Δεν το λέμε εμείς, αλλά μια έρευνα
Τα emojis είναι ανάμεσα στα νέα μέσα επικοινωνίας, θέλοντας και μη, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι επηρεάζουν ακόμα και το φλερτ: Για την ακρίβεια, κάποια από αυτά μπορεί να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας του.
Αυτό έδειξε τουλάχιστον μια δημοσκόπηση με τίτλο Singles in America: ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis τα πηγαίνουν καλύτερα στο φλερτ. Τα αποτελέσματά της σχολιάστηκαν από τη διακεκριμένη βιολογική ανθρωπολόγο Dr. Helen Fisher: «Το 54% των χρηστών emojis ανέπτυξαν περισσότερη οικειότητα [στην επικοινω
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι συμμετέχοντες δεν ήταν έφηβοι, όπως ίσως θα νομίζαμε, αλλά άτομα από 20 έως και πάνω από 40 ετών. Με άλλα λόγια, τα emojis δεν φαίνεται να έχουν ηλικία.
Γιατί όμως καταφεύγουμε συχνά στα χαρακτηριστικά αυτά εικονίδια, στη διαδικτυακή επικοινωνία μας; «Οι χρήστες τους θέλουν να δώσουν περισσότερη προσωπικότητα στα μηνύματά τους» απαντά, πολύ απλά, η ειδικός.
Ωστόσο δεν προτιμούν άντρες και γυναίκες τα ίδια emojis. Οι άντρες επιλέγουν συχνότερα τα εικονίδια για το φιλί ή το προσωπάκι με τα μάτια-καρδιές, ενώ οι γυναίκες το χαμογελαστό προσωπάκι και τα χείλη.
Δείτε ένα ενδιαφέρον βίντεο για την ψυχολογία των emojis:
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα
Δημοφιλή
Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών στην πλατεία Σούδας
Κρήτη: Δείτε το βίντεο με την viral μαντινάδα που γράφτηκε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - «Όλη την επιδότηση την έχω φαγωμένη»
Αυτά τα 5 ζώδια θα έχουν μόνο χαρές για το υπόλοιπο του 2025 - «Μετά τη θύελλα, έρχονται καλύτερες μέρες με πολλές ευκαιρίες»
Ηράκλειο: Σε αυξημένη επιφυλακή την Κυριακή 13 Ιουλίου το Λιμεναρχείο Ηρακλείου
Βόλος: Συνελήφθη ο κυβερνήτης του πολυτελούς γιοτ του Κριστιάνο Ρονάλντο
Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρός 30χρονος που κατέρρευσε ενώ κολυμπούσε
Τροχαίο στην Κρήτη: Αυτοκίνητο «καρφώθηκε» σε απορριμματοφόρο
Έρχεται ο πιο παρατεταμένος καύσωνας - Προειδοποίηση για την Ελλάδα
Ποιο πρόσωπο «παίρνει» την θέση του Γιώργου Παπαδάκη στο «Καλημέρα Ελλάδα»