Η βαλίτσα ζύγιζε 50 κιλά
Ένας νεαρός άνδρας πήγε να πληρώσει πρόστιμο 500 ευρώ σε δικαστήριο της Λεμεσού, κρατώντας μια βαλίτσα με γεμάτη κέρματα των 1,2 και 5 λεπτών.
Πιο συγκεκριμένα όπως αναφέρει το filenews.gr, Ο νεαρός πήγε να πληρώσει πρόστιμο ύψους 500 ευρώ, καθώς πιάστηκε να οδηγεί χωρίς άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια. Πήγε λοιπόν, προ ημερών, στο Πρωτοκολλητείο να πληρώσει το πρόστιμο, έχοντας μαζί του μια βαλίτσα, βάρους 50 κιλών. Μέσα σε αυτή υπήρχαν 15.500 νομίσματα των 1, 2, 5 και 10 σεντ.

Οι λειτουργοί, ωστόσο, του είπαν ότι δεν μπορούν να παραλάβουν τα χρήματα σε σεντ και ότι έπρεπε να πάει στην τράπεζα για να τα αλλάξει. Ο νεαρός, από την άλλη, μιλώντας στον Φιλελεύθερο, χαρακτήρισε απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν τα δέχτηκαν, καθώς και αυτά είναι χρήματα.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Θλίψη στα Χανιά για τον χαμό του αγαπητού ραδιοφωνικού παραγωγού Πέτρου Ζησάκη
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του