Αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας του οι γιατροί
Ευχάριστη είναι η εξέλιξη με τον 55χρονο που υπέστη δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα στο ξενοδοχείο στη Φλώρινα καθώς βγήκε από τη ΜΕΘ και νοσηλεύεται πλέον στην παθολογική κλινική του νοσοκομείου Κοζάνης.
Ο άνθρωπος είχε υποστεί εγκεφαλικό οίδημα και οι γιατροί δεν γνώριζαν το μέγεθος της ζημιάς και είναι αισιόδοξοι πλέον για την πορεία του. Ωστόσο έχει κάποιες βλάβες στα πνευμόνια και θα πρέπει και αυτές να αποκατασταθούν.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σοβαρό τροχαίο στο Μεταξοχώρι: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή - Με εγκαύματα ο ένας οδηγός