Ηράκλειο: 31oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Νέες εξελίξεις στην υγεία του ζευγαριού που δηλητηριάστηκε από μανιτάρια

28.11.2025, 20:06

Το αντρόγυνο είχε δηλητηριαστεί πριν από λίγες μέρες όταν κατανάλωσε δηλητηριώδη μανιτάρια, που είχαν κόψει οι ίδιοι από χωράφια

Αίσια κατάληξη δείχνει να έχει η περιπέτεια υγείας ενός ζευγαριού ηλικίας 55 και 65 ετών αντίστοιχα από την Έδεσσα, που είχαν δηλητηριαστεί από άγρια μανιτάρια που είχαν συλλέξει οι ίδιοι από το βουνό.

Μετά τις πρώτες μέρες αγωνίας η 55χρονη δηλώνει ανακουφισμένη, καθώς όπως της είπαν οι γιατροί δεν θα χρειαστεί να υποβληθούν σε μεταμόσχευση.

«Όλα (έγιναν) όπως έπρεπε. Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι από όλους και τα πάντα όλα γίνανε τέλεια. Έχουμε ξεπεράσει τον κίνδυνο. Θα δούμε τι θα μας πουν οι γιατροί», είπε μιλώντας στο Mega το απόγευμα της Παρασκευής (28/1).

Υπενθυμίζεται ότι το ζευγάρι υπέστη οξεία ηπατική ανεπάρκεια από δηλητηριώδη μανιτάρια που κατανάλωσε στην Πέλλα. Τόσο η 55χρονη όσο και ο 65χρονος σύζυγός της μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία της Ιταλίας. Η γυναίκα στη Ρώμη και ο άντρας της στην Πίζα.

«Δεν χρειάστηκε ευτυχώς (επέμβαση & μόσχευμα). Και για τον σύζυγό μου. Μάζεψε (μανιτάρια) ο σύζυγός μου από το βουνό και έγινε αυτό που έγινε. Τα φάγαμε το βράδυ και τη νύχτα πάθαμε αυτό».

Το αντρόγυνο είχε δηλητηριαστεί πριν από λίγες μέρες όταν κατανάλωσε δηλητηριώδη μανιτάρια, που είχαν κόψει οι ίδιοι από χωράφια.

Οι γιατροί στα δύο νοσοκομεία της Ιταλίας διαπίστωσαν πως η υγεία της 55χρονης και του συζύγου της άρχισε να βελτιώνεται. Αποφασίστηκε να σταματήσουν οι διαδικασίες για να βρεθεί μόσχευμα.

«Είναι ένα ευχάριστο νέο και η μεταμόσχευση στην περίπτωση ηπατικής ανεπάρκειας από δηλητηρίαση μανιταριών ή θα γίνει νωρίς τις πρώτες ημέρες, γιατί δεν θα αντέχει άλλο ο άνθρωπος λόγω της βαρύτητας της νόσου, ή μπορεί σιγά σιγά να ξεπεράσουν τη χειρότερη κατάσταση και να βελτιώνονται. Φαίνεται ότι αυτό μάλλον ισχύει στις τελευταίες περιπτώσεις», λέει ο Γιώργος Παπαθεοδωρίδης, πρόεδρος του εθνικού οργανισμού μεταμοσχεύσεων.

Με αφορμή τη σοβαρή περιπέτεια του ζευγαριού, ο ΕΦΕΤ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Πολλά από τα άγρια μανιτάρια είναι επικίνδυνα και η κατανάλωσή τους πολλές φορές κρύβει κινδύνους.

Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, κάθε χρόνο καταγράφονται στη χώρα 80 – 140 περιστατικά δηλητηριάσεων από άγρια μανιτάρια.

Πηγή: cnn.gr

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 1 λεπτό
Πηγαδάκια

Χαρές και περηφάνεια για τη Σέβη Βολουδάκη: Αρίστευσε και περνάει στη Νομική ο γιος της Γιώργος!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 λεπτά
Ηράκλειο

Στην ημερίδα «Η Πολιτική Άμυνα ως στοιχείο ανθεκτικότητας σε περιόδους κρίσης» ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Κόσμος

Βενεζουέλα: Συγκλονιστική στιγμή ανάσυρσης ζωντανής γυναίκας από τα συντρίμμια! (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Κρήτη

Το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη παρέδωσε στη μητέρα του ο υπουργός Μαργαρίτης Σχοινάς

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Οικονομία

ΥΠΕΣ: Τέλος τα δημοτικά τέλη στους λογαριασμούς ρεύματος – Πώς θα πληρώνονται

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 16 λεπτά
Πολιτική

Παπαστεργίου: «Η Ελλάδα περνά στο Champions League του Διαστήματος» με πρόγραμμα 350 εκατ. ευρώ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Κρήτη

Νυχτερινή πεζοπορία στη Χερσόνησο Σπιναλόγκας από τον Ορειβατικό Σύλλογο Αγίου Νικολάου

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Κόσμος

Σρι Λάνκα: Επίθεση άγριου μανιασμένου ελέφαντα σε λεωφορείο με στρατιωτικούς! (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Κόσμος

Βενεζουέλα: Αμερικανός στρατιωτικός στο Καράκας για τον συντονισμό της βοήθειας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Style

Έρχεται ο ανάδρομος Ερμής -Τα ζώδια που θα βρεθούν αντιμέτωπα με προκλήσεις

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →