Ηράκλειο: 18oC

Προσοχή! Αυτός είναι ο νέος τρόπος εξαπάτησης στα ξενοχοδεία – Τι να προσέξετε

29.08.2024, 11:17

Δείτε τι σκαρφίστηκε «επιτήδειος»

Μια νέα μορφή απάτης ανακάλυψαν επιτήδειοι, υποδυόμενοι επισκέπτες που έχουν ήδη αποχωρήσει από το ξενοδοχείο χωρίς να έχουν προσέξει τη διαδικασία του check out.

Οι Nathan και Eleni Weisser περιέγραψαν την ιστορία εξαπάτησής τους στον αρθρογράφο της στήλης Consumer Rescue της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Points Guy, Michelle Couch-Friedman. Το ζευγάρι επρόκειτο να μείνει ένα βράδυ στο ξενοδοχείο London Hilton πριν από την αναχώρησή του για ταξίδι στα Ελληνικά νησιά. Έφυγε από το δωμάτιο χωρίς να κάνει επισήμως τσεκ άουτ, εφόσον είχε συνδέσει την πιστωτική του κάρτα στο δωμάτιο και είχε ήδη πληρώσει για τη διαμονή χρησιμοποιώντας πόντους loyalty.

Όπως περιγράφει ο αρθρογράφος, η ιστορία θα έκλεινε όταν το ζευγάρι θα έκανε ανεπίσημο τσεκ άουτ αφήνοντας τα κλειδιά σε κουτί του λόμπι. Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο για την πτήση τους για Ελλάδα, ανυποψίαστοι ότι κάποιος απατεώνας τους παρακολουθούσε και ότι θα έμπαινε στο άδειο δωμάτιό τους τηλεφωνώντας στη ρεσεψιόν για να ζητήσει επέκταση διαμονής.

Ο απατεώνας έμεινε στο δωμάτιο δύο βράδια και έκανε λογαριασμό 800 δολαρίων σε παραγγελίες room service. Ωστόσο, το ξενοδοχείο αρνήθηκε να αναγνωρίσει ότι επρόκειτο για κάποιον απατεώνα που υποδυόταν το ζευγάρι, και επέμενε ότι το ζευγάρι επέκτεινε τη διαμονή του.

Τελικά, το ζευγάρι, προκειμένου να πείσει το ξενοδοχείο, χρειάστηκε να απειλήσει για δημοσιοποίηση της εμπειρίας αυτής στο Points Guy και να στείλει αποδεικτικά στοιχεία, όπως αποδείξεις Uber (UBER) προς το αεροδρόμιο Stansted και επιβεβαίωση από τη Ryanair (RYAOF) ότι οι Weissers είχαν επιβιβαστεί στην πτήση τους την ημέρα που ο απατεώνας παράτεινε την διαμονή.

Το ξενοδοχείο παραδέχτηκε ότι «ένα άτομο απέκτησε πρόσβαση στο δωμάτιο μετά την αναχώρησή σας» και ζήτησε συγνώμη. Ανακάλεσε την επιπλέον χρέωση και τους πόντους που χρησιμοποιήθηκαν στη χρέωση της διαμονής τους. Επιπλέον, διευκρίνισε ότι η επέκταση της διαμονής, που υπό κανονικές συνθήκες γίνεται στη ρεσεψιόν, έγινε τηλεφωνικώς γιατί ο απατεώνας επικαλέστηκε αδιαθεσία και ότι ανέφερε το περιστατικό στην αστυνομία.

Τέτοιου είδους απάτες γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες καθώς η ψηφιοποίηση των συναλλαγών στα ξενοδοχεία ωθούν όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να φεύγουν κατευθείαν για το αεροδρόμιο και να παρακάμπτουν το τσεκ άουτ στη ρεσεψιόν.

Πηγή: tornosnews.gr

πριν από 2 λεπτά
Πολιτική

Στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αποκλειστικά η προστασία του Αγνώστου Στρατιώτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Στο νοσοκομείο ανήλικη μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 λεπτά
Κόσμος

Τουλάχιστον 41 νεκροί από τις καταρρακτώδεις βροχές στο Μεξικό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Με καύση απορριμμάτων, Βούτες και Πολιτιστικό Κέντρο η ανασκόπηση…Καλοκαιρινού

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Πολιτική

Στέφανος Κασσελάκης: «Πολιτική επιλογή να πεινάνε οι συνταξιούχοι»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 18 λεπτά
Ελλάδα

Bρέφος βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στην Αθήνα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Αρθρογραφία

Ασκήσεις εσωκομματικής ισορροπίας στο «γαλάζιο» στρατόπεδο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 35 λεπτά
Υγεία

Ο τρόπος για… μυαλό ξυράφι και μετά την ηλικία των 70 ετών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 44 λεπτά
Κρήτη

Κρήτη: Συμμορία ανηλίκων «ξάφρισε» δεκάδες μηχανάκια από το 2023

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 49 λεπτά
Ηράκλειο

Τροχαίο με το «καλημέρα» στο Ηράκλειο

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →