Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Παιδιά και Διατροφή: Ποιο τρόφιμο τα βοηθάει να ψηλώσουν

17.01.2025, 1:30

Δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα τα παιδιά με το ύψος ή το βάρος τους

Ένα τρόφιμο με μεγάλο θρεπτικό πλούτο πρέπει να προστεθεί στην καθημερινή διατροφή των παιδιών, ώστε να εξασφαλιστεί η υγιής τους ανάπτυξη και να φτάσουν στο βέλτιστο ύψος. 

Το πρωινό πρέπει να είναι ο βασιλιάς των γευμάτων της ημέρας. Κίνηση-κλειδί, σύμφωνα με μελέτες, είναι το πρωινό να περιλαμβάνει αυγά, αφού έτσι μπορούμε να προσλάβουμε μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης. Στα παιδιά, ωστόσο, στα οφέλη από την κατανάλωσή του προστίθεται και ένα ακόμη σημαντικό όφελος: τα βοηθά να ψηλώσουν.

Σύμφωνα με μελέτη ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον που δημοσιεύτηκε στο Pediatrics, η καθημερινή κατανάλωση αυγών μπορεί να εγγυηθεί ότι το παιδί δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα με το ύψος ή το βάρος του. Έτσι, ακόμα και αν δεν είναι επιθυμία σας να το δείτε στην πρώτη γραμμή της παρέλασης, έχετε σημαντικούς λόγους να τα εντάξετε στη διατροφή του.

Οι ερευνητές εξέτασαν τις επιπτώσεις της διατροφικής παρέμβασης σε παιδιά ηλικίας 6 έως 9 μηνών στον Ισημερινό. Κατόπιν τυχαίας διαλογής, μια ομάδα (πειραματική) ακολούθησε για 6 μήνες μια διατροφή που περιλάμβανε ένα αυγό την ημέρα ενώ και χωρίς καθόλου αυγά για το αντίστοιχο διάστημα μια ομάδα ελέγχου.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου:

Tα παιδιά με την καθημερινή κατανάλωση αυγών κατέγραψαν 47% μικρότερο κίνδυνο καθυστερημένης ανάπτυξης, η οποία εν μέρει οφείλεται στην κακή διατροφή κατά 74% λιγότερες πιθανότητες να είναι λιποβαρή.

«Τα ευρήματα για τη μεγάλη αποτελεσματικότητα αυτής της παρέμβασης δεν μας εξέπληξαν» σχολίασαν οι ερευνητές, ενημερώνοντας ότι η μελέτη διενεργήθηκε με μεγάλη προσοχή και παρακολούθηση για τυχόν αλλεργικές αντιδράσεις στα αυγά, χωρίς εντέλει να αναφέρεται κάποιο περιστατικό με την ανεπιθύμητη ενέργεια. Τα αυγά, σύμφωνα με τους ίδιους, αποτελούν μια ασφαλή και σημαντική διατροφική πηγή για τα παιδιά.

Ένας περιορισμός της μελέτης είναι η χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα στην διατροφή των παιδιών της πειραματικής ομάδας, γεγονός που ενδεχομένως επηρέασε τα αποτελέσματα.

Πηγή: ygeiamou.gr

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 2 λεπτά
Ηράκλειο

Πρόγνωση Κολυδά: Θυελλώδεις άνεμοι το Δεκαπενταύγουστο – Έως 126 χλμ. οι ριπές στο Κρητικό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Ελλάδα

Ταυτοποιήθηκε ο οδηγός του βυτιοφόρου που έκανε επικίνδυνη προσπέραση σε τυφλό σημείο στη Λίμνη Πλαστήρα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 λεπτά
Ηράκλειο

Πρόβλημα στις τηλεφωνικές γραμμές της ΕΛ.ΑΣ. στο Ηράκλειο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 λεπτά
Ελλάδα

Εύβοια: Χειροβομβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου εντοπίστηκε σε παλιά αποθήκη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Ελλάδα

Νέο ρεκόρ για τη Fraport Greece: Στα 6,9 εκατομμύρια οι επιβάτες τον Ιούλιο (+5,4%)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Μασκοφόρος λήστεψε 85χρονο ιδιοκτήτη καντίνας μέσα στο σπίτι του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Ελλάδα

Εξαφανίστηκε 70χρονος στη Λαμία: Σε κίνδυνο η ζωή του – Πάσχει από άνοια

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Ελεύθερος με περιορισμούς όρους ο 21χρονος φοιτητής για τα ναρκωτικά σε δέματα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 29 λεπτά
Ελλάδα

Φωτιά στο Βαρθολομιό Ηλείας: Επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις – Μήνυμα του 112

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 30 λεπτά
Κόσμος

Έκρηξη στο λιμάνι του Ρότερνταμ: Ένας νεκρός και πολλοί τραυματίες

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →