Οι ανάγκες των νέων δεν ευθυγραμμίζονται με τη μαζική απήχηση της Amazon
Υπερβολικά ισχυρή, προβεβλημένη και κατά συνέπεια κουραστική, χαρακτηρίζουν πλέον οι μέχρι πρότινος φανατικοί καταναλωτές της Amazon, που βλέπει μικρά βήματα οπισθοδρόμησης στις πωλήσεις της σε συγκεκριμένες αγορές και ηλικακές ομάδες.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mintel, ενώ η Amazon είναι η μάρκα με τις περισσότερες αγορές για τους Αμερικανούς online αγοραστές (84%), σχεδόν οι μισοί από τους αγοραστές της Gen Z (47%) εμφανίζονται πρόθυμοι να κάνουν λιγότερες αγορές από την Amazon. Ποσοστό που στους Boomers κυμαίνεται στο 20% και στους Millennials στο 40%.
Έξι στους δέκα (60%) αγοραστές της Gen Z λένε ότι η Amazon είναι πολύ ισχυρή και άλλοι τέσσερις στους δέκα (39%) έχουν «κουραστεί να ακούνε» για τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η γοητεία του Amazon συνεχίζει να έχει ισχυρή επιρροή στους περισσότερους online αγοραστές. Ωστόσο, μπορεί να μην είναι πάντα η πρώτη επιλογή για τους αγοραστές της Gen Z», δήλωσε η Diana Smith, associate director, client advisor of retail & e-commerce στη Mintel.
«Οι αγοραστικές τους συνήθειες δείχνουν μια προτίμηση στην εξατομίκευση έναντι της ιδιωτικότητας. Έχουν την τάση να ανακαλύπτουν νέες μάρκες, οι οποίες μπορεί να μην ευθυγραμμίζονται πάντα με τη μαζική απήχηση της Amazon. Η Amazon και άλλοι έμποροι μαζικής πώλησης μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν τη στρατηγική της Gen Z για να αυξήσουν την αφοσίωση αυτής της δημογραφικής ομάδας. Το κλειδί έγκειται στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αυτή η γενιά σκέφτεται, ψωνίζει και αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω της, γεγονός που παραπέμπει σε μοναδικές και προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών».
Εντυπωσιακά μεγέθη παρά την έξοδο
Παρά τις αντιδράσεις από τους νεότερους καταναλωτές, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon αναμένεται να φτάσουν τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με έρευνα της Mintel, μια αύξηση 9% σε σχέση με το 2023. Για την επόμενη πενταετία (2024-28) αναμένεται αύξηση των πωλήσεων κατά 36%.
Τα μέλη του Amazon Prime εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 200 εκατομμύρια παγκοσμίως, με 148,6 εκατομμύρια μέλη στις ΗΠΑ, μια αύξηση 33% από το 2020. Ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα των ενηλίκων (73%) δηλώνουν ότι το Amazon είναι το αγαπημένο τους μέρος για αγορές και η πλειοψηφία (65%) ξεκινάει τις διαδικτυακές αγορές της από το Amazon, οι καταναλωτές παραμένουν ανοιχτοί σε άλλες επιλογές όσον αφορά τη συνδρομή τους στο Prime.
Σχεδόν το 20% των Αμερικανών ενηλίκων δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τη συνδρομή τους στο Amazon Prime, εάν μια άλλη μάρκα προσέφερε ισοδύναμα οφέλη. Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν επίσης σε αυξημένο βαθμό ανταγωνιστικές υπηρεσίες, όπως το Netflix (46%) και το Spotify (28%). Περισσότερο από το ένα τρίτο των μελών του Prime (36%) είναι επίσης μέλη του Walmart+.
Δημοφιλή
Κρήτη: Δείτε το βίντεο με την viral μαντινάδα που γράφτηκε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - «Όλη την επιδότηση την έχω φαγωμένη»
Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών στην πλατεία Σούδας
Αυτά τα 5 ζώδια θα έχουν μόνο χαρές για το υπόλοιπο του 2025 - «Μετά τη θύελλα, έρχονται καλύτερες μέρες με πολλές ευκαιρίες»
Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρός 30χρονος που κατέρρευσε ενώ κολυμπούσε
Τροχαίο έξω από το «Νίκος Καζαντζάκης» - ΙΧ συγκρούστηκε με λεωφορείο
Ηράκλειο: Σε αυξημένη επιφυλακή την Κυριακή 13 Ιουλίου το Λιμεναρχείο Ηρακλείου
Βόλος: Συνελήφθη ο κυβερνήτης του πολυτελούς γιοτ του Κριστιάνο Ρονάλντο
Τροχαίο στην Κρήτη: Αυτοκίνητο «καρφώθηκε» σε απορριμματοφόρο
Έρχεται ο πιο παρατεταμένος καύσωνας - Προειδοποίηση για την Ελλάδα