Στο επίκεντρο οι στρατηγικές επενδύσεις του Ομίλου Καράτζη στην πολυτελή φιλοξενία
Δυναμικό «παρών» στη World Travel Market (WTM) London 2025, την κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού και φιλοξενίας που πραγματοποιείται στο ExCeL London από τις 4 έως 6 Νοεμβρίου 2025, δίνουν τα Nana Hotels, μέλος του Ομίλου Καράτζη.
Η WTM London, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, συγκεντρώνει χιλιάδες επαγγελματίες, τουριστικούς οργανισμούς, ξενοδοχειακούς ομίλους και επενδυτές από περισσότερες από 180 χώρες, αποτελώντας πεδίο ανάπτυξης διεθνών συνεργασιών και ανάδειξης των νέων τάσεων του τουρισμού, της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας.
Τα Nana Hotels εκπροσωπούν επάξια την ελληνική πολυτελή φιλοξενία
Με γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη και τη διεθνή προβολή της Κρήτης ως κορυφαίου προορισμού πολυτελούς φιλοξενίας, η Nana Hotels παρουσιάζει στο Λονδίνο το ολοκληρωμένο της χαρτοφυλάκιο και ειδικότερα το Nana Golden Beach, το Nana Princess, καθώς επίσης και το υπό εξέλιξη Nana Royal στον Ανισσαρά Χερσονήσου.
Στο περίπτερο της εταιρείας, επισκέπτες και συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις σύγχρονες υποδομές, το όραμα βιώσιμης ανάπτυξης και την αυθεντική κρητική εμπειρία που χαρακτηρίζει τα ξενοδοχεία του Ομίλου.
Τα Nana Hotels εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής των Nana Hotels, κ. Μανώλης Μαρής, ο οποίος είχε σειρά επαφών και συναντήσεων με κορυφαίους tour operators, διεθνείς συνεργάτες και επαγγελματίες του τουρισμού, με στόχο την ενίσχυση των στρατηγικών συνεργασιών και τη διερεύνηση νέων προοπτικών ανάπτυξης.
Ισχυρές επενδύσεις και στρατηγική ανάπτυξης από τον Όμιλο Καράτζη
Η φετινή συμμετοχή στη WTM London συμπίπτει με μια περίοδο ραγδαίας επενδυτικής δραστηριότητας για τον Όμιλο Καράτζη, ο οποίος προχωρά σε έργα-ορόσημα στον ξενοδοχειακό και τουριστικό τομέα της Κρήτης.
Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν:
- Ριζική ανακαίνιση του νέου πολυτελούς συγκροτήματος Nana Royal στον Ανισσαρά Χερσονήσου
- Ολοκλήρωση επένδυσης για τις νέες πολυτελείς Villas Nana Princess, ενισχύοντας περαιτέρω το προφίλ ultra – luxury του resort.
- Δημιουργία θεματικού υδάτινου πάρκου – Pantheon Waterpark & Suites, που αναμένεται να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2026.
Από το 1985, όταν λειτούργησε το πρώτο ξενοδοχείο Nana Beach (σήμερα Nana Golden Beach), μέχρι την προσθήκη του Nana Princess το 2018, ο Όμιλος Καράτζη έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας από τους πλέον αναγνωρισμένους πρεσβευτές της ελληνικής φιλοξενίας.
Το εμβληματικό Pantheon Waterpark & Suites – Ένα έργο παγκόσμιου βεληνεκούς
Στην καρδιά της Χερσονήσου, στην περιοχή του μαγευτικού Σαραντάρη, ο Όμιλος Καράτζη υλοποιεί το Pantheon Waterpark & Suites, ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα του ελληνικού τουρισμού.
Σε συνολική έκταση 40 στρεμμάτων, το θεματικό πάρκο – εμπνευσμένο από τη μυθολογία και τις θεότητες της Αρχαίας Ελλάδας – θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία ψυχαγωγίας και φιλοξενίας, με αναμενόμενους ημερήσιους επισκέπτες έως και 3.000 άτομα.
Το Pantheon Waterpark θα διαθέτει 15 πολυτελείς σουίτες, ενώ ναυαρχίδα του θα αποτελεί το NAVATU, ένα πρωτοποριακό σύμπλεγμα παιχνιδιών, νεροτσουληθρών, ενυδρείων και “aerial islands” ύψους 34 μέτρων, μοναδικό στο είδος του στην Ευρώπη.
Πρόκειται για το πιο σύγχρονο και θεματικά εξελιγμένο waterpark της Νότιας Ευρώπης, που θα θέσει νέα πρότυπα στη βιωματική ψυχαγωγία και τη θεματική φιλοξενία.
Στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνής αναγνώριση
Η παρουσία των Nana Hotels στη WTM London 2025 εντάσσεται στη στρατηγική διεθνούς ανάπτυξης και ενίσχυσης του luxury brand της Κρήτης.
Η εταιρεία προβάλλει τη νέα της ταυτότητα, επενδύοντας στη βιωσιμότητα, την καινοτομία, τη γαστρονομία και την αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών υψηλών απαιτήσεων από όλο τον κόσμο.
Όπως σημείωσε ο κ. Μανώλης Μαρής, «η συμμετοχή μας στη WTM London δεν είναι απλώς μια έκθεση, αλλά μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε το όραμα και τη νέα ταυτότητα της Nana Hotels. Η Κρήτη έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να αναδειχθεί ως κορυφαίος παγκόσμιος προορισμός πολυτελούς φιλοξενίας – και ο Όμιλος Καράτζη επενδύει συστηματικά προς αυτήν την κατεύθυνση».
Η Κρήτη στο επίκεντρο της τουριστικής αγοράς
Η βρετανική αγορά εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πηγές τουρισμού για την Ελλάδα, καταγράφοντας σταθερή άνοδο στις αφίξεις και στις ταξιδιωτικές εισπράξεις.
Το αυξημένο ενδιαφέρον των Βρετανών ταξιδιωτών για την Κρήτη ενισχύει περαιτέρω τη θέση του νησιού ως έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη.
Τα Nana Hotels και ο Όμιλος Καράτζη συνεχίζουν να επενδύουν με όραμα, συνέπεια και εξωστρέφεια, διαμορφώνοντας το μέλλον της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα και ενδυναμώνοντας τη διεθνή εικόνα της Κρήτης ως τόπο αυθεντικής εμπειρίας και ανώτερης ποιότητας υπηρεσιών.







Δημοφιλή
Βορίζια: Μαρτυρία σοκ από άνδρα που δέχτηκε επίθεση από τον Φανούρη Καργάκη και τον γαμπρό του - «Μου έσπασε το κρανίο»
Βορίζια: Στο Βενιζέλειο το μόλις 15 ημερών μωρό της οικογένειας Φραγκιαδάκη
Βίντεο ντοκουμέντο: Κατά ριπάς έπεφταν οι μπαλωθιές στον γάμο του Φανούρη Καργάκη στα Βορίζια
Τραγικός επίλογος στην εξαφάνιση του 21χρονου Γρηγόρη - Τον βρήκε νεκρό πολίτης
Αρκάς: Η «Καλημέρα» του για τους πολιτικούς και τις δύο δολοφονίες στα Βορίζια!
Βίντεο-ντοκουμέντο από το μακελειό στα Βορίζια: Η στιγμή που ο γαμπρός του Φανούρη Καργάκη πυροβολεί με καλάσνικοφ
Δασκάλα στα Βορίζια ήταν η Μαλέσκου: «Αυτό που χτιζόταν μέσα στις σχολικές αίθουσες, ακυρωνόταν εύκολα στο σπίτι»
Νέες προσαγωγές στα Βορίζια: Τρία άτομα προσπάθησαν να μπουν κρυφά στο χωριό
Παραμένουν οι αντιδράσεις για τη μετονομασία της Οδού Κονίτσης σε Οδό Φαίδωνα Βαρδαβά στον Πόρο