Άλλαξε τον τρόπο που έχουμε στο μυαλό την επιτυχία στον κόσμο του επιχειρείν
Πώς μία απλή ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα επιχειρηματικό φαινόμενο με παγκόσμια απήχηση;
Στο 106ο επεισόδιο του «Μιλάμε Επιχειρηματικά» εξετάζουμε την ανατρεπτική πορεία της Dubai Chocolate, της σοκολάτας που έγινε viral και άλλαξε τον τρόπο που έχουμε στο μυαλό την επιτυχία στον κόσμο του επιχειρείν.
Από τις πρώτες μέρες της δημιουργίας της από τη Sarah Hamouda σε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στο Dubai μέχρι την εκτόξευση της επιτυχίας της, η ιστορία της σοκολάτας με φύλλα κανταΐφι και φιστίκια Αιγίνης είναι γεμάτη εκπλήξεις. «Πριν αυτό το brand πούλαγε 5-7 σοκολάτες τη μέρα και έφτασε να προσπαθούν 30.000 άνθρωποι να αγοράσουν σοκολάτα μέσα σε μία ώρα», όπως αναφέρει και ο Αντώνης Τόσκα, σχολιάζοντας την ανοδική πορεία της.
Αναλύοντας περαιτέρω το θέμα, μιλάμε για τη στρατηγική πίσω από την επιτυχία της, τον τρόπο διαχείρισης της ζήτησης και της προσφοράς και αν, τελικά, είναι καλύτερο να καλύπτεται η ζήτηση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και μαζικά ή να διατηρείται η ποιότητα και η αυθεντικότητα με ελεγχόμενη παραγωγή.
Μήπως η Dubai Chocolate θα γίνει το επόμενο εθνικό γλυκό του Dubai ή θα χάσει γρήγορα το hype του;
Δείτε το Vidcast:
Πηγή: newsbomb.gr
Δημοφιλή
Ανήλικος αυτοκτόνησε με τη «βοήθεια» του ChatGPT
Τι λέει ο Γεωργιάδης για τη γυναίκα έχασε τη ζωή της στην Αίγινα εξαιτίας έλλειψης οδηγού ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας
Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί αυτές τις 4 συγκεκριμένες ημερομηνίες έχουν βαθιά ενσυναίσθηση
Απάτη ΟΠΕΚΕΠΕ: Έβγαλαν πάνω από 15 εκατ. ευρώ με το ΑΦΜ των ΕΛΤΑ
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική αντικατάστασή τους
Viral ο μικρός Κρητικός που φλερτάρει νεαρή κοπέλα με μπικίνι - «Έλα να πάμε στο νησί»
Σοκ στο Παρίσι: 17χρονος βίασε τουρίστρια σε θάμνο μπροστά στον Πύργο του Άιφελ
Αποκόρωνας: Ανοίγει το τηλέφωνο του «νονoύ» – Στο μικροσκόπιο η ταυτότητα του Γεωργιανού μαφιόζου
Πλήθος πιστών τιμάει τη χάρη του Αγίου Φανουρίου στο Ηράκλειο - Δείτε φωτογραφίες