Συνεχίζονται οι αποβολές στα σχολεία για τη χρήση κινητού τηλεφώνου
Νέο περιστατικό με μαθητές που έκαναν χρήση κινητού τηλεφώνου ήρθε στο φως της δημοσιότητας, καθώς «καρφώθηκαν» από την ανάρτησή τους. Και το νέο περιστατικό έλαβε χώρα στην Πάτρα, λίγες ημέρες μετά την αποβολή μαθητή στο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Πατρών.
Αν και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ανακοίνωση της επιδιώκει να ρίξει τους τόνους μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η τιμωρία του μαθητή, πληροφορίες του gnomip.gr κάνουν λόγο για δυο μαθητές σχολείου στα νότια της Πάτρας που τιμωρήθηκαν με αποβολή μιας ώρας.
Οι εν λόγω μαθητές ανήρτησαν στο tik tok, βίντεο με περιεχόμενο μέσα από το σχολικό συγκρότημα. Παρά το γεγονός ότι δεν «συνελήφθησαν» την ώρα της βιντεοσκόπησης, εν τούτοις «καρφώθηκαν» από την ανάρτηση που έγινε αργότερα και έπεσε στην αντίληψη καθηγητών του συγκεκριμένου συγκροτήματος.
Μετά την απόφαση για την ωριαία αποβολή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πρόκειται να συνεδριάσει σήμερα το Συμβούλιο Καθηγητών για να επιληφθεί του περιστατικού και να λάβει περαιτέρω αποφάσεις.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Ηράκλειο: Πρόλαβαν τα χειρότερα... φωτιά κοντά στα σχολεία στη Βιάννο!