Περίμεναν στο δρόμο για 45 λεπτά!
Ξεχασμένες για 45 λεπτά σε σταθμό στην Εθνική Οδό έμειναν δύο μαθήτριες από την Αχαΐα που μετείχαν σε εκδρομή του σχολείου τους.
Το περιστατικό, όπως αναφέρει το thebest.gr, σημειώθηκε κατά τη διάρκεια τετραήμερης εκδρομής Γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη.
Το σχολικό λεωφορείο έκανε στάση σε σταθμό της Εθνικής Οδού, όπου οι συνοδοί καθηγητές επέτρεψαν στους μαθητές να κατέβουν για λίγο.
Ωστόσο, όταν το λεωφορείο αναχώρησε, δύο ανήλικα κορίτσια έμειναν πίσω στον σταθμό.
Τα κορίτσια επικοινώνησαν άμεσα με τους γονείς τους, όπως και άλλη μία μητέρα η κόρη της οποίας βρισκόταν στο λεωφορείο. Αυτοί ειδοποίησαν αμέσως τους καθηγητές.
Μετά από περίπου 45 λεπτά, το λεωφορείο επέστρεψε στον σταθμό και παρέλαβε τα δύο κορίτσια, που είχαν μείνει πίσω.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Δύο αριστούχοι και οι 13 πρώτοι μαθητές του Φροντιστηρίου Ολοκλήρωση
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: 24ωρη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στον τροφοδοτικό αγωγό
Κρήτη: Ποιες περιοχές θα μείνουν χωρίς ρεύμα σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου
Οι 10 παραλίες της Κρήτης που «σαρώνουν» στις αναζητήσεις των ξένων στο Google