«Το μαζί είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας και αυτό προσπαθούμε να υπηρετούμε καθημερινά»
«Να μη μένει κανείς μόνος απέναντι στον καρκίνο», τόνισε μιλώντας στο Cretaone 102,3 η αντιπρόεδρος του Συλλόγου «ΕυΖω με τον Καρκίνο», Αντιγόνη Αγγελάκη, κάνοντας λόγο για τη δράση και την πολυετή προσφορά του εθελοντικού Συλλόγου, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία της στήριξης των ανθρώπων που δίνουν τη μάχη με τον καρκίνο, αλλά και το μεγάλο κενό που εξακολουθεί να υπάρχει σε επίπεδο ψυχοκοινωνικής και οικονομικής υποστήριξης.
Όπως ανέφερε, ο σύλλογος συμπληρώνει φέτος 23 χρόνια συνεχούς λειτουργίας και προσφοράς, έχοντας ως βασικό στόχο να σταθεί δίπλα στους ασθενείς και τις οικογένειές τους σε μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής τους.
«Το μαζί είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας και αυτό προσπαθούμε να υπηρετούμε καθημερινά», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Η κ. Αγγελάκη εξήγησε ότι ο σύλλογος ξεκίνησε ως εθελοντική ομάδα μέσα στο νοσοκομείο, με οδηγό τις πραγματικές ανάγκες των ασθενών, οι οποίες, όπως τόνισε, παραμένουν μεγάλες.
«Υπάρχει ανυπαρξία ουσιαστικής στήριξης στα νοσοκομεία και πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να απευθυνθούν για βοήθεια. Οι ανάγκες των ανθρώπων σε οδηγούν να δημιουργήσεις κάτι τέτοιο», ανέφερε.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη σημασία της ψυχολογικής και οικονομικής υποστήριξης, τονίζοντας πως η διάγνωση του καρκίνου δεν αφορά μόνο το ιατρικό κομμάτι. «Καταλαβαίνετε τι σημαίνει να ακούει ένας άνθρωπος ότι έχει νοσήσει. Υπήρξαν περιπτώσεις ασθενών που δεν είχαν να φάνε. Η ανάγκη δεν κοπάζει και είναι συχνή», υπογράμμισε.
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στο μήνυμα της πρόληψης, επισημαίνοντας ότι η έγκαιρη διάγνωση μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική. Ο σύλλογος, όπως είπε, υλοποιεί συνεχώς δράσεις πρόληψης, ενημέρωσης και στήριξης για ασθενείς τόσο εντός όσο και εκτός νοσοκομείου.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του έργου του συλλόγου, στις 29 Μαΐου διοργανώνεται παζάρι στη Λότζια, με δράσεις, παιχνίδια, τρόφιμα, βιβλία και κοσμήματα προς πώληση σε συμβολικές τιμές, ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα για τις ανάγκες των ασθενών.
Όπως ανέφερε η κ. Αγγελάκη, συνεταιρισμοί, ιδιώτες και οινοπαραγωγοί συμβάλλουν ενεργά προσφέροντας προϊόντα και στήριξη για τη διοργάνωση.

«Ό,τι συγκεντρώνεται πηγαίνει πάντα εκεί που υπάρχει ανάγκη», σημείωσε, ενώ κάλεσε τον κόσμο να στηρίξει την προσπάθεια, στέλνοντας το μήνυμα πως «όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο το καλύτερο». Παράλληλα, αναφέρθηκε στη συνεργασία του συλλόγου με φορείς, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, το Υπουργείο Υγείας και η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), με στόχο τη διαμόρφωση καλύτερων συνθηκών για τους ογκολογικούς ασθενείς.
Κλείνοντας, η αντιπρόεδρος του συλλόγου απηύθυνε κάλεσμα συμμετοχής και αλληλεγγύης προς όλους τους πολίτες: «Ενώστε δυνάμεις για να προσφέρετε. Να μη μένει κανένας μόνος».
- Η Αντιγόνη Αγγελάκη τόνισε τη σημασία της συλλογικής στήριξης για τους καρκινοπαθείς μέσω του Συλλόγου «ΕυΖω με τον Καρκίνο».
- Ο σύλλογος λειτουργεί εδώ και 23 χρόνια, παρέχοντας ψυχολογική και οικονομική υποστήριξη στους ασθενείς και τις οικογένειές τους.
- Η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση είναι καίρια σημεία που προωθούνται μέσω δράσεων του συλλόγου.
- Στις 29 Μαΐου διοργανώνεται παζάρι στη Λότζια για τη συγκέντρωση χρημάτων, ενισχύοντας το έργο του συλλόγου.


Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Σκηνικό καταστροφής στο εφιαλτικό πύρινο μέτωπο στο Ηράκλειο - Τι λέει στο Cretaone ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης