Ευχάριστα νέα για τον άνδρα που δηλητηριάστηκε από μονοξείδιο του άνθρακα
Ευχάριστα νέα έρχονται από το μέτωπο της πολύκροτης υπόθεσης με τη διαρροή σε ξενοδοχείο στη Φλώρινα καθώς βγήκε από τη ΜΕΘ ο 55χρονος που νοσηλευόταν από τα ξημερώματα της Κυριακής όταν εμφάνισε σοβαρά συμπτώματα δηλητηρίασης μετά από διαρροή μονοξειδίου του άνθρακα.
Ο 55χρονος άνδρας που έμενε στο ξενοδοχείο της Φλώρινας για το εορταστικό τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, από την ημέρα που εμφάνισε συμπτώματα δηλητηρίασης, έδινε σκληρή μάχη με τη ζωή του αλλά η πορεία της υγείας του βελτιώθηκε αισθητά .
Η εξέλιξη της υγείας του είναι καλή σύμφωνα με την ΕΡΤ, και αν όλα πάνε καλά, αύριο Παρασκευή θα πάρει και εξιτήριο από το Μαμάτσειο νοσοκομείο Κοζάνης στο οποίο νοσηλευόταν. Θετικά νέα και για την σύζυγό του, η οποία από την ημέρα που δηλητηριάστηκε νοσηλευόταν στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας. Οι γιατροί πλέον σταμάτησαν να της χορηγούν οξυγόνο, αύριο θα πάρει εξιτήριο και θα επιστρέψει στην οικογένειά της.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Ηράκλειο: Πρόλαβαν τα χειρότερα... φωτιά κοντά στα σχολεία στη Βιάννο!