Είχαν τοποθετήσει αντλία σε δεξαμενή αντλιοστασίου και διοχέτευαν υγρό πράσινου χρώματος σε παρακείμενο αυλάκι
Δύο άτομα συνελήφθησαν στο Αγκίστρι, κατηγορούμενα για παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, έπειτα από περιστατικό απόρριψης λυμάτων σε αυλάκι που οδηγεί στη θάλασσα.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, πρόκειται για έναν 61χρονο ημεδαπό και έναν 45χρονο αλλοδαπό, οι οποίοι εντοπίστηκαν τις πρωινές ώρες της 2ας Ιουνίου σε εργοτάξιο του νησιού. Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι είχαν τοποθετήσει αντλία σε δεξαμενή αντλιοστασίου και διοχέτευαν υγρό πράσινου χρώματος σε παρακείμενο αυλάκι, το οποίο καταλήγει στη θαλάσσια περιοχή.
Οι αστυνομικοί προχώρησαν άμεσα στη σύλληψή τους, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας του περιβάλλοντος.
Η υπόθεση διερευνάται από τις αρμόδιες αρχές προκειμένου να διαπιστωθεί η φύση των απορριπτόμενων υγρών.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: Πρώτο Θέμα
- Δύο άτομα συνελήφθησαν στο Αγκίστρι για απόρριψη λυμάτων στη θάλασσα.
- Οι συλληφθέντες τοποθέτησαν αντλία για να διοχετεύσουν πράσινο υγρό σε αυλάκι.
- Κατηγορούνται για παραβίαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας.
- Η υπόθεση ερευνάται για να καθοριστεί η φύση των υγρών.

Δημοφιλή
Βροχές και καταιγίδες στην Κρήτη σήμερα – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν περισσότερο
Ηράκλειο: Τον βρήκε νεκρό η θεία του στο σπίτι
Πύθωνας 7,5 μέτρων σκότωσε και καταβρόχθισε 44χρονη γυναίκα
Τραγωδία στο Ηράκλειο: «Έσβησε» 18 μηνών βρέφος στο ΠΑΓΝΗ
«Ντου» στο Μαλεβίζι: Οπλοστάσιο σε σπίτι και ποιμνιοστάσιο – Χειροπέδες σε δύο άνδρες
Σπαρακτική ανάρτηση από τον Υπάτιο Πατμάνογλου 9 χρόνια μετά το τροχαίο που έχασε σύζυγο και γιο
Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου - «Είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει»
Τραγωδία στα Καλάβρυτα: 55χρονος πήγε τη σύζυγό του στο νοσοκομείο και κατέληξε ο ίδιος!
Γαστούνη: Συνελήφθησαν οι 5 Ρομά που έκαψαν το νέο κατάστημα του περιπτερά (φωτογραφίες)