Είναι καλά στην υγεία τους
Κάτω από τα χαλάσματα συνεχίζουν να βρίσκονται παγιδευμένοι για σχεδόν τέταρτη ημέρα οι 40 εργάτες στην Ινδία, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν την περασμένη Κυριακή όταν κατέρρευσε η οδική σήραγγα όπου εργάζονταν, στο πλαίσιο κατασκευής αυτοκινητόδρομου στην Ινδία. Εντούτοις, όλοι είναι ασφαλείς και καλά στην υγεία τους χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή τους, όπως διαβεβαίωσαν στο Reuters μέλη των ομάδων διάσωσης που εργάζονται για τον απεγκλωβισμό τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, έχει διαμορφωθεί ένα μικρό άνοιγμα στα μπάζα, τα σωστικά συνεργεία πέρασαν σωλήνα μέσω του οποίου παρέχουν φάρμακα, τρόφιμα, νερό αλλά και οξυγόνο στους παγιδευμένους εργάτες που δούλευαν στο τούνελ των 4,5 χλμ. και κατευθύνονταν προς την έξοδο για την αλλαγή βάρδιας όταν συνέβη το ατυχές περιστατικό.
Ήδη έχει φτάσει στην περιοχή του ατυχήματος και έχει τεθεί σε λειτουργία ένα νέο βαρύτερο μηχάνημα από το Νέο Δελχί για την απομάκρυνση των τεράστιων ογκόλιθων που έχουν καταρρεύσει και να ανοίξει ένα διάδρομο εκκένωσης για τους εργάτες, αφού το προηγούμενο είχε ακινητοποιηθεί, γνωστοποίησε ο Σρι Ναβίν, αξιωματούχος της πολιτείας Ουτάρ Πραντές, αρμόδιος για τις επιχειρήσεις διάσωσης.
Η σήραγγα αποτελεί μέρος του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου Σαρ Νταμ, ενός μεγαλεπήβολου σχεδίου υποδομής της κυβέρνησης του Ναρέντρα Μόντι, το οποίο μέσω ενός οδικού δικτύου σχεδόν 900 χλμ. φιλοδοξεί να ενώσει τέσσερις σημαντικές προσκυνηματικές τοποθεσίες των Ινδουιστών στη Βόρεια Ινδία. Όμως η ορεινή περιοχή των Ιμαλαΐων όπου κατασκευάζεται ο αυτοκινητόδρομος συχνά αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω κατολισθήσεων, σεισμών ή πλημμυρών και πολλοί γεωλόγοι και κάτοικοι της περιοχής είχαν προειδοποιήσει ότι ο ταχύς ρυθμός εκτέλεσης των έργων μπορεί να προκαλούσε φαινόμενα καθιζήσεων. Σε πολλές περιπτώσεις μέχρι σήμερα, οι εργασίες κατασκευής έχουν παραλύσει σε διάφορα σημεία εξαιτίας της σαθρότητας των εδαφών και των ζημιών που προκαλούν οι καθιζήσεις σε σπίτια και άλλες υποδομές κατά μήκος του δρόμου.
Το φαραωνικό έργο, προϋπολογισμού άνω των 1,5 δισ. δολαρίων, ξεκίνησε το 2018 και αρχικά προβλεπόταν να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο του 2022, όμως οι διάφορες καθυστερήσεις οδήγησαν σε αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος, με την παράδοση του οδικού άξονα να μην προσδιορίζεται πριν από το Μάιο του 2024.

Δημοφιλή
Τραγωδία στο Λασίθι: Έχασε τη ζωή του ενώ μάζευε ελιές
Βαρύ πένθος για τον αναπάντεχο χαμό του εκπαιδευτικού Μανώλη Σιγανού
Η Κρητικοπούλα που «μάγεψε» με τον χορό της - Δείτε το βίντεο
Βορίζια: Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της 56χρονης πριν ξεψυχήσει
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από δάσκαλο στα Βορίζια: «Εφυγα από το σχολείο νύχτα, κυνηγημένος»
«Είχαμε σχεδιάσει με Καρυστιανού να ανακοινώσει κόμμα στις 24 Ιουλίου στα Χανιά» - Αποκαλύψεις Καραχάλιου για το «Κύμα»
SOS στην Κρήτη: Εντοπίστηκαν κυνηγετικά σκυλιά - Δείτε φώτο
Βορίζια: Η μητέρα του 39χρονου νεκρού επιτέθηκε στην αδερφή της 56χρονης «Με έλεγε βρώμα και μπ… τα παιδιά μου» (βίντεο)
Βορίζια: Η μαρτυρία της αδελφής του Φανούρη Καργάκη - «Μας έβριζαν, έλεγαν γ@@ τα θηλυκά σας κοπέλια»