Ηράκλειο: 23oC

Ναυτιλία: Στόχος των Χούθι πλοίο υπό ελληνική σημαία

19.02.2024, 23:06

Τι αναφέρουν πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας για την απόπειρα στο φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου

Η βρετανική εταιρεία για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας Ambrey ανακοίνωσε πως αμερικανικής ιδιοκτησίας φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου υπό ελληνική σημαία ζήτησε στρατιωτική συνδρομή δηλώνοντας πως δέχθηκε «πυραυλική επίθεση» σε απόσταση περίπου 93 μιλίων ανατολικά του Άντεν της Υεμένης.

Πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρουν σχετικά με την απόπειρα στο υπό ελληνική σημαία πλοίο, ότι πρόκειται για ένα Bulk carrier με φορτίο σιτηρών από την Αργεντινή για το Άντεν.

Έχει 23 μέλη πλήρωμα, μεταξύ των οποίων 5 Έλληνες και είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το πλοίο δεν χτυπήθηκε. Έγιναν 2 απόπειρες, οι οποίες έσκασαν στα 15 μέτρα από το πλοίο, κι έχει σπάσει μόνο ένα τζάμι σε ένα κρένι του πλοίου.

Το πλοιό φέρει την επωνυμία Sea Champion και σύμφωνα με στοιχεία του Εquasis, το διαχειρίζεται η εταιρεία MEGA shipping line που έχει έδρα τον Πειραιά.

Η κρίση στην Ερυθρά

Στο μεταξύ, οι συνέπειες της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα αποτυπώνονται και στα αποτελέσματα διακίνησης containers για τον Ιανουάριο που δημοσιοποίησε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης λιμένων, η Cosco Shipping Ports, η οποία ελέγχει τους δυο από τους τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Cosco Shipping Ports, η διακίνηση containers στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά κατέγραψε μείωση 12,7% τον Ιανουάριο αποτέλεσμα την αλλαγή δρομολογίων που επέβαλαν οι… Χούθι, με τις επιθέσεις τους σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.

Ακόμη μεγαλύτερη θα είναι η πτώση τον μήνα Φεβρουάριο όπως εκτιμούν παράγοντες που παρακολουθούν τις εξελίξεις στα λιμάνια.

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα υποχρέωσε όλες σχεδόν τις ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (και όχι μόνο) να επιλέγουν να στέλνουν τα πλοία τους γύρω από την Αφρική.

Οι αλλαγές δρομολογίων από την Απω Ανατολή προς την Ευρώπη, μέσω Νότιας Αφρικής ευνοούν τα λιμάνια της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Μαρόκου, εις βάρος του Πειραιά που παύει πλέον να είναι το πρώτο λιμάνι στην Ευρώπη μετά το Σουέζ, με αποτέλεσμα να χάνει ένα σημαντικό φορτίο που προοριζόταν για μεταφόρτωση.

 

Πηγή: ot.gr

πριν από 3 ώρες
Style

Η ερωτευμένη Βίκυ Κουλιανού βολτάρει στη Μύκονο με τον νέο της σύντροφο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Ελαιόλαδο: Γιατί ποτέ δεν πρέπει να το αποθηκεύετε κάτω από το νεροχύτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Πολιτική

ΠΑΣΟΚ: Θυμήθηκαν τη μεσαία τάξη μετά από 6 χρόνια φορολογικής αφαίμαξης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Δείτε ποιες 6 ρουτίνες ακολουθούν όλοι οι χαρισματικοί άνθρωποι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Ιουλία Καλλιμάνη: Η αντίδρασή της όταν «προσγειώθηκε» στο πρόσωπό της ένα πανέρι με λουλούδια

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Κρήτη

Ηράκλειο: Διανομέας παρέσυρε με το μηχανάκι του ηλικιωμένο πεζό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Αυτή είναι η ιδανική ώρα για σεξ ανάλογα με την ηλικία σου

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Πώς να φτιάξετε σπιτικό γύρο εύκολα και γρήγορα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Ελλάδα

ΚΟΚ: Τι πρόστιμα θα πληρώνουν από 13 Σεπτεμβρίου οι παραβάτες οδηγοί

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 ώρες
Style

Τα 4 ζώδια που προσελκύουν αφθονία και τύχη όλο τον Σεπτέμβριο

Διαβάστε περισσότερα