Ηράκλειο: 21oC

Adidas: Το κρυφό μήνυμα στο εμβληματικό λογότυπο της μάρκας

10.07.2024, 1:58
Η Adidas πουλάει αθλητικά παπούτσια από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 – αλλά ο κόσμος άργησε να συνειδητοποιήσει το “κρυφό μήνυμα” 

Η Adidas έχει ένα «κρυφό μήνυμα» στο ιστορικό λογότυπό της, το οποίο τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι πελάτες της εταιρίας δεν είχαν παρατηρήσει. Η μάρκα ιδρύθηκε από τον Adolf Dassler τον Αύγουστο του 1949 και με την πάροδο των χρόνων εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στην Ευρώπη και στον δεύτερο μεγαλύτερο παγκοσμίως.

Η ιστορία της Adidas ξεκίνησε από το σπίτι της μητέρας του Dassler στο Herzogenaurach της Γερμανίας, όπου ο Adolf και ο αδελφός του Rudolf ίδρυσαν το 1924 την Gebruder Dassler Schuhfabrik (εργοστάσιο παπουτσιών των αδελφών Dassler).

Ωστόσο, μια διαφωνία το 1949 οδήγησε τα αδέλφια να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους και να ιδρύσουν τις δικές τους ξεχωριστές εταιρείες. Ο Adolf ίδρυσε την Adidas, ενώ ο Rudolf ίδρυσε την Puma, η οποία γρήγορα έγινε ο Νο1 ανταγωνιστής της επιχείρησης του αδελφού του.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Adidas«Όταν ιδρύθηκε από τον Adolf Dassler το 1949, η adidas παρήγαγε μόνο αθλητικά παπούτσια. Έτσι, δεν αποτελεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι το αρχικό λογότυπο της adidas είχε να κάνει με αθλητικά παπούτσια. Συγκεκριμένα, το πρώτο logo έδειχνε ένα παπούτσι στίβου με καρφιά -με τις χαρακτηριστικές 3 λωρίδες, φυσικά- να κάθεται ανάμεσα σε δύο γραμμές.

Ωστόσο, η Adidas ανανέωσε το λογότυπο το 1972, καθώς η σειρά προϊόντων της μεγάλωνε – δημιουργώντας τις γνωστές σε όλους μας 3 λωρίδες, οι οποίες «έκοβαν» στη μέση τρία φύλλα.. Στη συνέχεια, το 1991, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα ανανεωμένο logo – το οποίο έγινε γνωστό ως to «λογότυπο Equipment». Μια ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρει: «Το νέο λογότυπο Equipment, που κυκλοφόρησε στο κοινό το 1991, παρουσίαζε τις 3-Stripes σε διάταξη τριών ράβδων, με τις λέξεις “adidas EQUIPMENT” να κάθονται από κάτω.

1

Σύμφωνα με την Hatchwise, αυτό το λογότυπο δημιουργήθηκε με ένα «κρυφό μήνυμα» προς τους πελάτες της – με το εικονίδιο που μοιάζει με βουνό να σηματοδοτεί τα «εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε κατά τη διάρκεια της εργασίας σας για να επιτύχετε τους στόχους σας».

Τέλος, η Tailor Brands εξηγεί ότι το “μυστικό” νόημα πίσω από το logo αντιπροσωπεύει τις «προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αθλητές και τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν».

Διαβάστε επίσης:

πριν από 5 λεπτά
Ηράκλειο

Βορίζια – Φωτογραφίες ντοκουμέντο: Άλλος ο βομβιστής, άλλος ο κατασκευαστής της βόμβας στο σπίτι των Φραγκιαδάκηδων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Οικονομία

Επίδομα Θέρμανσης: Τι πρέπει να προσέξουν ένοικοι και διαχειριστές πολυκατοικιών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Ελλάδα

Πάτρα: Ελεύθεροι αφέθηκαν οι δύο 15χρονοι που πούλησαν ναρκωτικά σε 13χρονο μέσα σε σχολείο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 8 λεπτά
Ελλάδα

Κυριάκος Μητσοτάκης – Νίκος Χριστοδουλίδης: Συνάντηση στο πλαίσιο της 3ης Διακυβερνητικής Συνόδου Κύπρου – Ελλάδας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Σοκ στη Μεσσήνη: Γυναίκα βρήκε τον 83χρονο σύζυγό της μαχαιρωμένο μέσα στο σπίτι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 16 λεπτά
Κόσμος

Κατέρρευσε γέφυρα στην Κίνα (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 20 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Εκδηλώσεις ενόψει της Παγκόσμιας ημέρας μνήμης θυμάτων τροχαίων την Κυριακή 16/11

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 25 λεπτά
Κόσμος

Όριο ταχύτητας στο περπάτημα στα πεζοδρόμια – Αντιδράσεις έχει προκαλέσει το νομοσχέδιο της Σλοβακίας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 30 λεπτά
Ελλάδα

Τα ερωτικά μηνύματα του παλαιοημερολογίτη σε 43χρονο – «Γουστάρεις να σε υπηρετώ και να βγάζεις φράγκα;»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 32 λεπτά
Οικονομία

ΑΑΔΕ: Φρένο στη «μαύρη» οικονομία – Τέλος το «φακελάκι» στους γάμους και τα πάρτι

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →

Διαβάστε επίσης