Ηράκλειο: 15oC
Δείτε το τελευταίο Δελτίο ειδήσεων
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ

Victoria’s Secret: Η αναδημιουργία του brand και το σύντομο τέλος

18.10.2023, 19:04

Όλες οι ευνοϊκές διαδικτυακές κριτικές σχετικά με μερικές επιτυχίες της αναδημιουργίας, δεν μεταφράστηκαν ποτέ σε πωλήσεις

Η αμερικάνικη διαχρονική αλυσίδα εσωρούχων που είναι τόσο δημοφιλής για τα φανταχτερά και λαμπερά show της, με αιθέρια μοντέλα ντυμένα με δαντελένια εσώρουχα και στολισμένα με λευκά φτερά, διανύει μια περίοδο οικονομικής ύφεσης καθώς το νέο σχέδιο αναδημιουργίας του brand δεν φαίνεται να κυλά ευνοϊκά, αποσπώντας τα όχι και τόσο θετικά βλέμματα των καταναλωτών.

Η γνωστή αλυσίδα εσωρούχων της Victoria’s Secret φαίνεται να διένυσε την τελευταία 2ετία αναθεωρώντας την υπερ προκλητική εικόνα της, που με βάση τα νέα δεδομένα μοιάζει να χάνει την πολιτιστική αισθητική της και να σπρώχνει τους καταναλωτές σε κάτι πιο μοντέρνο και σύγχρονο.

Στην προσπάθεια λοιπόν να ενταχθεί σε κάτι παρόμοιο και να προσπαθήσει να μιμηθεί πιο εξυχρονισμένες ιδέες όπως το Savage X Fenty και το Parade, δημιούργησε ένα rebrand το οποίο στρεφόταν πιο πολύ προς την διαφορετικότητα και τα σημερινά πρότυπα. Επέλεγε γυναίκες όχι τόσο για τα εξωτερικά τους προσόντα αλλά για τα κατορθώματα τους και εστίαζε στην ομορφιά του εσωτερικού κόσμου και στις δυνατότητές τους.

Αρχικά υπήρξαν κάποιες επιτυχίες, συμπεριλαμβανομένης μιας καμπάνιας για την έναρξη της «νέας» Victoria’s Secret με την ποδοσφαιρίστρια Μέγκαν Ραπίνο, το τρανσέξουαλ μοντέλο Βαλεντίνα Σαμπέο και άλλα μοντέλα, αλλά η θετική στάση του κόσμου στο διαδίκτυο δεν φάνηκε ποτέ στις πωλήσεις.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valentina Sampaio (@valentts)


Παρότι η αλυσίδα προέβλεπε έσοδα 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ένα οικονομικό έτος, το κέρδος μειώθηκε κατά περίπου 5% από το προηγούμενο έτος και έπεσε κάτω από τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με το έτος 2020.

Αυτή η οικονομική ύφεση ήταν αρκετή για να σημάνει το τέλος του συγκεκριμένου rebrand και να επιστρέψει στην κλασσικη μορφή της αλλά και στους «αγγέλους» της συγκεκριμένης αλυσίδας εσωρούχων, που αυτό το μοτίβο άλλωστε κατάφερε να την αναδείξει διαχρονικά και να αποτελεί την πιο γνωστή εταιρία εσωρούχων στον κόσμο.

Με πληροφορίες από CNN