Τι τόνισε στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ ο Πρωθυπουργός
Φρένο σε τυχόν κριτική των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας έσπευσε να βάλει “με το καλημέρα” ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του στη συνεδρίαση της γαλάζιας Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
Θέλησε έτσι να διαβεβαιώσει τους διαφωνούντες βουλευτές ότι θα ακουστούν. Αλλά έθεσε εξαρχής ένα πλαίσιο στις όποιες τοποθετήσεις, αναφερόμενος στον πόλεμο κατά του Ιράν που συνεχίζεται με σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία.
«Έχει σημασία να αντιλαμβανόμαστε ότι αυτά που συζητούμε για τα εσωτερικά της παράταξης μας είναι σημαντικά, πρέπει όμως να συναντιούνται και με τις προσδοκίες, τις φοβίες, τα προβλήματα των πολιτών. Σήμερα το πρώτο πρόβλημα των πολιτών είναι η ακρίβεια και αυτό που περιμένουν από εμάς είναι τρόπους ανακούφισης», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Προσδιόρισε μάλιστα την ανάγκη «Να μιλάμε πάντα στη γλώσσα των πολιτών και όχι προβάλλοντας τις δικές μας ανησυχίες και ανασφάλειες σε μία εσωτερική συζήτηση».
Ζήτησε δε από τους βουλευτές της ΝΔ: «Να είμαστε ειλικρινείς και παραγωγικοί, με αναφορές που ενδιαφέρουν τον πολίτη και αποφεύγοντας τη μίζερη εσωστρέφεια».
Ο κ.Μητσοτάκης σχολίασε πάντως ότι: «Επτά χρόνια κυβέρνηση, είναι λογικό να δίνουμε αφορμές και για τέτοιες συζητήσεις». Αλλά επικαλέστηκε ότι – όπως είπε νωρίτερα και ο γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ Μάξιμος Χαρακόπουλος- μετά από επτά χρόνια διακυβέρνησης σήμερα η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα με ποσοστά υπέρδιπλα του δεύτερου κόμματος.
«Παραμένουμε η μόνη εθνική δύναμη σιγουριάς, ασφάλειας και προοπτικής», δήλωσε ο πρωθυπουργός. Υποστήριξε δε ότι μία τρίτη τετραετία της ΝΔ θα αποτρέψει την επιστροφή του τόπου στο 2015, αλλά επικαλέστηκε ότι η γαλάζια παράταξη «έχει να κάνει πολλά ακόμη για Ελλάδα του 2030, θωρακίζοντας την άμυνα και συνεχίζοντας τη διπλή πορεία ανάπτυξης και κοινωνικής στήριξης».
Χαρακτήρισε δε βασική αιχμή αυτής της προσπάθειας τη διαδικασία της συνταγματικής αναθεώρησης. Έκανε λόγο για μεγάλη φυγή προς τα εμπρός και θεσμική ρήξη. Δεν αναφέρθηκε στην πρόταση για ασυμβίβαστο υπουργού- βουλευτή ή για μείωση των εδρών με εκλογή των μισών βουλευτών σε μονοεδρικές χωρίς σταυρό. Αλλά διαβεβαίωσε τα μέλη της γαλάζιας ΚΟ ότι θα ανοίξει ο διάλογος για την ενίσχυση του ρόλου των βουλευτών και για κανόνες για τη δημοκρατική λειτουργία των κομμάτων.
- Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κάλεσε τους βουλευτές της ΝΔ να αποφύγουν την εσωστρέφεια και να επικεντρωθούν στα προβλήματα των πολιτών, όπως η ακρίβεια.
- Τόνισε τη σημασία του να μιλούν στη γλώσσα των πολιτών και να είναι παραγωγικοί στις συζητήσεις, αποφεύγοντας την εσωκομματική κριτική.
- Υπογράμμισε ότι η ΝΔ παραμένει η κύρια δύναμη σταθερότητας και ανάπτυξης, στοχεύοντας σε μια τρίτη τετραετία για την προώθηση της χώρας στο 2030.
- Επισήμανε τη σημασία της συνταγματικής αναθεώρησης ως κεντρικό άξονα της πολιτικής προσπάθειας, υποσχόμενος διάλογο για την ενίσχυση του ρόλου των βουλευτών.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Θλίψη στα Χανιά για τον χαμό του αγαπητού ραδιοφωνικού παραγωγού Πέτρου Ζησάκη
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του