Άλλαξε τον τρόπο που έχουμε στο μυαλό την επιτυχία στον κόσμο του επιχειρείν
Πώς μία απλή ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα επιχειρηματικό φαινόμενο με παγκόσμια απήχηση;
Στο 106ο επεισόδιο του «Μιλάμε Επιχειρηματικά» εξετάζουμε την ανατρεπτική πορεία της Dubai Chocolate, της σοκολάτας που έγινε viral και άλλαξε τον τρόπο που έχουμε στο μυαλό την επιτυχία στον κόσμο του επιχειρείν.
Από τις πρώτες μέρες της δημιουργίας της από τη Sarah Hamouda σε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στο Dubai μέχρι την εκτόξευση της επιτυχίας της, η ιστορία της σοκολάτας με φύλλα κανταΐφι και φιστίκια Αιγίνης είναι γεμάτη εκπλήξεις. «Πριν αυτό το brand πούλαγε 5-7 σοκολάτες τη μέρα και έφτασε να προσπαθούν 30.000 άνθρωποι να αγοράσουν σοκολάτα μέσα σε μία ώρα», όπως αναφέρει και ο Αντώνης Τόσκα, σχολιάζοντας την ανοδική πορεία της.
Αναλύοντας περαιτέρω το θέμα, μιλάμε για τη στρατηγική πίσω από την επιτυχία της, τον τρόπο διαχείρισης της ζήτησης και της προσφοράς και αν, τελικά, είναι καλύτερο να καλύπτεται η ζήτηση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και μαζικά ή να διατηρείται η ποιότητα και η αυθεντικότητα με ελεγχόμενη παραγωγή.
Μήπως η Dubai Chocolate θα γίνει το επόμενο εθνικό γλυκό του Dubai ή θα χάσει γρήγορα το hype του;
Δείτε το Vidcast:
Πηγή: newsbomb.gr

Δημοφιλή
Μια υπόκλιση αμοιβαίου σεβασμού στο Ηράκλειο - Το νόημα της τιμής σε μια κίνηση
Τουρκία: Ανατροπή με τον θάνατο της οικογένειας τουριστών στην Κωνσταντινούπολη
Καταιγίδες και ισχυροί άνεμοι από αύριο 26/11 – Προ των πυλών η κακοκαιρία Adel και στην Κρήτη
Κλειστά τα σχολεία αύριο σε περιοχή της Ελλάδας λόγω κακοκαιρίας - Δείτε την ανακοίνωση
Ηράκλειο: Επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης ανά ημέρα φέρνει η νέα μονάδα της ΔΕΥΑΗ (βίντεο και φωτογραφίες)
Ηράκλειο: Θρήνος για τον πρόωρο χαμό της αγαπητής Άννας μητέρας τριών παιδιών
Σκηνές πανικού σε κηδεία: Η νεκρή άρχισε να χτυπά το φέρετρο!
Συγκίνηση στην απονομή του Βραβείου «Μιλτιάδη Καράτζη» στο Ηράκλειο - Απονεμήθηκε στον ερευνητή Δημήτρη Ζαρίδη
Αναπάντεχες εκπλήξεις έρχονται σε 3 ζώδια μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου