Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, που θα χρειαστεί κατα εκτίμηση περίπου 32 μήνες για να ολοκληρωθεί
Νέα δυναμική στην ελληνική οικονομία αναμένεται να δώσει το επόμενο διάστημα η λιμενική βιομηχανία στη βόρεια Ελλάδα με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη.
Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και των νέων υποδομών του λιμανιού, συμφερόντων της γαλλικής Terminal Link και του γκρουπ Ιβάν Σαββίδη, θα προσδώσουν νέα δυναμική στις εμπορευματικές μεταφορές προς τις χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης.
Το λιμάνι της συμπρωτεύουσας αναπτύσσει ήδη ένα δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, μέσω της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης με την Βουλγαρία , τη Σερβία και τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.
Παράλληλα, η επέκταση κατασκευής του 6ου προβλήτα, θα παρέχει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (έως 24.000 TEU) ενώ θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ Αθανάσιος Λιάγκος μιλώντας στο Southeast Europe Connectivity Forum που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη είπε ότι από το Μάρτιο του 2018, ο Οργανισμός έχει προβεί σε 347 νέες προσλήψεις εργαζομένων για την κάλυψη νέων θέσεων εργασίας, ενώ έχει εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα 142 ασκούμενους.
Επεσήμανε ότι η δύναμη του προσωπικού ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 488 εργαζόμενους, ενώ ο αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε κατά 47,43%.
Για το 2023 είπε ότι ο ΟΛΘ αναμένει αύξηση στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε σχέση με το 2022, με τις επιβεβαιωμένες να αριθμούν 71, από 14 διαφορετικές εταιρείες και 20 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, από τα οποία το 50% θα είναι homeporting.
Η κ. Κολέτσα αναφέρθηκε και στις τελωνειακές διαδικασίες, επισημαίνοντας ότι πρέπει να απλοποιηθούν.
Στην ίδια εκδήλωση η Ειρήνη Χάδιαρη, Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε. είπε ότι στόχος του οργανισμού είναι να συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας και στη δημιουργία σημαντικής προστιθέμενης αξίας για την οικονομία και την κοινωνία.
Τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μας εστιάζει στη διεύρυνση της συνδεσιμότητας και της ενδοχώρας του λιμένα, καθώς και στην αξιοποίηση λύσεων συνδυασμένων μεταφορών.
Η κ. Χάδιαρη εστίασε στις επενδύσεις σε υποδομές που έχει δρομολογήσει η εταιρεία, δίνοντας έμφαση στην επέκταση του 6ου Προβλήτα. Πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημιουργήσει ετήσια έσοδα 272 εκατ. ευρώ στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας του λιμένα, θα στηρίξει τα έσοδα του Δημοσίου με περισσότερα από 55 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία που θα υπερβαίνει τα 177 εκατ. ευρώ ετησίως στηρίζοντας άμεσα ή έμμεσα τη δημιουργία περισσότερων από 4.000 θέσεων εργασίας.

Δημοφιλή
Βαρύ το πένθος στο Ηράκλειο για την αγαπητή έμπορο
Κρήτη: Κλειστός αύριο Πέμπτη 13/11 ο ΒΟΑΚ λόγω εργασιών
Κρήτη: Έφυγε από την ζωή γνωστός Χανιώτης επιχειρηματίας
Η Κρητικοπούλα που «μάγεψε» με τον χορό της - Δείτε το βίντεο
Βορίζια: Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της 56χρονης πριν ξεψυχήσει
Βορίζια: Βίντεο και κινητό «έκαψαν» τον 23χρονο ανιψιό του Φανούρη Καργάκη
Μακελειό στα Βορίζια: Η στιγμή που ο Φανούρης Καργάκης μεταφέρεται νεκρός σε λευκό αγροτικό - Το σοκαριστικό βίντεο
Ηράκλειο: Η νέα τάση που ανθίζει για τους νέους - Από τον Covid-19... στο φτηνό «ξεσάλωμα»!
Τραγικός θάνατος 49χρονης σε φούρνο: Έμπλεξαν τα μαλλιά της στο ζυμωτήριο