Το 2015 το είχε ξανακάνει και μάλιστα τότε είχε χορέψει το «Γεννήθηκες για την καταστροφή»
Στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαργαρίτη και της Χριστίνας Μαραγκόζη σε γνωστό νυχτερινό κέντρο βρέθηκε η Όλγα Γεροβασίλη. Η βουλευτής και πρώην υπουργός της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπα το έριξε έξω το βράδυ του Σαββάτου 9/12, επιλέγοντας ένα λαϊκό πρόγραμμα.
Όπως θα δεις στο βίντεο που προβλήθηκε στο Mega, η Όλγα Γεροβασίλη σηκώθηκε στην πίστα και χόρεψε ζεϊμπέκικο, αποδεικνύοντας το πόσο αγαπά τον χορό.
Δες το απόσπασμα παρακάτω:
https://exchange.glomex.com/video/v-cxkisyjn9n89?integrationId=40599v1hloydodrz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Όλγα Γεροβασίλη χορεύει ζεϊμπέκικο ενώ τραγουδά ο Γιώργος Μαργαρίτης. Το 2015 το είχε ξανακάνει και μάλιστα τότε είχε χορέψει το «Γεννήθηκες για την καταστροφή».

Δημοφιλή
Θρήνος στο Αρκαλοχώρι για την Ράνια που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 28 ετών!
Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο στην Παντάνασσα μετά από καταδίωξη της ΕΛ.ΑΣ. - Δείτε εικόνες
Viral ο Κρητικός κουμπάρος: Δεν έφτανε τα στέφανα και τον σήκωσαν στα χέρια! - Δείτε το βίντεο
Μεσαρά: Πενθεί η Βαγιωνιά για τον χαμό του αγαπητού Γιάννη
Περιστέρι: Συμμορία με 40 οπλισμένους ανηλίκους σκόρπισε πανικό - «Ήρθαν σαν κοπάδι και χτυπούσαν στα τυφλά»
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Μυτιλήνη: 36χρονη έγκυος έχασε τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό!
Γυναίκα μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον σύντροφό της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Μπάνια και βουτιές στο κέντρο του Ηρακλείου: Έρχονται 2 αστικές παραλίες με άμμο στον Δερματά