Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν: «Η Efood δίνει μπόνους (μεταξύ 19.00-21.00) και μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στην νεροποντή»
Την ώρα που γινόταν «ποτάμι» η Αττική από την «Byron» χθες (4/12) η Efood υποσχόταν στους διανομείς αυξήσεις εάν εργαστούν εν μέσω της σφοδρής κακοκαιρίας.
Το Σωματείο Εργαζομένων της Efood γνωστοποίησε το e-mail στο οποίο η εταιρεία ενημέρωνε τους διανομείς της: «Οι παραγγελίες είναι αυξημένες. Από 21:30 μέχρι 23:30 οι αμοιβές είναι αυξημένες κατά 70%. Το ποσό θα περιλαμβάνεται στην αμοιβή που θα βλέπεις στην οθόνη αποδοχής».
Οι εργαζόμενοι της ίδιας εταιρίας είχαν λάβει ακόμα μια ειδοποίηση από την εταιρεία για να εργαστούν το χρονικό διάστημα 19:00 με 21:00, σύμφωνα με το συνδικάτο τους στην Περιφέρεια Αττικής.
(Η δημοσίευση έχει πλέον διαγραφεί)
Βέβαια, λίγο αργότερα, η εταιρεία, ανασκεύασε και με νέο μήνυμα ενημέρωνε ότι λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας η εταιρεία δεν θα λειτουργούσε από 22:30 ως τη 01:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Πηγή: ethnos.gr

Δημοφιλή
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα έχουμε αύριο διακοπές ρεύματος
Δύο αριστούχοι και οι 13 πρώτοι μαθητές του Φροντιστηρίου Ολοκλήρωση
Οι αριστούχοι των Πανελλαδικών μιλούν για την επιτυχία τους και τα όνειρα που ακολουθούν: «Δικαιώνονται οι κόποι και οι προσπάθειες πολλών χρόνων»
Ηράκλειο: 24ωρη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στον τροφοδοτικό αγωγό
Ηράκλειο: «Φρούριο» ο Άγιος Ιωάννης Χωστός – Πυροσβέστες σε ολονύχτια μάχη για πιθανές αναζωπυρώσεις
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο