Ηράκλειο: 16oC

Έρευνα: 6 στους 10 νέους θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers

02.01.2025, 10:23

Οι περισσότεροι θα παρατούσαν ακόμα και την δουλειά τους

Οι περισσότεροι νέοι σήμερα βλέπουν την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη καριέρα και θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την τρέχουσα δουλειά τους για να έχουν την ευκαιρία να την κυνηγήσουν και να γίνουν influencers.

Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, την οποία παραθέτει το CNBC, περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencers αν τους δοθεί η ευκαιρία. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ένα σημαντικό ποσοστό, που ξεπερνά το 40%, των ενηλίκων γενικότερα, θα επέλεγαν την αναδυόμενη αυτή καριέρα.

Η έκρηξη του TikTok τα κάνει όλα να φαίνονται πιο πιθανά, λέει η Ellyn Briggs, αναλύτρια εμπορικών σημάτων στο Morning Consult. Η ίδια υπογραμμίζει ότι το φτωχό σκηνικό, μία κάμερα και περιεχόμενο χαμηλής επεξεργασίας είναι αρκετά για το TikTok, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ότι μπορούν να γίνουν influencers.

Με άλλα λόγια, περισσότεροι από τους μισούς Gen Zers «πιστεύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα», προσθέτει.

Τα δεδομένα της Morning Consult προέρχονται από μια έρευνα με τη συμμετοχή 2.204 ενηλίκων στις ΗΠΑ και μια έρευνα με Gen Zers ηλικίας 13 έως 26 ετών που χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Twitch ή YouTube.

Αξιόπιστη καριέρα

Περίπου το 53% των Gen Zers πιστεύει ότι το να γίνει κάποιος influencer είναι μια αξιόπιστη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα παρόμοιο ποσοστό θα εγκατέλειπε τη δουλειά του αν μπορούσε να γίνει influencer κι αν θα μπορούσε να κερδίζει τα προς το ζην. Τρεις στους 10 νέους θα πλήρωναν ακόμη και για να γίνουν influencer.

Σύμφωνα με την Briggs οι νέοι αναγνωρίζουν στη «δουλειά» αυτή την ευκολία να κερδίζουν χρήματα μόνοι τους και να κάνουν κάτι διασκεδαστικό. Το Νο. 1 πράγμα που προκαλεί το ενδιαφέρον του Gen Z να γίνει influencer είναι η ικανότητα να κερδίζει χρήματα, ακολουθούμενη από το να μπορεί να εργάζεται με ευελιξία και να κάνει διασκεδαστική δουλειά.

Περισσότεροι νέοι λένε ότι η δουλειά των ονείρων τους είναι να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Μια δημοσκόπηση του YouGov το 2021 έδειξε ότι οι δουλειές των ονείρων μεταξύ των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών, είναι να γίνουν vlogger, YouTuber ή επαγγελματίες streamer, πολύ πάνω από γιατρό ή νοσοκόμο, επαγγελματία αθλητή, μουσικό ή ηθοποιό.

Οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες στις οποίες συρρέουν οι χρήστες για περιεχόμενο επιρροής είναι το YouTube (το οποίο είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές μεταξύ των millennials και των ανδρών) ακολουθούμενο από το TikTok (το οποίο προτιμάται κυρίως από τους Gen Z και τις γυναίκες). Όσον αφορά το περιεχόμενο, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για παράγοντες επιρροής που δημοσιεύουν περιεχόμενο φαγητού και μουσικής.

Πηγή: ot.gr

πριν από 1 λεπτό
Style

Η Κρητικιά τραγουδίστρια ετοιμάζεται για την Eurovision: Ένα «μαγικό» τραγούδι γεννήθηκε στο στούντιο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Ελλάδα

Γνωστός τενόρος της λυρικής σκηνής καταδικάστηκε για ξυλοδαρμό σε βάρος του 14χρονου γιου του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 λεπτά
Αθλητικά

Απίθανο buzzer beater από τον Οκίκι στο clasico της Μαδρίτης – Σουτ πίσω από το κέντρο!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 12 λεπτά
Ελλάδα

Θλίψη για τον κόσμο της μόδας: Πέθανε ο Ντίμης Κρίτσας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Ελλάδα

Αστυνομικός φαινόταν χαμηλόμισθος, αλλά είχε 602.000 ευρώ – Μαγικό «λυχνάρι» τα ναρκωτικά

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Ελλάδα

Άστρος: «Ποτάμι σκουπιδιών» – Τόνοι απορριμμάτων καταλήγουν στη θάλασσα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 29 λεπτά
Υγεία

Γάλα σόγιας, βρώμης, αμυγδάλου ή ρυζιού: Ποιο είναι το πιο υγιεινό για εσάς;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 38 λεπτά
Ηράκλειο

Βορίζια: Σκηνικό πολέμου μετά το μακελειό – «Μπαλωθιάζανε το σπίτι, κρατούσαν όλοι καλάσνικοφ και πιστόλια»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 41 λεπτά
Κόσμος

Θλίψη στον τομέα της επιστήμης: Πέθανε ένας από τους επιστήμονες που ανακάλυψε τη δομή του DNA

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 50 λεπτά
Κόσμος

Η έκφραση του προσώπου παρουσιάστριας του BBC που παραβίασε τους κανόνες αμεροληψίας και βίντεο που έγινε viral

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →