Κάμερες θα βάλει ο δήμος
Άγνωστοι δράστες βανδάλισαν το 1ο Λύκειο Αργυρούπολης, γεγονός που έγινε αντιληπτό το πρωί της Δευτέρας (4/5) όταν οι μαθητές μπήκαν στο σχολείο τους για το μάθημα.
Όπως αναφέρει η ανάρτηση του δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, η πρώτη εικόνα που αντίκρισαν, ήταν χρώματα και συνθήματα με προσβλητικό περιεχόμενο στους τοίχους, σπασμένη πόρτα στην προσπάθεια να εισβάλλουν σε κλειδωμένη αίθουσα, σκόνη πυροσβεστήρα παντού στο πάτωμα, παραβίαση του κυλικείου και ζημιές εντός αυτούς, με φαγητά σκόρπια.
Ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος δήλωσε: «Είναι αποκαρδιωτικό να βλέπουμε τις υποδομές που έχουμε φροντίσει και που συντηρούμε να καταστρέφονται από τέτοιες ασυνείδητες πράξεις. Η δημοτική αρχή έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους για να διασφαλίζει τα σχολεία μας και τέτοιες πράξεις βανδαλισμού αποτελούν σοβαρό πλήγμα στις προσπάθειές μας, υποβαθμίζοντας το σχολικό περιβάλλον και θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών».
Και συνέχισε ερωτώμενος: «Παλεύουμε μόνοι μας με το τέρας δυστυχώς! Τα έσπασαν όλα για χαβαλέ, μία ακόμα καταστροφή προστέθηκε στον αριθμό των συνεχών βανδαλισμών.
Η παιδεία μας σε κρίση, ασυδοσία συνεχής και ο λογαριασμός σε εσάς τους υπόλοιπους πολίτες! Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο, δεν είναι επιτρεπτή. Πλέον κρίνεται απαραίτητη η τοποθέτηση καμερών για να σταματήσει αυτή η λαίλαπα», τόνισε ο Δήμαρχος.
Αργυρούπολη: Τοποθέτηση καμερών ασφαλείας στο σχολείο
Ο Δήμος αμέσως μόλις ενημερώθηκε επικοινώνησε με το Τοπικό Αστυνομικό Τμήμα, το οποίο βρέθηκε στο σημείο και έκανε καταγραφή των βανδαλισμών και της ζημιάς που προκλήθηκε, προκειμένου να ταυτοποιηθούν οι υπεύθυνοι, μέσω της συλλογής αποτυπωμάτων και της ανάλυσης υλικού από κάμερες ασφαλείας.
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση των ζημιών, με στόχο να διασφαλιστεί ότι οι μαθητές θα φοιτούν σε ένα ασφαλές και φιλόξενο περιβάλλον. Σημειώνουμε δε, ότι παρόλο που υπάρχουν ορισμένοι αντιπολιτευόμενοι που εκφράζουν αντιρρήσεις, θα τοποθετηθούν κάμερες περιμετρικά των σχολείων για την διασφάλιση της ασφάλειας όλων.
- Άγνωστοι βανδάλισαν το 1ο Λύκειο Αργυρούπολης, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές και χάος στο σχολείο.
- Ο Δήμαρχος εξέφρασε την απογοήτευσή του για τις καταστροφές και υπογράμμισε την ανάγκη προστασίας του σχολείου.
- Η τοποθέτηση καμερών ασφαλείας κρίνεται απαραίτητη για την αποτροπή μελλοντικών βανδαλισμών.
- Ο Δήμος συνεργάζεται με τις αρχές για την αποκατάσταση των ζημιών και την ταυτοποίηση των υπεύθυνων.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Δύο αριστούχοι και οι 13 πρώτοι μαθητές του Φροντιστηρίου Ολοκλήρωση
Κρήτη: Ποιες περιοχές θα μείνουν χωρίς ρεύμα σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα έχουμε αύριο διακοπές ρεύματος
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: 24ωρη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στον τροφοδοτικό αγωγό