Ηράκλειο: 18oC

Κέρδισε τη μάχη των δανεικών κωδικών η Netflix

24.01.2024, 23:06

Ρεκόρ τριετίας στους συνδρομητές

Μια εκστρατεία εναντίον των κοινών κωδικών ξεκίνησε πέρυσι η Netflix σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις ανάμεσα στους συνδρομητές, οι οποίοι κλήθηκαν έπειτα από χρόνια να χωρίσουν τους λογαριασμούς τους ανά νοικοκυριό. Κι όμως, φαίνεται πως η στρατηγική της εταιρείας απέδωσε καρπούς, αφού το τελευταίο τρίμηνο του 2023 η συνδρομητική της βάση ενισχύθηκε κατά 13,1 εκατομμύρια λογαριασμούς.

Όχι μόνο πηγαίνει κόντρα στις επιδόσεις των ανταγωνιστών της στις ΗΠΑ, αλλά πρόκειται και για την καλύτερη επίδοση της Netflix από την αρχή της πανδημίας, όταν ο κόσμος, «φυλακισμένος» μέσα στο σπίτι του, στράφηκε προς τις πλατφόρμες streaming.

Μάλιστα, τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα από το προσδοκώμενο για κάθε περιοχή του κόσμου. Ενδεικτικά, μόνο η περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής προσέθεσε 5 εκατ. πελάτες. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις επίσης ξεπέρασαν τις προβλέψεις και ανήλθαν στα 8,83 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ο Ted Sarandos, ένας εκ των επικεφαλής της εταιρείας, δήλωσε ενθουσιασμένος με τις νέες συνδρομητικές τάσεις που εμφανίζονται στην υπηρεσία streaming διεθνώς, καθώς η πλατφόρμα ψάχνει μια «νέα κανονικότητα» μετά την εφαρμογή των νέων κανόνων για τους κωδικούς.

«Η αφοσίωση του κοινού έχει επηρεαστεί ελαφρώς από τους νέους κανόνες. Σκεφτείτε ότι λιγότερα νοικοκυριά χρησιμοποιούν τον ίδιο λογαριασμό. Επομένως, όσο αυτοί χωρίζονται και φτιάχνουν τους δικούς τους λογαριασμούς, τους κερδίζουμε με το υλικό που παρέχουμε, το οποίο θα εξισορροπηθεί και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις τάσεις του κοινού», σχολίασε ο ίδιος.

Το «στοίχημα» της Netflix

Προ διετίας, όταν η εταιρεία άρχισε να χάνει συνδρομητές το πρώτο εξάμηνο του 2022 και άρχισαν να αναδύονται ισχυροί ανταγωνιστές ιδίως στις ΗΠΑ, υπήρχαν ανησυχίες ότι η πλατφόρμα «έπιασε ταβάνι». Κι όμως, οι επιδόσεις του τελευταίου τριμήνου του 2023 έρχονται σε αντίθεση με το 2022, αλλά και με τους ανταγωνιστές της Netflix στο Χόλιγουντ, οι οποίοι προχωρούν σε συγχωνεύσεις και απολύσεις και βλέπουν απογοητευτικά αποτελέσματα από τις υπηρεσίες streaming.

Σύμφωνα με τον Sarandos, οι συνδρομητές της Netflix περνούν κατά μέσον όρο 2 ώρες την ημέρα στην πλατφόρμα, με ορισμένες σειρές όπως το Stranger Things, το Bridgerton και το Squid Game να προσελκύουν κοινό από ολόκληρο τον κόσμο.

Σημειώνεται ότι η Netflix ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2023 μετά το κλείσιμο των αμερικανικών αγορών την Τρίτη. Αυτή την ώρα, προσυνεδριακά, η μετοχή της ενισχύεται κατά τουλάχιστον 10%.

πριν από 1 λεπτό
Κρήτη

Ρέθυμνο: Μετασχηματίζεται… ψηφιακά – Εγκρίθηκε χρηματοδότηση για σειρά παρεμβάσεων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 λεπτά
Ελλάδα

Σε τρεις μήνες με αναστολή και χρηματικό πρόστιμο 5.500 εύρω καταδικάστηκε ο τενόρος για τον ξυλοδαρμό του γιου του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Ηράκλειο

Η… γκάφα των εμπλεκόμενων στα Βορίζια – Έτσι θα εντοπίσουν τα κρυμμένα όπλα οι αστυνομικοί

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 λεπτά
Style

Κορμός μωσαϊκό με κουβερτούρα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Γυναίκα ναυτικός απολύθηκε λόγω εγκυμοσύνης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Κόσμος

Σερβία: «Πράσινο φως» στον γαμπρό του Τραμπ για ανέγερση ουρανοξύστη στο βομβαρδισμένο Γενικό Επιτελείο Στρατού

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Κόσμος

ΕΕ: Οι επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη αποτελούν μέρος του υβριδικού πολέμου κατά της Ευρώπης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 25 λεπτά
Ηράκλειο

Βορίζια: «Προκαλούν και τον γιο μου και εμάς» αποκαλύπτει ο πατέρας της 56χρονης νεκρής

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 31 λεπτά
Style

Τα τέσσερα ζώδια που θα λάμψουν το 2026

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 34 λεπτά
Πολιτική

Παραιτήθηκε ο Ευάγγελος Τουρνάς από το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →