Ηράκλειο: 18oC

Black Friday: Ρούχα και τεχνολογία στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων – Στο διαδίκτυο στρέφεται το 87,9% των αγοραστών

25.11.2025, 12:47

Η Black Friday πλησιάζει και οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται πιο αποφασισμένοι από ποτέ να εκμεταλλευτούν τις μεγάλες εκπτώσεις.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία της έρευνας, η συντριπτική πλειοψηφία –87,9%– δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει αγορές, με τα είδη μόδας και τα προϊόντα τεχνολογίας να βρίσκονται αδιαμφισβήτητα στην κορυφή των προτιμήσεων.

Οι καταναλωτές φαίνεται πως αντιμετωπίζουν τη Black Friday όχι μόνο ως ευκαιρία προσωπικών αγορών, αλλά και ως προθάλαμο των εορτών: μια μεγάλη μερίδα ερωτηθέντων σκοπεύει να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα αξιοποιώντας τις μειωμένες τιμές.

Online η… πραγματική “μαύρη” δύναμη

Σχεδόν 6 στους 10 (58%) θα εντοπίσουν και θα αγοράσουν προϊόντα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές δείχνουν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο το online shopping, τόσο για την ταχύτητα όσο και για την ευκολία στη σύγκριση τιμών.

Πιο υποψιασμένο κοινό – Στροφή στη διαφάνεια και στον ορθολογισμό

Παρά τον ενθουσιασμό, οι Έλληνες κρατούν και μια επιφυλακτικότητα. Το 41,2% δηλώνει ότι θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις ώστε να σιγουρευτεί πως το όφελος είναι πραγματικό, ενώ το 34,3% βάζει αυστηρά οικονομικά όρια, αγοράζοντας μόνο ό,τι πραγματικά αντέχει το πορτοφόλι.

Παράλληλα, το 25,3% αμφισβητεί τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ωστόσο το ποσοστό αυτό σημειώνει μείωση σε σχέση με προηγούμενες χρονιές – ένδειξη ότι η εμπιστοσύνη στην αγορά αρχίζει να βελτιώνεται.

Πώς θα πληρώσουν οι καταναλωτές

Στις πληρωμές, οι χρεωστικές κάρτες κυριαρχούν με 54,9%, επιβεβαιώνοντας ότι οι περισσότεροι θέλουν άμεσο έλεγχο των εξόδων τους. Σημαντική άνοδο καταγράφουν και οι ευέλικτες λύσεις εξόφλησης, όπως τα προγράμματα Buy Now, Pay Later, τα οποία ενισχύθηκαν κατά 28,89%, δίνοντας περισσότερο χώρο σε καταναλωτές που θέλουν να μοιράσουν το κόστος χωρίς τόκους.

Η Black Friday ως βαρόμετρο της αγοράς

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Black Friday έχει πλέον εδραιωθεί ως κορυφαίο αγοραστικό γεγονός στην Ελλάδα. Με τους καταναλωτές πιο ενημερωμένους και στρατηγικούς, αλλά και με τη στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο να ενισχύεται, η φετινή χρονιά αναμένεται να αποτελέσει ένα ακόμη κρίσιμο τεστ για το λιανεμπόριο – όχι μόνο σε επίπεδο τζίρου, αλλά και εμπιστοσύνης.

πριν από 3 λεπτά
Πολιτική

Καμμένος: «Μόνη μας διαφορά με τον Τσίπρα οι Πρέσπες, είχαμε έντιμη σχέση»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Κόσμος

Εφιάλτης στη Ρώμη: 18χρονη βιάστηκε από 3 Μαροκινούς μπροστά στον φίλο της

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Σε εξέλιξη η ανακατασκευή των πεζοδρομίων στην οδό Κυδωνίας – Δείτε φωτογραφίες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Τέλος τα αυτοκίνητα «ντισκοτέκ» – Τι έκανε η Τροχαία;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 12 λεπτά
Αθλητικά

10 Δεκεμβρίου το κρητικό ντέρμπι Κυπέλλου Γυναικών ΟΦΗ-ΡΕΑ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης ανά ημέρα φέρνει η νέα μονάδα της ΔΕΥΑΗ (βίντεο και φωτογραφίες)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 20 λεπτά
Ελλάδα

Δημογλίδου: «Οι Αρχές είναι έτοιμες να προστατέψουν τις γυναίκες»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Style

Ο Αντώνης Σρόιτερ για τη σύζυγό του: «Παίζει ρόλο στο να έχω ισορροπίες, ώστε να μπορώ να κάνω καριέρα»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Πολιτική

Γιάννης Πλακιωτάκης: Άμεση ενίσχυση της Ιεράπετρας για τη διαχείριση των αυξημένων μεταναστευτικών ροών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 27 λεπτά
Αθλητικά

Η απίστευτη αποκάλυψη Ντούσκου για την προετοιμασία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →