι: Άνδρας κυκλοφορεί ξυπόλυτος και παρενοχλεί γυναίκες στον δρόμο
Αλέξης Τσίπρας: Αύριο η ομιλία του πρώην πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη: Ηχηρές παρουσίες και οι απουσίες με νόημα...
Νέος Κόσμος: «Την σκότωσε και αυτοκτόνησε», λέει γειτόνισσα του ζευγαριού που βρέθηκε νεκρό