Σημειώνεται ότι πριν από μερικές ημέρες, ένας 58χρονος είχε επίσης την ατυχία να δεχτεί το δηλητήριο οχιάς στη Φθιώτιδα
Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Λαμίας νοσηλεύεται ένας 75χρονος, που τον δάγκωσε οχιά, το απόγευμα της Τετάρτης (13/5).
Το περιστατικό συνέβη περίπου στις 7 το απόγευμα στο σπίτι του 75χρονου σε περιοχή του Δήμου Καμένων Βούρλων. Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, ο 75χρονος επιχείρησε να μετακινήσει έναν τσιμεντόλιθο, αλλά το ερπετό βρισκόταν μέσα και τον δάγκωσε.
Ο ίδιος διατήρησε την ψυχραιμία του και αναζήτησε ιατρική βοήθεια. Έσπευσε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός, ενώ για προληπτικούς λόγους αξιολογήθηκε η 24ωρη παρακολούθηση του και εισήχθη στη ΜΕΘ, χωρίς να υπάρχει πλέον κίνδυνος για τη ζωή του.
Σημειώνεται ότι πριν από μερικές ημέρες, ένας 58χρονος είχε επίσης την ατυχία να δεχτεί το δηλητήριο οχιάς στη Φθιώτιδα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι πλέον καλά στην υγεία του και βγήκε από τη ΜΕΘ.
- Ένας 75χρονος στη Λαμία νοσηλεύεται στη ΜΕΘ μετά από δάγκωμα οχιάς στο σπίτι του.
- Το περιστατικό συνέβη όταν προσπάθησε να μετακινήσει έναν τσιμεντόλιθο και το φίδι τον δάγκωσε.
- Ο άνδρας παρέμεινε ψύχραιμος και έλαβε άμεσα ιατρική βοήθεια καθώς του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός.
- Προηγουμένως, ένας 58χρονος στη Φθιώτιδα είχε επίσης δεχτεί δάγκωμα οχιάς αλλά πλέον είναι καλά.

Δημοφιλή
Νεκρός 48χρονος άνδρας στα Χανιά
Κόνιτσα: Απανθρακώθηκαν τέσσερα αδέρφια μετά από πυρκαγιά σε κοντέινερ
Τροχαίο με... οικογενειακή διάσταση στο Ηράκλειο: Συμπέθεροι συγκρούστηκαν με τα αυτοκίνητά τους - Στο νοσοκομείο 4 άτομα
Τα ζευγάρια ζωδίων που συνεχίζουν να κάνουν σεξ μετά από τον χωρισμό τους
Έξι αλλαγές που βελτιώνουν το σεξ μετά τα 50
Πύθωνας 7,5 μέτρων σκότωσε και καταβρόχθισε 44χρονη γυναίκα
Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 47χρονο Γιάννη - Θλίψη στο Ηράκλειο για τον άδικο χαμό του μετά το φονικό τροχαίο
ΔΕΔΔΗΕ: Oι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος στην Κρήτη σήμερα Δευτέρα 15/6
Χανιά: Όχημα παρέσυρε διανομέα και τον εγκατέλειψε