Αρκετές χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο, έχουν αρχίσει να μην θεωρούν υποχρεωτικά πλέον τα προειδοποιητικά τρίγωνα
Το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης έχει πάψει να είναι υποχρεωτικό σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και ο αντικαταστάτης του είναι η συσκευή V-16 που ενημερώνει τους οδηγούς πολύ νωρίτερα.
Εάν έχετε πάθει ποτέ τροχαίο ατύχημα, σίγουρα γνωρίζετε πόσο επικίνδυνο είναι να τοποθετήσετε το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης για να ενημερώσετε τους οδηγούς που κινούνται στο ρεύμα σας.
Και αυτό γιατί το συγκεκριμένο αξεσουάρ ασφάλειας βρίσκεται στον χώρο αποσκευών, με ότι αρνητικό συνεπάγεται για την ασφάλεια του οδηγού που βγαίνει από το αυτοκίνητο για να το τοποθετήσει.
Για αυτό τον λόγο, αρκετές χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο, έχουν αρχίσει να μην θεωρούν υποχρεωτικά πλέον τα προειδοποιητικά τρίγωνα και στη θέση τους να υιοθετούν τη νέα συσκευή ασφαλείας, τον προειδοποιητικό φάρο V16, που θα είναι υποχρεωτικός για κάθε όχημα από το 2026.
Αυτή η μετάβαση οφείλεται στον ανησυχητικό αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων που σχετίζονται με το προειδοποιητικό τρίγωνο.
Για παράδειγμα στην Ισπανία, μεταξύ των ετών 2019 και 2022, 42 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν βγήκαν από τα αυτοκίνητά τους σε αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους για να τοποθετήσουν το τρίγωνο ασφαλείας.
Ωστόσο, η άφιξη του προειδοποιητικού φάρου V16 υπόσχεται μείωση του αριθμού των θυμάτων από τέτοιου είδους ατυχήματα.
Όταν ενεργοποιηθεί ο φάρος, στέλνει τις συντεταγμένες του οχήματος στο cloud της τροχαίας και του υπουργείου Μεταφορών, τα οποία με την σειρά τους προωθούν τα δεδομένα από το συνδεδεμένο αυτοκίνητο και δημιουργούν ένα δίκτυο πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο που βελτιώνει την οδική ασφάλεια στην περιοχή που εκπέμπεται το σήμα.
Βέβαια, θα πρέπει οι οδηγοί να είναι πολύ προσεκτικοί γιατί δεν είναι όλοι οι προειδοποιητικοί φάροι εγκεκριμένοι για χρήση.
Επομένως, οι οδηγοί/καταναλωτές θα πρέπει να αγοράσουν συσκευές που πληρούν τις προδιαγραφές.
Εν ολίγοις, το νέο αυτό σύστημα προειδοποίησης και ασφάλειας αποτρέπει τους οδηγούς από το να εκτεθούν στον κίνδυνο όταν βγαίνουν από τα οχήματά τους στη μέση του δρόμου, δημιουργώντας ένα ασφαλέστερο περιβάλλον κυκλοφορίας για όλους μας.
Πηγή: car and motor.gr
Σύνοψη άρθρου
- Το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης αντικαθίσταται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες από τη συσκευή V-16, η οποία ενημερώνει οδηγούς νωρίτερα.
- Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε ανησυχητική αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων που σχετίζονται με τη χρήση του τριγώνου.
- Ο προειδοποιητικός φάρος V-16 μειώνει τον κίνδυνο ατυχημάτων, παρέχοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στις αρχές μέσω του cloud.
- Οι οδηγοί πρέπει να βεβαιώνονται ότι οι συσκευές V-16 που αγοράζουν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφάλειας.
Δημοφιλή
Ηράκλειο: Σοκ για γαμπρό στις Μαλάδες - Η νύφη ήταν... ο πεθερός του! Δείτε βίντεο
Θλίψη στην Μεσαρά για τον χαμό του αγαπητού δασκάλου
Αν γεννήθηκες μία από αυτές τις 6 μέρες τότε σε περιμένουν πολλά λεφτά
Ιερέας εκτός εαυτού μπούκαρε σε καφετέρια όταν είδε την 14χρονη κόρη του με νεαρό
Τραγωδία στην άσφαλτο: Νεκρός 45χρονος μοτοσικλετιστής - Η μηχανή του «καρφώθηκε» με μεγάλη ταχύτητα σε φανάρι
Θλίψη στη Μεσαρά για τον θάνατο του Λεωνίδα Σταθωράκη
Τραγωδία στη Σαντορίνη: Πνίγηκε παιδάκι 4 ετών σε πισίνα
Κρήτη: Έρχονται αλλαγές με συγχωνεύσεις στα νοσοκομεία του Λασιθίου – Τι προβλέπει η εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας
Εργάστηκε μόλις 90 λεπτά, απολύθηκε και το δικαστήριο του επιδίκασε αποζημίωση 120.000€!