Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Αυτό το φρούτο «εκτοξεύει» τη διάθεσή μας

06.06.2024, 2:34

Τι λέει νέα μελέτη

Μια υγιεινή διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, είναι ευεργετική για την ψυχολογία μας και προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής. Ωστόσο, ερευνητές υποστηρίζουν ότι υπάρχει ένα φρούτο με εξαιρετικά ισχυρή και γρήγορη επίδραση στην ψυχική μας υγεία.

Πρόσφατη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Nutrition, εξέτασε τις επιπτώσεις της κατανάλωσης ακτινίδιου και βιταμίνης C στη διάθεση και διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες παρουσίασαν βελτιώσεις με ταχύ ρυθμό.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση ακτινιδίων βελτίωσε τη διάθεση μετά από τέσσερις ημέρες, με την επίδραση στη ζωτικότητα και τη διάθεση να είναι ελαφρώς ισχυρότερη σε σύγκριση με εκείνους τους συμμετέχοντες που έλαβαν συμπληρώματα βιταμίνης C.

Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της βιταμίνης C για την ψυχική υγεία και υποδηλώνει ότι η λήψη αυτής της θρεπτικής ουσίας από καλές πηγές τροφίμων μπορεί να είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος.

Το ακτινίδιο είναι ένα από τα πολλά φρούτα που προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Εκτός από την περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, κάλιο και βιταμίνη Ε, έχει σχετικά υψηλά επίπεδα βιταμίνης C.

Η βιταμίνη C είναι ένα απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και την επούλωση των πληγών. Προηγούμενες μελέτες δείχνουν ότι τα συμπληρώματα βιταμίνης C και τα φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της διάθεσης.

Για την συγκεκριμένη μελέτη, οι ερευνητές υπέθεσαν ότι η βιταμίνη C μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση και την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου. Ήταν περίεργοι για το πώς η κατανάλωση φρούτων θα μπορούσε να επηρεάσει την ψυχική υγεία με την πάροδο του χρόνου.

Τα ευρήματα της έρευνας μας βοηθούν να δούμε ότι αυτά που τρώμε μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στο πώς νιώθουμε.

Πηγή: instyle.gr

Διαβάστε επίσης:

Οκτώ φρούτα με την περισσότερη βιταμίνη C

Αυτά τα καλοκαιρινά φρούτα συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης και… όχι μόνο!

Ποια φρούτα έχουν τη λιγότερη ζάχαρη

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 1 λεπτό
Ελλάδα

Σεπτέμβριος 2027: Ο Μητσοτάκης πρότεινε στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να παντρέψει τον γιο του με τη Μαρία Σάκκαρη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Ελλάδα

Σκιάθος: Νέος τραυματισμός τουρίστριας στο αεροδρόμιο από κινητήρα αεροσκάφους

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Ελλάδα

Χαλκιδική: Γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από παραλία

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 12 λεπτά
Style

Τα 3 ζώδια που τους αρέσει να είναι ελεύθερα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Ελλάδα

Χαλκίδα: Νεκρά ψάρια ξεβράστηκαν στην παραλία Ροδιές (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 18 λεπτά
Κόσμος

Στους 950.279 οι επιβάτες τον Ιούλιο στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» – Αύξηση κατά 7,6%

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Ελλάδα

Αλεξανδρούπολη: Επιχείρηση διάσωσης 19χρονου που παρασύρθηκε από τα κύματα με το φουσκωτό του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 25 λεπτά
Κρήτη

Πάνω από 340 μετανάστες έφτασαν στην Κρήτη το τελευταίο 48ωρο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 39 λεπτά
Κόσμος

Γιατί ο Τραμπ άφησε τον Ρούμπιο και δημοσιογράφους στο Air Force One-δόλωμα και ταξίδεψε κρυφά με άλλο αεροσκάφος

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 47 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Φωτιά σε σπίτι σήμανε συναγερμό στην Πυροσβεστική

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →