«Την ξέχασαν δεμένη με τη ζώνη και μόνη της» λέει ο πατέρας της 17χρονης ΑμεΑ που την άφησαν για 2 ώρες μέσα σε λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη
«Μάλιστα το παιδί δεν ήταν σε θέση να λύσει τη ζώνη ασφαλείας, έκλεισαν την πόρτα του λεωφορείου και έφυγαν»
«Μάλιστα το παιδί δεν ήταν σε θέση να λύσει τη ζώνη ασφαλείας, έκλεισαν την πόρτα του λεωφορείου και έφυγαν»