Με μια ανάρτηση στο TikTok αναφέρθηκε στις φοροελαφρύνσεις σε νέους έως 25 ετών ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στα μέτρα της ΔΕΘ που ψηφίστηκαν στη Βουλή την περασμένη Παρασκευή, τονίζοντας τον μηδενισμό του φόρου εισοδήματος στους νέους λεως 25 ετών με εισόδημα εώς 20.000 ευρώ τον χρόνο.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφερε δύο παραδείγματα: Νέος με 980 ευρώ καθαρό μηνιαίο εισόδημα θα έχει μηδενικό φόρο, κερδίζοντας επιπλέον 91 ευρώ, άρα το εισόδημά του θυα ανέρχεται σε 1.071 ευρώ τον μήνα από τον Ιανουράιο του 2026.
Επιπλέον, νέος ελεύθερος επαγγελματίας 25 ετών με ετήσιο καθαρό εισόδημα 13.000 ευρώ θα έχει μηδενικό φόρο, βάζοντας στην τσέπη του 2.000 ευρώ ετησίως.
@kyriakosmitsotakis_Στηρίζουμε τους νέους με πράξεις, όχι με μεγάλα λόγια.
- Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε στο TikTok φοροελαφρύνσεις για νέους έως 25 ετών.
- Τα μέτρα περιλαμβάνουν μηδενικό φόρο εισοδήματος για νέους με εισόδημα έως 20.000 ευρώ τον χρόνο.
- Παρουσίασε παραδείγματα με αυξήσεις στο καθαρό εισόδημα νέων εργαζομένων από το 2026.
- Η ανάρτηση τονίζει την υποστήριξη προς τους νέους μέσω πρακτικών μέτρων.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Δάκρυα στον Μοχό για την Πόπη που «έφυγε» πρόωρα στα 45 της χρόνια
Σε έκτακτη ανάγκη Βασιλειές και Σκαλάνι στον Δήμο Ηρακλείου
Η Ειρήνη Μουρτζούκου «έσπασε» το κελί όπου μένει η γιατρός του Γιώργου Μαζωνάκη
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Προσοχή: Το SMS-παγίδα που αδειάζει τραπεζικούς λογαριασμούς
Γαστρεντερίτιδα στο Ρέθυμνο: 70 περιστατικά σε μία ημέρα – Ψάχνουν την πηγή, ελέγχουν την ύδρευση
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα στον Εσταυρωμένο - Τραυματίστηκε μία γυναίκα
Κύκλωμα που εξαπατούσε τον ΕΦΚΑ: Αδαμαντίδης, Θώδη, Ηλιάδη, Στανίση και ακόμη 9 τραγουδιστές εμφανίζονταν ως ασφαλισμένοι
Γνωστός Έλληνας ηθοποιός παντρεύτηκε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας (φώτο)