Σε διαθεσιμότητα οι 7 μηχανικοί
Η κυβέρνηση της Μάντια Πραντές της Κεντρικής Ινδίας έθεσε πρόσφατα σε διαθεσιμότητα 7 μηχανικούς για τον ελαττωματικό σχεδιασμό μιας γέφυρας αξίας 200 εκατομμυρίων ρουπιών (2,3 εκατομμύρια δολάρια) με στροφή 90 μοιρών.
Η νέα σιδηροδρομική γέφυρα στο Μποπάλ ανακοινώθηκε πριν από 10 χρόνια και κόστισε στην πολιτεία Μάντια Πραντές πάνω από 200 εκατομμύρια ρουπίες για να ολοκληρωθεί.
Υποτίθεται ότι θα βελτίωνε τη συνδεσιμότητα μεταξύ του Μαχαμάι Κα Μπαγκ, του Πούσπα Ναγκάρ και της περιοχής του σταθμού με το Νέο Μποπάλ, αλλά το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής είναι να προκαλέσει διαμάχη για ένα σημαντικό λάθος στο σχεδιασμό της – μια στροφή σχεδόν 90 μοιρών ενσωματωμένη στη γέφυρα.
Φωτογραφίες της γέφυρας έγιναν πρόσφατα viral στα ινδικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εγείροντας ανησυχίες για την ασφάλεια και το πώς οι μηχανικοί μπόρεσαν να παραβλέψουν ένα τόσο κρίσιμο σφάλμα.
Αφού η αμφιλεγόμενη γέφυρα άρχισε να προβάλλεται στο X (Twitter), ο πρωθυπουργός Μοχάν Γιαντάβ ξεκίνησε έρευνα για την κατάσταση και στη συνέχεια ανακοίνωσε την αναστολή 7 μηχανικών που συμμετείχαν στο σχεδιασμό της, καθώς και μια ακόμη έρευνα για τη δραστηριότητα ενός συνταξιούχου επιθεωρητή μηχανικού σε σχέση με τον ελαττωματικό σχεδιασμό.
«Επτά μηχανικοί, συμπεριλαμβανομένων δύο αρχιμηχανικών, έχουν τεθεί σε άμεση αναστολή. Θα διεξαχθεί έρευνα του τμήματος κατά ενός συνταξιούχου υπομηχανικού. Τόσο το κατασκευαστικό γραφείο όσο και ο σύμβουλος σχεδιασμού έχουν συμπεριληφθεί στη μαύρη λίστα επειδή υπέβαλαν ελαττωματικό σχέδιο του ROB», δήλωσε ο Yadav .
Τόσο ο σύμβουλος σχεδιασμού όσο και η αρχιτεκτονική εταιρεία που συμμετείχε στην κατασκευή της γέφυρας Rail Over έχουν μπει στη μαύρη λίστα της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά ο VD Verma, ο επικεφαλής μηχανικός αυτού του έργου, είχε δηλώσει προηγουμένως ότι αυτός και η ομάδα του δεν είχαν άλλη επιλογή από το να κατασκευάσουν τη στροφή 90 μοιρών λόγω του περιορισμένου χώρου και της παρουσίας ενός σταθμού μετρό σε κοντινή απόσταση. Οι αρχές του Μποπάλ προτείνουν τώρα την αγορά περισσότερης γης, η οποία θα επέτρεπε την υλοποίηση μιας ασφαλέστερης στροφής.
Η γέφυρα, μήκους 648 μέτρων, η κατασκευή της οποίας κόστισε 200 εκατομμύρια ρουπίες, είχε ως στόχο να εξαλείψει τις μεγάλες καθυστερήσεις στις σιδηροδρομικές διαβάσεις και να μειώσει τον χρόνο μετακίνησης για σχεδόν τριακόσιες χιλιάδες άτομα, αλλά μέχρι στιγμής προκαλεί μόνο αντιπαραθέσεις.
Πηγή: in.gr

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Θρήνος για τον πρόωρο χαμό της αγαπητής Άννας μητέρας τριών παιδιών
Πένθος στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή η Άννα Μαστρογαμβράκη
Σκηνές πανικού σε κηδεία: Η νεκρή άρχισε να χτυπά το φέρετρο!
Καταιγίδες και ισχυροί άνεμοι από αύριο 26/11 – Προ των πυλών η κακοκαιρία Adel και στην Κρήτη
Μια υπόκλιση αμοιβαίου σεβασμού στο Ηράκλειο - Το νόημα της τιμής σε μια κίνηση
Τελευταία ευκαιρία για χιλιάδες Κρητικούς για να....σώσουν τα οικόπεδα τους!
Συγκίνηση στην απονομή του Βραβείου «Μιλτιάδη Καράτζη» στο Ηράκλειο - Απονεμήθηκε στον ερευνητή Δημήτρη Ζαρίδη
Μεγάλη επιχείρηση κατά της οπλοκατοχής στο Ρέθυμνο: Τους «τσάκωσαν» με πολεμικά όπλα, πιστόλια μέχρι υποπολυβόλο - Δείτε εικόνες
Σφοδρή σύγκρουση μετά από παραβίαση STOP - Τρία οχήματα στην καραμπόλα