Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

«Καμπανάκι» από την Εφορία για το Only Fans- Τι προβλέπει η νομοθεσία

27.05.2025, 19:40

Νόμιζαν πως βρήκαν τον τρόπο να βγάλουν εύκολα χρήματα αλλά λογάριαζαν χωρίς την εφορία

H πλατφόρμα Only Fans που σαρώνει στο εξωτερικό αλλά σαρώνει και στη Ελλάδα. Πολλοί είναι εκείνοι που βγάζουν εκατομμύρια όχι μόνο και στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα.

Ο λόγος για γυναίκες αλλά και άνδρες που έχουν λογαριασμούς στο Only Fans και βγάζουν πολλά πάρα λεφτά, όπως τουλάχιστον εκτιμά η φορολογική αρχή.

Τώρα απέναντι στα μοντέλα έρχονται οι… εφοριακοί.

Ειδικοί έχουν από καιρό χτυπήσει καμπανάκι, όσοι συμμετέχουν στο Only Fans έχουν νομική υποχρέωση να καταβάλουν φόρους.

Τι προβλέπει η νομοθεσία

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η πλατφόρμα OnlyFans, ως ενδιάμεσος φορέας στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, υποχρεούται να καταβάλει τον ΦΠΑ στην Ελλάδα. Αυτή η υποχρέωση τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023, ημερομηνία κατά την οποία τέθηκε σε ισχύ ο Εκτελεστικός Κανονισμός 2022/262 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο οποίος ενσωμάτωσε στην ελληνική νομοθεσία τις διατάξεις της Οδηγίας ΦΠΑ σχετικά με τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Μόνο που καθώς φαίνεται τον νόμο δεν τον υπολόγισαν πολλοί κι έτσι τώρα ξεκινάει το σαφάρι. Και γιατί ποσά μιλάμε; Επειδή δεν λειτουργούν όλοι εν κρύπτω μοντέλο του Only Fans που μίλησε σε εκπομπή έχει αποκαλύψει τα ποσά που παίζουν στην Ελλάδα.

Στην Ελλάδα πολλοί δραστηριοποιούνται στο Only Fans, λίγοι όμως το κάνουν με τον σωστό τρόπο.

Τώρα η εφορία πάει να ζητήσει από έκαστο που δεν έχει ακολουθήσει αυστηρά την φορολογική νομοθεσία λεφτά… και τι λεφτά;

Φορολογικές κλίμακες στην Ελλάδα

Η φορολόγηση των κερδών από το OnlyFans στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που απαιτεί προσοχή. Τα έσοδα που προέρχονται από την πλατφόρμα θεωρούνται προσωπικό εισόδημα και φορολογούνται με βάση τις ισχύουσες φορολογικές κλίμακες. Οι κλίμακες αυτές είναι οι εξής:

-Έως 10.000€: 9%

-10.001€ – 20.000€: 22%

-20.001€ – 30.000€: 28%

30.001€ – 40.000€: 36%

Πάνω από 40.000€: 44%

Εκτός από τον φόρο εισοδήματος, υπάρχει και η υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΦΚΑ, ανάλογα με την κατηγορία ασφάλισης.

Οι δημιουργοί μπορούν να εκπέσουν ορισμένες δαπάνες, που σχετίζονται με την παραγωγή του περιεχομένου, μειώνοντας έτσι το φορολογητέο εισόδημα:

-Εξοπλισμός: Κάμερες, μικρόφωνα, φωτισμός.

-Λογισμικό: Προγράμματα επεξεργασίας βίντεο και ήχου.

-Χώρος εργασίας: Ενοίκιο ή έξοδα λειτουργίας στούντιο.

Πηγή: Mega

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 4 λεπτά
Ελλάδα

Ρούμπιο στην Αθήνα: Τα επόμενα βήματα σε άμυνα και ενέργεια

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Οικονομία

Γιατί το φρέσκο ελαιόλαδο είναι θολό – Είναι καλύτερο ή χειρότερο;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 16 λεπτά
Ελλάδα

Γιώργος Μαζωνάκης: Την Παρασκευή η κατάθεση της κόρης των δύο γιατρών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Καιρός

Καιρός στην Κρήτη: Τι αλλάζει από την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου μετά την πολυήμερη κακοκαιρία

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 23 λεπτά
Ηράκλειο

Νέα άφιξη μεταναστών – Εντοπίστηκε λέμβος νότια των Καλών Λιμένων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 28 λεπτά
Ελλάδα

Δίκη για τον θάνατο του Σήφη Βαλυράκη: Σήμερα η απόφαση για τους δύο κατηγορούμενους ψαράδες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 33 λεπτά
Ελλάδα

Φωτιά σε διαμέρισμα στου Ρέντη – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 35 λεπτά
Πνευματικά

Εορτολόγιο 8 Οκτωβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα – Μην ξεχάσετε να τους πείτε «χρόνια πολλά»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 39 λεπτά
Ηράκλειο

ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα κοπεί το ρεύμα σήμερα Πέμπτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 46 λεπτά
Ηράκλειο

Κρήτη: Ηλιοφάνεια και ζέστη σήμερα Πέμπτη 8/10 – Που θα φτάσει η θερμοκρασία

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →