Οι εργαζόμενοι καταγγέλουν: «Η Efood δίνει μπόνους (μεταξύ 19.00-21.00) και μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στην νεροποντή»
Την ώρα που γινόταν «ποτάμι» η Αττική από την «Byron» χθες (4/12) η Efood υποσχόταν στους διανομείς αυξήσεις εάν εργαστούν εν μέσω της σφοδρής κακοκαιρίας.
Το Σωματείο Εργαζομένων της Efood γνωστοποίησε το e-mail στο οποίο η εταιρεία ενημέρωνε τους διανομείς της: «Οι παραγγελίες είναι αυξημένες. Από 21:30 μέχρι 23:30 οι αμοιβές είναι αυξημένες κατά 70%. Το ποσό θα περιλαμβάνεται στην αμοιβή που θα βλέπεις στην οθόνη αποδοχής».
Οι εργαζόμενοι της ίδιας εταιρίας είχαν λάβει ακόμα μια ειδοποίηση από την εταιρεία για να εργαστούν το χρονικό διάστημα 19:00 με 21:00, σύμφωνα με το συνδικάτο τους στην Περιφέρεια Αττικής.
(Η δημοσίευση έχει πλέον διαγραφεί)
Βέβαια, λίγο αργότερα, η εταιρεία, ανασκεύασε και με νέο μήνυμα ενημέρωνε ότι λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας η εταιρεία δεν θα λειτουργούσε από 22:30 ως τη 01:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Πηγή: ethnos.gr

Δημοφιλή
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Δύο αριστούχοι και οι 13 πρώτοι μαθητές του Φροντιστηρίου Ολοκλήρωση
Κρήτη: Ποιες περιοχές θα μείνουν χωρίς ρεύμα σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα έχουμε αύριο διακοπές ρεύματος
Ηράκλειο: 24ωρη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στον τροφοδοτικό αγωγό
Οι αριστούχοι των Πανελλαδικών μιλούν για την επιτυχία τους και τα όνειρα που ακολουθούν: «Δικαιώνονται οι κόποι και οι προσπάθειες πολλών χρόνων»
Ηράκλειο: «Φρούριο» ο Άγιος Ιωάννης Χωστός – Πυροσβέστες σε ολονύχτια μάχη για πιθανές αναζωπυρώσεις
Οι 10 παραλίες της Κρήτης που «σαρώνουν» στις αναζητήσεις των ξένων στο Google