Δείτε τι σκαρφίστηκε «επιτήδειος»
Μια νέα μορφή απάτης ανακάλυψαν επιτήδειοι, υποδυόμενοι επισκέπτες που έχουν ήδη αποχωρήσει από το ξενοδοχείο χωρίς να έχουν προσέξει τη διαδικασία του check out.
Οι Nathan και Eleni Weisser περιέγραψαν την ιστορία εξαπάτησής τους στον αρθρογράφο της στήλης Consumer Rescue της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Points Guy, Michelle Couch-Friedman. Το ζευγάρι επρόκειτο να μείνει ένα βράδυ στο ξενοδοχείο London Hilton πριν από την αναχώρησή του για ταξίδι στα Ελληνικά νησιά. Έφυγε από το δωμάτιο χωρίς να κάνει επισήμως τσεκ άουτ, εφόσον είχε συνδέσει την πιστωτική του κάρτα στο δωμάτιο και είχε ήδη πληρώσει για τη διαμονή χρησιμοποιώντας πόντους loyalty.
Όπως περιγράφει ο αρθρογράφος, η ιστορία θα έκλεινε όταν το ζευγάρι θα έκανε ανεπίσημο τσεκ άουτ αφήνοντας τα κλειδιά σε κουτί του λόμπι. Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο για την πτήση τους για Ελλάδα, ανυποψίαστοι ότι κάποιος απατεώνας τους παρακολουθούσε και ότι θα έμπαινε στο άδειο δωμάτιό τους τηλεφωνώντας στη ρεσεψιόν για να ζητήσει επέκταση διαμονής.
Ο απατεώνας έμεινε στο δωμάτιο δύο βράδια και έκανε λογαριασμό 800 δολαρίων σε παραγγελίες room service. Ωστόσο, το ξενοδοχείο αρνήθηκε να αναγνωρίσει ότι επρόκειτο για κάποιον απατεώνα που υποδυόταν το ζευγάρι, και επέμενε ότι το ζευγάρι επέκτεινε τη διαμονή του.
Τελικά, το ζευγάρι, προκειμένου να πείσει το ξενοδοχείο, χρειάστηκε να απειλήσει για δημοσιοποίηση της εμπειρίας αυτής στο Points Guy και να στείλει αποδεικτικά στοιχεία, όπως αποδείξεις Uber (UBER) προς το αεροδρόμιο Stansted και επιβεβαίωση από τη Ryanair (RYAOF) ότι οι Weissers είχαν επιβιβαστεί στην πτήση τους την ημέρα που ο απατεώνας παράτεινε την διαμονή.
Το ξενοδοχείο παραδέχτηκε ότι «ένα άτομο απέκτησε πρόσβαση στο δωμάτιο μετά την αναχώρησή σας» και ζήτησε συγνώμη. Ανακάλεσε την επιπλέον χρέωση και τους πόντους που χρησιμοποιήθηκαν στη χρέωση της διαμονής τους. Επιπλέον, διευκρίνισε ότι η επέκταση της διαμονής, που υπό κανονικές συνθήκες γίνεται στη ρεσεψιόν, έγινε τηλεφωνικώς γιατί ο απατεώνας επικαλέστηκε αδιαθεσία και ότι ανέφερε το περιστατικό στην αστυνομία.
Τέτοιου είδους απάτες γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες καθώς η ψηφιοποίηση των συναλλαγών στα ξενοδοχεία ωθούν όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να φεύγουν κατευθείαν για το αεροδρόμιο και να παρακάμπτουν το τσεκ άουτ στη ρεσεψιόν.
Πηγή: tornosnews.gr
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα
Δημοφιλή
Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών στην πλατεία Σούδας
Κρήτη: Δείτε το βίντεο με την viral μαντινάδα που γράφτηκε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - «Όλη την επιδότηση την έχω φαγωμένη»
Αυτά τα 5 ζώδια θα έχουν μόνο χαρές για το υπόλοιπο του 2025 - «Μετά τη θύελλα, έρχονται καλύτερες μέρες με πολλές ευκαιρίες»
Ηράκλειο: Σε αυξημένη επιφυλακή την Κυριακή 13 Ιουλίου το Λιμεναρχείο Ηρακλείου
Βόλος: Συνελήφθη ο κυβερνήτης του πολυτελούς γιοτ του Κριστιάνο Ρονάλντο
Έρχεται ο πιο παρατεταμένος καύσωνας - Προειδοποίηση για την Ελλάδα
Ποιο πρόσωπο «παίρνει» την θέση του Γιώργου Παπαδάκη στο «Καλημέρα Ελλάδα»
ΟΠΕΚΕΠΕ: Έρχονται νέες διώξεις κατά βουλευτών και υπουργών για το σκάνδαλο των μαϊμού επιδοτήσεων
Η συγκλονιστική αποκάλυψη του Μίλτου Πασχαλίδη για τον Δημήτρη Μητροπάνο - Θα μείνετε με το στόμα ανοιχτό