Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, που θα χρειαστεί κατα εκτίμηση περίπου 32 μήνες για να ολοκληρωθεί
Νέα δυναμική στην ελληνική οικονομία αναμένεται να δώσει το επόμενο διάστημα η λιμενική βιομηχανία στη βόρεια Ελλάδα με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη.
Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και των νέων υποδομών του λιμανιού, συμφερόντων της γαλλικής Terminal Link και του γκρουπ Ιβάν Σαββίδη, θα προσδώσουν νέα δυναμική στις εμπορευματικές μεταφορές προς τις χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης.
Το λιμάνι της συμπρωτεύουσας αναπτύσσει ήδη ένα δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, μέσω της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης με την Βουλγαρία , τη Σερβία και τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.
Παράλληλα, η επέκταση κατασκευής του 6ου προβλήτα, θα παρέχει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (έως 24.000 TEU) ενώ θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ Αθανάσιος Λιάγκος μιλώντας στο Southeast Europe Connectivity Forum που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη είπε ότι από το Μάρτιο του 2018, ο Οργανισμός έχει προβεί σε 347 νέες προσλήψεις εργαζομένων για την κάλυψη νέων θέσεων εργασίας, ενώ έχει εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα 142 ασκούμενους.
Επεσήμανε ότι η δύναμη του προσωπικού ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 488 εργαζόμενους, ενώ ο αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε κατά 47,43%.
Για το 2023 είπε ότι ο ΟΛΘ αναμένει αύξηση στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε σχέση με το 2022, με τις επιβεβαιωμένες να αριθμούν 71, από 14 διαφορετικές εταιρείες και 20 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, από τα οποία το 50% θα είναι homeporting.
Η κ. Κολέτσα αναφέρθηκε και στις τελωνειακές διαδικασίες, επισημαίνοντας ότι πρέπει να απλοποιηθούν.
Στην ίδια εκδήλωση η Ειρήνη Χάδιαρη, Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε. είπε ότι στόχος του οργανισμού είναι να συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας και στη δημιουργία σημαντικής προστιθέμενης αξίας για την οικονομία και την κοινωνία.
Τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μας εστιάζει στη διεύρυνση της συνδεσιμότητας και της ενδοχώρας του λιμένα, καθώς και στην αξιοποίηση λύσεων συνδυασμένων μεταφορών.
Η κ. Χάδιαρη εστίασε στις επενδύσεις σε υποδομές που έχει δρομολογήσει η εταιρεία, δίνοντας έμφαση στην επέκταση του 6ου Προβλήτα. Πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημιουργήσει ετήσια έσοδα 272 εκατ. ευρώ στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας του λιμένα, θα στηρίξει τα έσοδα του Δημοσίου με περισσότερα από 55 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία που θα υπερβαίνει τα 177 εκατ. ευρώ ετησίως στηρίζοντας άμεσα ή έμμεσα τη δημιουργία περισσότερων από 4.000 θέσεων εργασίας.
Δημοφιλή
Ηράκλειο: Χειροπέδες σε 47χρονη μητέρα που χτύπησε την κόρη της με παντόφλα
Στη Σούδα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο μόνο για ενηλίκους - Ταξίδι χωρίς αυστηρούς κανόνες και ενδυματολογικούς περιορισμούς (φωτό)
Νύχτα τρόμου στη Χερσόνησο: Μεθυσμένος τουρίστας, με το μπουκάλι στο κάθισμα, τράκαρε λεωφορείο, Ι.Χ. και ταξί - Δείτε εικόνες
Πως έγινε η τραγωδία με τον νεκρό φοιτητή - Η πλάκα... βάφτηκε με αίμα (βίντεο και φωτογραφίες)
«Ρωγμές» στον τουρισμό: «Βομβαρδισμένο τοπίο» ο παραλιακός των Γουβών (βίντεο-φώτο)
Κορονοϊός: Νέα δυσάρεστα ευρήματα για όσους νόσησαν – Πώς επηρεάζονται στο μέλλον
Θρήνος για τον Ιάσονα: Αυτός είναι ο 20χρονος φοιτητής που σκοτώθηκε πέφτοντας σε φωταγωγό
Πένθος στη Μεσαρά για την αγαπητή Ελένη που έφυγε από τη ζωή
Ασκηση Παρμενίων: Τι ώρα θα ηχήσουν αύριο Τετάρτη οι σειρήνες