Ηράκλειο: 32oC
Δείτε το τελευταίο Δελτίο ειδήσεων
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ

Adidas: Το κρυφό μήνυμα στο εμβληματικό λογότυπο της μάρκας

10.07.2024, 1:58
Η Adidas πουλάει αθλητικά παπούτσια από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 – αλλά ο κόσμος άργησε να συνειδητοποιήσει το “κρυφό μήνυμα” 

Η Adidas έχει ένα «κρυφό μήνυμα» στο ιστορικό λογότυπό της, το οποίο τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι πελάτες της εταιρίας δεν είχαν παρατηρήσει. Η μάρκα ιδρύθηκε από τον Adolf Dassler τον Αύγουστο του 1949 και με την πάροδο των χρόνων εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στην Ευρώπη και στον δεύτερο μεγαλύτερο παγκοσμίως.

Η ιστορία της Adidas ξεκίνησε από το σπίτι της μητέρας του Dassler στο Herzogenaurach της Γερμανίας, όπου ο Adolf και ο αδελφός του Rudolf ίδρυσαν το 1924 την Gebruder Dassler Schuhfabrik (εργοστάσιο παπουτσιών των αδελφών Dassler).

Ωστόσο, μια διαφωνία το 1949 οδήγησε τα αδέλφια να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους και να ιδρύσουν τις δικές τους ξεχωριστές εταιρείες. Ο Adolf ίδρυσε την Adidas, ενώ ο Rudolf ίδρυσε την Puma, η οποία γρήγορα έγινε ο Νο1 ανταγωνιστής της επιχείρησης του αδελφού του.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Adidas«Όταν ιδρύθηκε από τον Adolf Dassler το 1949, η adidas παρήγαγε μόνο αθλητικά παπούτσια. Έτσι, δεν αποτελεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι το αρχικό λογότυπο της adidas είχε να κάνει με αθλητικά παπούτσια. Συγκεκριμένα, το πρώτο logo έδειχνε ένα παπούτσι στίβου με καρφιά -με τις χαρακτηριστικές 3 λωρίδες, φυσικά- να κάθεται ανάμεσα σε δύο γραμμές.

Ωστόσο, η Adidas ανανέωσε το λογότυπο το 1972, καθώς η σειρά προϊόντων της μεγάλωνε – δημιουργώντας τις γνωστές σε όλους μας 3 λωρίδες, οι οποίες «έκοβαν» στη μέση τρία φύλλα.. Στη συνέχεια, το 1991, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα ανανεωμένο logo – το οποίο έγινε γνωστό ως to «λογότυπο Equipment». Μια ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρει: «Το νέο λογότυπο Equipment, που κυκλοφόρησε στο κοινό το 1991, παρουσίαζε τις 3-Stripes σε διάταξη τριών ράβδων, με τις λέξεις “adidas EQUIPMENT” να κάθονται από κάτω.

1

Σύμφωνα με την Hatchwise, αυτό το λογότυπο δημιουργήθηκε με ένα «κρυφό μήνυμα» προς τους πελάτες της – με το εικονίδιο που μοιάζει με βουνό να σηματοδοτεί τα «εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε κατά τη διάρκεια της εργασίας σας για να επιτύχετε τους στόχους σας».

Τέλος, η Tailor Brands εξηγεί ότι το “μυστικό” νόημα πίσω από το logo αντιπροσωπεύει τις «προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αθλητές και τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν».

Διαβάστε επίσης:


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα

Διαβάστε επίσης