Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας στην Αλεξανδρούπολη
«Την σκότωσα γιατί ήθελε να με κλείσει στο τρελάδικο» είπε στους αστυνομικούς ο 81χρονος δολοφόνος της συζύγου του στην Αλεξανδρούπολη, μέσα από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται.
Σύμφωνα με πληροφορίες του evros-news.gr, από την στιγμή που οι γιατροί έδωσαν την συγκατάθεσή τους για να πάρουν κατάθεση από τον ηλικιωμένο δράστη, οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης που έχουν αναλάβει την υπόθεση, τον επισκέφθηκαν για να δώσει κατάθεση για το άγριο έγκλημα.
«Θόλωσα και την σκότωσα»
Όπως τους είπε, το πρωί της Παρασκευής (21/6)- την ημέρα της δολοφονίας δηλαδή- στο σπίτι τους καβγάδισαν και πάλι, για το θέμα των φαρμάκων που έπαιρνε με συνταγή ιδιώτη ψυχίατρου, ο οποίος μάλιστα τον επισκεπτόταν στο σπίτι του στην οδό Πλωτινουπόλεως για να παρακολουθεί την εξέλιξη της υγείας του. Ο 81χρονος δολοφόνος δεν ήθελε να παίρνει τα φάρμακα και πάνω στον έντονο καβγά, άρπαξε το μαχαίρι από την κουζίνα όπου βρισκόταν με την γυναίκα του και την σκότωσε. Στη συνέχεια βγήκε στο μπαλκόνι και άρχισε να φωνάζει ότι την έσφαξε.
«Ήθελε να με κλείσει στο τρελάδικο, θόλωσα και γι’ αυτό την σκότωσα. Είχε ζητήσει πριν από λίγες ημέρες μαζί με την κόρη μου να με εξετάσει ψυχίατρος και στη συνέχεια μου έφεραν έναν και μου έδωσε χάπια», είπε μεταξύ άλλων ο ηλικιωμένος που σκότωσε τη γυναίκα του με 12 μαχαιριές, όπως είπε ο ιατροδικαστής Νίκος Κιφνίδης που έκανε την αυτοψία στο σπίτι.
Ο 81χρονος, που κατάγεται από τη Νέα Βύσσα Ορεστιάδας, ήταν οικονομικός μετανάστης στη Γερμανία απ’ όπου πριν πέντε χρόνια επέστρεψε με την σύζυγο του την οποία δολοφόνησε ενώ πριν από 15 μέρες είχε απασχολήσει τις αστυνομικές Αρχές και συνελήφθη γιατί σε καβγά με τον μικρό εγγονό του τον χτύπησε με το μπαστούνι. Ωστόσο είχε αφεθεί ελεύθερος με προφορική εντολή Εισαγγελέα.
Τότε η σύζυγός και η κόρη του ζήτησαν μέσω του Αξιωματικού Υπηρεσίας του Α.Τ Αλεξανδρούπολης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης την ψυχιατρική του εξέταση. Όμως ο Εισαγγελέας έκρινε ότι δεν κρίνεται σκόπιμη η παραπομπή του για ψυχιατρική εξέταση.
Μόλις ο 81χρονος, που ήπιε χλωρίνη μετά την αποτρόπαια πράξη του για να αυτοκτονήσει και φέρει τραύματα από μαχαίρι, πάρει εξιτήριο από το Π.Γ. Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα. Οι κατηγορίες είναι για ανθρωποκτονία με δόλο και παράβαση της νομοθεσίας περί ενδοοικογενειακής βίας.
Πηγή: protothema.gr

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Συγκλονιστική μαρτυρία στο Cretaone για την μεγάλη φωτιά στο Ηράκλειο: «Μέσα σε λίγα λεπτά χάσαμε το σπίτι μας - "Ρε μαμά, στολίζαμε το σπίτι και τώρα το βλέπουμε έτσι"»
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Ιωάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική