Ο κατώτατος μισθός θα ανέβει στα επίπεδα των 820 ευρώ
Η ανοδική οικονομική πορεία της χώρας, επιτρέπει στους αρμόδιους να προβλέπουν αύξηση στον κατώτατο μισθό που αναμένεται να φτάσει το 5%.
Η αύξηση που ανακοινώθηκε για τον κατώτατο μισθό, και η οποία θα ισχύσει από τον Απρίλιο του 2024, θα κυμανθεί γύρω στο 5%, σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες.
Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο του αναμενόμενου και οφείλεται στην επενδυτική βαθμίδα που απέκτησε η χώρα μας και δίνει «αέρα» στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, καθώς και στη μείωση της ανεργίας.
Ο κατώτατος μισθός θα ανέβει στα επίπεδα των 820 ευρώ με 830 ευρώ από τα 780 ευρώ που βρίσκεται αυτή τη στιγμή
Επίσης, το ξεπάγωμα των τριετιών από 1η Ιανουαρίου 2024 θα φέρουν αυξήσεις στον ιδιωτικό τομέα έως και 30%.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Έφυγε ο «Μαστρο-Κώστας»: Ο άνθρωπος που συνέβαλε στην ανάπτυξη του τουρισμού στη Χερσόνησο
Ελαιόλαδο στην Κρήτη: Πού κυμαίνονται οι τιμές – Πόσο πωλείται το κιλό στους παραγωγούς
Αυτά τα 3 ζώδια δεν κάνουν ποτέ λάθος
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον ΒΟΑΚ - Ποιο σημείο «κλείνει» για δύο μήνες
Ελεύθεροι επαγγελματίες: Ποιοι δεν θα επωφεληθούν από τις νέες φορολογικές αλλαγές του 2027
Θλίψη στο Ρέθυμνο: Έφυγε από τη ζωή η Αμαλία Νικολουδάκη σε ηλικία μόλις 43 ετών
Τα δύο ζώδια που είναι εργασιομανείς
Θεσσαλονίκη: Νεκρή 20χρονη μετά από κατανάλωση ναρκωτικών – Συνελήφθη ο φίλος της
«Ο γιος μου είναι άγγελος» λέει ο πατέρας του 52χρονου γυναικολόγου που συνελήφθη για πορνογραφία ανηλίκων