Ηράκλειο: 36oC

Ειλικρινής αγγελία ταλαίπωρου Toyota Yaris με 1.500 ευρώ

23.07.2025, 13:22

Σήμερα πωλούνται αρκετά μεταχειρισμένα Yaris πρώτης γενιάς

Η Toyota με το πρώτης γενιάς Yaris που πρωτοεμφανίστηκε το 1998 έκανε τη μεγάλη έκπληξη, αφού το δια χειρός Σωτήρη Κωβού μικρό μοντέλο ξεχώρισε αμέσως για το πολύ μοντέρνο και νεανικό του σχεδιασμό. Ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα διαθέτει ενδιαφέροντα αισθητικά γνωρίσματα, όχι μόνο εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό του με τις πολλές θήκες και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό.

LPG σε ιαπωνικά αυτοκίνητα και υβριδικά

Σήμερα πωλούνται αρκετά μεταχειρισμένα Yaris πρώτης γενιάς, ενώ όσα είναι λίγο καλύτερα διατηρημένα πιάνουν αρκετά λεφτά, γιατί υπάρχει ακόμα ζήτηση και είναι ένα πολύ βολικό αυτοκίνητο για την πόλη. Αναμενόμενα μετά από τόσα χρόνια χρήσης τα περισσότερα είναι φορτωμένα με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, όπως ισχύει και για το εικονιζόμενο Yaris 1.3 VVT-i 87 hp 5D του 2000. Έχει διανύσει 324.500 χλμ. και πωλείται στην τιμή των 1.500 ευρώ.

Χαμηλότερα από άλλα αντίστοιχα Yaris, όμως όπως αναφέρει αναλυτικά ο κάτοχός του θέλει αρκετά μαζέματα, όχι μόνο εξωτερικά, αλλά και σε μηχανικά του τμήματα. Αναμφίβολα θα μπορούσε να κρύψει κάποια από αυτά που δεν φαίνονται εκ πρώτης όψεως (κάτι που συνηθίζεται), όμως δεν θέλει να παραπλανήσει το κόσμο, όπως μπορείτε να διαβάσετε με λεπτομέρεια παρακάτω.

Περιγραφή αγγελίας:

Toyota Yaris 1300 VVT-i 16V 5D 25ετίας (87 hp) με 324.500 χλμ. Διαθέτει immobilizer, CD player, κλιματισμό (A/C) εν λειτουργία και ηλεκτρικά παράθυρα οδηγού-συνοδηγού. Μηχανικά άρτιο, χωρίς διαρροές, αλλά εξωτερικά ταλαιπωρημένο.

Εξωτερικά μέρη:

Εξωτερικά χτυπήματα από μικροατυχήματα.

Χρώμα αρκετά φθαρμένο εξωτερικά λόγω παλαιότητας.

Από κάτω μια λεπτή βάση μάλλον θέλει αλλαγή.

Καμπίνα-Εσωτερικά μέρη:

Φθορές μοκέτα οδηγού, κάθισμα οδηγού, κάλυμμα λεβιέ, κάλυμμα τιμονιού λόγω παλαιότητας.

Αναρτήσεις:

Θα χρειαστεί αλλαγή σινεμπλόκ, ακρόμπαρα και αμορτισέρ.

Λοιπά μέρη:

Το παράθυρο του οδηγού κάποιες φορές μπλοκάρει και δεν ανέβει αμέσως, αλλά μετά από λίγο ανεβαίνει (θέλει πιθανόν αλλαγή γρύλου) και το κεντρικό κλείδωμα χρειάζεται επισκευή γιατί κάποιες φορές δεν πιάνει και πρέπει να κλειδώσεις ξεχωριστά τις ασφάλειες που είναι ανοικτές. Το πορτμπαγκάζ δεν στέκεται πάντα μόνο του όταν το ανοίγεις και η εταζέρα έχει σπάσει σε 2 σημεία.

Ελαστικά:

Θα χρειαστεί αλλαγή ελαστικών (τελευταία αλλαγή 2019)

 

Σύνοψη άρθρου

  • Το Yaris πρώτης γενιάς παραμένει δημοφιλές στην αγορά μεταχειρισμένων λόγω του μοντέρνου σχεδιασμού του και της πρακτικότητάς του.
  • Το συγκεκριμένο μοντέλο του 2000 έχει διανύσει 324.500 χλμ. και πωλείται για 1.500 ευρώ, αλλά χρειάζεται εκτεταμένες επισκευές.
  • Ο ιδιοκτήτης παραθέτει ειλικρινά τα προβλήματα, όπως φθαρμένο εξωτερικό, μηχανικά ζητήματα και φθορές στο εσωτερικό.
  • Απαιτούνται αλλαγές σε αναρτήσεις, ελαστικά, γρύλους παραθύρων και επισκευή κεντρικού κλειδώματος.