Οι ηλεκτρονικές δαπάνες πρέπει να είναι ίσες με ποσοστό 30% του ετησίου ατομικού πραγματικού εισοδήματος
Με πρόσθετο φόρο 22% επί της διαφοράς που θα προκύψει και δεν έχει καλυφθεί θα επιβαρυνθούν οι φορολογούμενοι που δεν κατόρθωσαν το 2023 να συγκεντρώσουν τις απαραίτητες ηλεκτρονικές αποδείξεις.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κάθε φορολογούμενος – που είναι μισθωτός, συνταξιούχος, κατά κύριο επάγγελμα αγρότης ή αυτοαπασχολούμενος καθώς και κάθε φορολογούμενος με εισοδήματα από ενοίκια ακινήτων – πρέπει να έχει πραγματοποιήσει έως το τέλος του τρέχοντος έτους ηλεκτρονικές δαπάνες για αγορές αγαθών και παροχή υπηρεσιών συνολικού ύψους ίσου με ποσοστό 30% του ετησίου ατομικού πραγματικού εισοδήματός του.
Έπειτα από τις αλλαγές στον τρόπο φορολόγησής τους οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα πρέπει πλέον να συγκεντρώνουν περισσότερες αποδείξεις για αγορές με ηλεκτρικά μέσα πληρωμής.
Ειδικότερα, στις φορολογικές δηλώσεις που θα υποβάλλουν το 2024 – για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2023 – θα πρέπει να δηλώσουν ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα ύψους 10.920 ευρώ, ποσό το οποίο προσαυξάνεται ανάλογα με τα έτη άσκησης δραστηριότητας, το κόστος μισθοδοσίας και τον τζίρο.

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο για την Ελευθερία που «έφυγε» μόλις στα 37 της χρόνια
Θλίψη στο Ηράκλειο: «Έφυγε» από τη ζωή ο Κωνσταντίνος Αγιομυργιαννάκης σε ηλικία 64 ετών
Τι αλλάζει σε προσλήψεις, αμοιβές και μισθούς από 1η Νοεμβρίου
Κρήτη: Πού θα κοπεί το ρεύμα σήμερα Παρασκευή 9 Οκτωβρίου
Πένθος στο Ηράκλειο για τον Αντώνη Αποστολίδη που «έφυγε» σε ηλικία 53 ετών
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στο Δημόσιο: Πότε έρχεται- Τι αλλάζει για τους υπαλλήλους
Εορτολόγιο 9 Οκτωβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα – Μην ξεχάσετε να τους πείτε «χρόνια πολλά»
Τραγωδία στη λεωφόρο Θηβών: Κατέληξαν οι αναβάτες της μοτοσυκλέτας