Οι λόγοι για τους οποίους η 46χρονη έβαλε τέλος στη ζωή της παραμένουν άγνωστο
Μητέρα δύο παιδιών αποφάσισε να βάλει τέλος στην ζωή της σήμερα στην Εύβοια.
Σύμφωνα με το evima.gr, πρόκειται για μητέρα δύο παιδιών από το Μίστρο Ευβοίας η οποία φέρεται να έβαλε τέλος στη ζωή της μέσα σε κλινική της Καλαμάτας που νοσηλευόταν.
Η 46χρονη είχε χάσει τον σύζυγό της πριν χρόνια ο οποίος ήταν ιερέας στη Στενή.
Τα αιτία που προχώρησε σε αυτή την πράξη παραμένουν άγνωστα.
Το χωριό που διέμενε ήταν ο Μίστρος του Δήμου Διρφυων Μεσσαπίων.
Οι κάτοικοι του χωριού βρίσκονται σε σοκ. «Έχουμε τρελαθεί, δεν μπορέσουμε να πιστέψουμε ότι μία τόσο καλή και νέα κοπέλα δεν είναι πια ανάμεσα μας», ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σοβαρό τροχαίο στο Μεταξοχώρι: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή - Με εγκαύματα ο ένας οδηγός